Gå til innhold

Icecreams lille dagbok


icecream

Anbefalte innlegg

Skal teste ut vindsurfinga i Stavanger med det første..og så må jeg finne ut om jeg liker det, og om det da er noen bra locations for slikt her på østlandet, og det er det helt sikkert! :jepp:

Gratulerer med baby da, tenker du er kjempestolt :) er det gutt eller jente?

Jeg har bodd i Oslo før, for 2 år siden, og liker meg veldig godt her :) Føler folk her er mye mer vennlige og imøtekommende enn det folk på vestlandet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

åååh, vindsurfing tror jeg er kjeeeempgøy!!!

har såå lyst til å bli supergod til å surfe!

hehe, du er den første jeg ser som sier folk er mere imøtekommende her ice! jeg synes folks oppfatning er at oslomennesker lever i sin egen lille boble, og ikke lar andre komme inn på seg, mens på veslandet, så er det litt "færre" folk, og litt lettere å skaffe seg nye bekjentskaper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vestlandet er jo stort da, og jeg synes jo fks at folk i Bergen og Ålesund er utrolig imøtekommende og hyggelige. Men Stavanger-folk er ikke akkurat så veldig inkluderende, føler jeg..Selv om det er en by, så har dem litt av den 'bygde-kulturen', hvor alle som ikke er inngrodd i vennegjengen allerede, blir utstøtt. Jeg trives MYE bedre her i Oslo :) og trivdes godt i Bergen når jeg bodde der, og kjempegodt i England også, de to åra jeg bodde der :hjerter_rundt:

Jaaa, vindsurfing blir kjempegøy! Har så utrolig lyst å kjøre vannscooter også, men det kjenner jeg ingen som har :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

du har bodd mange steder til å være så ung må jeg si :jepp:

jeg har vært i stavanger en gang, og ELSKET det stedet. men jeg besøkte en god venninne som bodde der i et år da, så traff jo mange som hun hang med fra jobben hennes bortider. har faktisk noen av de beste minnene fra hele livet mitt, fra da jeg var i stavanger :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner mange som kommer utenbys fra som sier det samme om Stavanger, mens ganske mange av oss som kommer derfra ønsker seg bare vekk..eller kommer seg vekk, slik som jeg har gjort :)

Hehe joda, har vel rukket å gjøre en del ting i livet allerede, og forhåpentligvis blir det mange flere minner også, frem til jeg gifter meg og slår meg til ro og får ordentlig stabilitet i livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten sover fortsatt, klokken er 12 på formiddagen og jeg sitter her oppe i stua med hunden til kjæresten som selskap, og mail fra mamma foran meg på pcen. Hun er på ferie i England, og har vært der i snart 3 uker. Jeg gleder meg til hun kommer hjem, slik at jeg kan reise hjem til henne for en ukes tid, og prate ut om alt som har skjedd i det siste...hvor kjipt jeg og kjæresten har det for tiden, hvor mye jeg trenger å bedre selvbildet mitt i denne situasjonen, og råd fra den personen som kjenner meg aller best - til hva jeg skal gjøre videre.

Jeg savner virkelig å føle meg elsket. Savner de små romantiske tingene han gjorde for meg, som gjorde at jeg falt for ham. Han sluttet så brått med disse tingene, etter den store krangelen. Etter det føles det ut som han rett å slett har gitt opp på meg, og på oss. Vi eksisterer i samme hus, uten å prate sammen omtrent. Og når jeg konfronterer ham om hvordan jeg føler meg, så forstår han ikke. Han sier han hører hva jeg sier, men han klarer ikke å se ting fra mitt synspunkt. Empati, har han ikke det?

Jeg tror jeg blir nødt for å gi opp og la det gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

jeg synes dere høres ut som et gammelt ektepar jeg ice :(

også har dere ikke vært sammen 1 år en gang!

jeg vil ikke få deg til å ta noen "dumme" valg, og heller ikke noen valg før du vet helt sikkert selv hva du ønsker- men jeg synes du bør komme deg videre. Du fortjener å bli behandlet bedre enn dette.

Jeg synes ikke noe at han gjør deg mere lei deg enn at han gleder deg!

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er dessverre det andre jeg har pratet med om situasjonen også sier; at man skulle tro vi var et utbrent ektepar :tristbla:

Vi får se hva som skjer når jeg har fått flyttet inn ordentlig i den nye leiligheten min og tatt meg en liten ferie hjem til familien, og fått problemene litt på avstand - kanskje jeg kommer nærmere en konklusjon for hva jeg bør gjøre.

Hjertet og hodet mitt begynner å vende mer og mer mot samme konklusjon dog :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe koselig å se at folk titter innom dagboka mi :biggrin:

Idag har jeg hatt en koselig dag. Går i kjole og har pynta meg litt, bare fordi jeg hadde lyst å føle meg litt ekstra fin idag..uten noen bestemt grunn egentlig. Trenger man alltid en grunn da? :kul:

Og så fikk jeg kjøpt meg en poncho til når det begynner å bli kaldt igjen (som sikkert ikke er så altfor lenge til, kjenner man Norge rett) og var på cafe med ei venninne, som muligens også blir trenings buddy'en min når jeg finner ut hvor jeg skal begynne å trene og hva slags kurs jeg skal melde meg på :smilorange:

Nå har jeg spist salat og skal slappe av resten av kvelden. Kanskje se en film også :) kjæresten min er også i litt bedre stemning rundt meg idag, siden han fikk en glad-nyhet (ny jobb!) så det er jo en lettelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har hatt en bra dag! Jeg har også det, for jeg fikk karakteren på masteroppgaven min i dag og den var så mye bedre enn forventet! Jeg gleder meg til i morgen forresten :)

Endret av Hecubaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! Gratulerer med god karakter hecubaa! :biggrin:

Jeg gleder meg også til imorgen :) håper det blir like fint vær som idag, og at den eplekaka er god! :happy:

izzy: er nesten skummelt hvor mye kombinasjonen av fine klær + gode venner + fint vær + glad kjæreste utgjør en perfekt dag! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det utrolig koselig igår på cafe med hecubaa og sumaya :) kaffe latte og eplekake slår aldri feil, og så var ikke været så ille heller :)

Kjæresten var dessuten i kosehumør, for en gangs skyld, når jeg kom hjem :rodmer: Kanskje han savnet meg i løpet av dagen..Hvis det er tilfellet så går forhåpentligvis ting tilbake til slik de var før i forholdet, når jeg flytter ut på tirsdag, og da kan jeg helt ærlig si at jeg er ganske så fornøyd med livet mitt på alle måter :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem alt jeg sa om typen min igår! Idag har vi også vært borte fra hverandre mesteparten av dagen, men idag er han like dust som han har vært hver eneste dag den siste tiden MINUS igår :rasende:

Jeg blir så lei..Jeg som egentlig har det så fint for tiden, og har det bra på alle mulige måter med unntak av et forhold med en gutt som ikke klarer å ta seg selv i nakken og oppføre seg normalt rundt meg lenger, med unntak av et par lyspunkt nå og da :sad:

Hvorfor er det så mye enklere for jenter å bli kvinne enn for en gutt å bli mann? Underlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg koste meg også i går! Jeg skulle til å skrive at det er bra å høre at det går bedre med dere, men så gjorde det visst egentlig ikke det likevel :/ Jeg har hatt en kjedelig dag i dag, vært slapp og sett på film etter film etter film. Jeg skulle egentlig på fest, men en kombinasjon av latskap og spøkelser fra fortiden satte en stopper for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kjipt da, spesielt hvis du var ganske gira på fest og å ha det gøy og sosialt ikveld i utgangspunktet :(

Jeg må jo pakke i helgen og forberede ting til flyttinga, så får iallefall noe å gjøre da, men ikveld blir det film på meg også. Tenkte å se den grøsseren Vacancy på tv om en time og lage meg noe popcorn...eller 'sprettkønn' som jeg har hørt de kaller det her på Råholt :fnise:

Hvilke filmer har du sett idag da? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg kaller det poppmais jeg :fnise:

men ice, jeg må si jeg er imponert over tolmodigheten din....

kanskje den tilåmed er litt for god!?

men at jenter har det lettere når de blir kvinner iforhold til gutter blir til menn, det er jeg ikke helt enig i altså :fnise:

makan til humørsyk, vanskelig og følsom man blir i den overgangen ( vi jenter/kvinner altså) :fnise: og jeg tror nok ikke vi er så lette å leve med for mannfolka da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i alle fall gira på å komme meg ut en tur! Men nå pøsregner det jo, så nå er jeg egentlig bare glad til.. Haha, sprettkønn ja! Det må du fikse! Jeg har sett utallige episoder av Brothers&Sisters, Upperdog og den første HP-filmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...