Gå til innhold

Icecreams lille dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hva du mener! Jeg har jo en del dårlige knagger å henge mitt forrige forhold på, og det gjør det så mye lettere å akseptere at det ble som det ble. Jeg ville nok valgt å avslutte forholdet for nå, også kan dere heller se om det skjer noe etter at du har flyttet og kommet litt i orden for deg selv. Jeg vet altfor godt hvordan det er å være hele drivkraften i et forhold, og når i tillegg følelsene mangler fra den andre siden så er det så lite igjen :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da er det jo forsåvidt bedre å være alene, og eventuelt møte en ny person i fremtiden som vil behandle meg slik man SKAL bli behandlet av en kjæreste, istedenfor å være stuck sammen med noen som ikke bryr seg :/

Men jeg har nok godt av å være singel en stund først uansett..fokusere på andre ting en stund, og ta resten på sikt.

Skrevet (endret)

Ja, det er helt sant. Og jo lenger du er sammen med en som ikke vil det samme som deg, jo lenger utsetter du jo mulighetene for å få et nytt menneske inn i livet ditt.

Dessuten er du virkelig up for en "ny start" nå, med egen hybel og ny jobb :)

Endret av Hecubaa
Skrevet

OG ny mobil, så har ingen kjæreste-meldinger eller bilder på den.

Nå er det bekreftet at det er slutt forresten..Huff, godt jeg har mye planer i uka som kommer, og godt jeg drar hjem til mamma neste uke..

Skrevet (endret)

Og ny mobil, ikke minst! Ja, det er bra med planer, det hjelper masse!

Og neste helg skal vi ha det så gøy :)

Endret av Hecubaa
  • Liker 1
Skrevet

Jaa, det gleder jeg meg til! :)

Skrevet

:klemmer:

Hvor gammel er du(sånn ca hvis du ikke vil oppgi),Ice?

Skrevet

Da har du gooood tid :jepp: men husker jeg begynte å bli litt stressa i den alderen jeg :fnise:

Skrevet

Jeg føler ikke noe hastverk, men har jo helst lyst å gifte meg innen jeg er 30 iallefall :jepp:

Skrevet

Jeg tror giftmål er oppskrytt!! neida,det er bare noe jeg sier siden jeg er snart 30 og singel :fnise:

hatt en fin dag?

Skrevet

Igår flyttet jeg inn i den nye hybelen. Det var forferdelig trist.

Jeg og han jeg var sammen med ønsket å vente med å fortelle moren hans at det var slutt mellom oss, til etter at hun hadde hjulpet meg å flytte tingene mine hit..for å gjøre det litt mindre kleint, rett og slett.

Men selfølgelig måtte det jo skje at hun var ekstra snill igår, og kjøpte matvarer til meg for 300 kroner + en gryte, siden jeg ikke har noe særlig med kjøkkenutstyr lenger, og tilbydte seg å gi meg mye av sitt eget kjøkkenutstyr som hun ikke bruker lenger..selv om de egentlig var ment for å være til han jeg var sammen med, til når han engang flytter ut. Så jeg måtte takke pent nei, og kjente jeg fikk en stor klump i halsen :tristbla:

Deretter kjørte vi på besøk til bestemoren hans, siden hun bor i nærheten av hvor jeg har flyttet nå. Det gjorde ikke saken noe bedre..Vi måtte sitte å late som vi fortsatt var kjærester, og bestemoren hans ga meg hjemmelaget syltetøy og fortalte meg at jeg var velkommen på besøk så mye jeg ville..Da kjente jeg omtrent tårene presse på :tristbla: Jeg har ingen besteforeldre selv. Eller, jeg har egentlig, men de vil ikke ha noe med meg å gjøre..Så det å få en reserve-bestemor var jo helt fantastisk. Og nå har jeg ikke det heller..

Det er ensomt i hybelen her nå, og jeg savner han jeg var sammen med :sad:

Gjest NozMonster
Skrevet

åååh, ice! dette var veeeldig rørende skrevet! jeg fikk faktisk en tåre i øyekroken her jeg sitter altså! alt dette med den snille, omtenksomme og rause familien hans gjør jo ting bare ENDA vanskeligere! det er jo helt klart at de bare vil deg vel, og de kan jo ikke noe for at de ikke visste at det er slutt :(

kontrasten blir nok ekstra stor nå og bo for deg selv, men jeg tror og håper at det går seg til, sakte men sikkert! Jeg gleder meg jaffal VELDIG til lørdag! da skal vi klare å få deg på andre/bedre tanker, og sørge for at du ikke er alensom den kvelden jaffal! og man vet jo aldri hva som skjer ute, kanskje du stifter noen nye bekjentskaper ;)

Skrevet

Jeg gleder meg også til lørdag :) Jeg synes det er kjempegøy at vi har klart å samle en liten gjeng! Da blir det god stemning :jepp:

Idag har jeg vært på cafe med ei venninne, og deretter møtte vi ei venninne av henne og dro til en park og grillet burgere og slappet av i solen. Var utrolig koselig :)

Men jeg klarer likevel ikke slutte å tenke på eksen..jeg savner ham så fælt..og jeg har lyst å sende melding til ham og spørre hva han driver med, men jeg vet jeg må la ham være i fred, så derfor sender jeg ingenting :sukk:

Skrevet

Jeg gleder meg også til lørdag :) Jeg synes det er kjempegøy at vi har klart å samle en liten gjeng! Da blir det god stemning :jepp:

Idag har jeg vært på cafe med ei venninne, og deretter møtte vi ei venninne av henne og dro til en park og grillet burgere og slappet av i solen. Var utrolig koselig :)

Men jeg klarer likevel ikke slutte å tenke på eksen..jeg savner ham så fælt..og jeg har lyst å sende melding til ham og spørre hva han driver med, men jeg vet jeg må la ham være i fred, så derfor sender jeg ingenting :sukk:

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Hørtes kos ut med grilling :nigo:

trøst deg med at det går over,det er bare verst de første par ukene :klemmer:

Skrevet

Idag har jeg vært på kino og sett harry potter med 2 av KG'erne :) var koselig og filmen var bra. Beste av HP filmene synes jeg, en kjempebra avslutning! men ble litt kvalm av all godteriet jeg spiste :kvalm:

Eksen sendte melding idag og spurte når det passer for meg å komme på besøk til ham for å hente sykkelen min imorgen, og sa at jeg kunne komme når jeg ville..vi har pratet litt frem og tilbake på sms, og jeg sa at jeg savnet han, og han sa at det var et tomrom hjemme hos ham uten meg der..Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om den saken..

Og dum som jeg var, gikk jeg inn på facebook profilen hans og leste på wall'en. Der hadde han fått mange 'liker' på sivilstatus-skifte, fra venninnene sine + ei jente som skrev "Alle må få. Ikke sant, Thomas ;)" Da ble jeg rett å slett kvalm. Snakk om å være respektløs.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Huff da,det var egebntlig ganske kjipt skrevet :tristbla: Men de regna kanskje med at han ikke var venner med deg på fb lenger? :klo:

Jeg kommenterer aldri når noen har blitt single jeg da,for man vet aldri hvordan personen har det og ikke alle klarer å spøke om det heller med en gang :riste:

Håper du har hatt en fin dag tross alt og er kvitt kvalmen :arwen:

Skrevet

Nei, nettopp, og han syntes ikke det var spesielt morsomt men han tenker ikke over det like mye som jeg gjør. Han sier bare 'venninnene mine er bare sånn de'.

Igår når jeg var hos ham ble det ganske mye alvorsprat, og han virket ganske lei seg. Han pratet mye om hvor høyt han hadde ønsket at vi skulle leve et ordentlig rutinebasert, stabilt voksenliv sammen, og kjøpe leilighet sammen i fremtiden, og at nå er det som om han bare kan glemme den drømmen.. Han sa han håpet jeg ville gi ham litt tenketid og vente på ham, til han har klart å bearbeide tanker i hodet sitt og vet hundre prosent sikkert at han vil prøve på ny.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, eller hva jeg skal gjøre.. Selvsagt, akkurat NÅ er det ikke noe problemer for meg å 'vente' siden jeg ikke er over ham uansett..Men spørs hvor lenge jeg kommer til å orke å holde på slik?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...