AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 Siste uken har jeg hatt mensen, en litt spesiell en hvor jeg hadde litt rosa blod i 3 dager og vanlig mens 1 dag for så å få brun mens resten av uken. Den uken har jeg også fått noen merklige magekramper. De er ikke like sterke som vanlige menskramper og de kommer og går. Etter vannlating og når jeg strekker ut kroppen en stund forsvinner de gjerne, lener jeg meg forover kommer de tilbake etter litt. Det er ikke vondt, bare veldig ubehaglig. Starter i bekkenområdet og holder seg der. Noen som har peiling på hva det kan komme av? Det som er forandret siste tiden er at jeg fikk en ny jobb, og med angst på slep har det vært mye stress og uro (greit med forandret mens, men kramper?). Har også fått vallergan som jeg tok 2-3 netter i vanlig dose, det står ikke noe om kramper i bivirkningene. Sex og prevansjon er flere måneder siden sist, og ingen nye partnere. Liker å dra til legen vitende om det faktisk kan være noe galt eller om det bare er luft eller noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå