Gå til innhold

Gosh - for en kjedelig vielse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har på vielsen i Monaco på tv nå og får si jeg er glad jeg ikke er bedt i det bryllupet der. Skal de lese opp hele bibelen, eller? Bare avbrutt av noen trudelutter på trompet? Fryktelig varmt er det visst også.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haters will be hati'n.

AnonymBruker
Skrevet

Haters will be hati'n.

Prøv igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Har på vielsen i Monaco på tv nå og får si jeg er glad jeg ikke er bedt i det bryllupet der. Skal de lese opp hele bibelen, eller? Bare avbrutt av noen trudelutter på trompet? Fryktelig varmt er det visst også.

Dette må være en av de beste klagene jeg har sett. Det er så varmt på tv! :snurt::takke:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er litt koselig jeg :) Bruden har sett smånervøs og trist ut hele tiden, håper det bare er uttrykket hennes. Velkommen inn i skandalene :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette må være en av de beste klagene jeg har sett. Det er så varmt på tv! :snurt::takke:

Jeg er veldig sensitiv, så jeg føler det de føler på tv. Så jeg sitter her og svetter.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart hun ser lei seg ut, hadde jeg og gjort om jeg måtte gifte meg med en horebukk. :lol:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig sensitiv, så jeg føler det de føler på tv. Så jeg sitter her og svetter.

Bare husk solfaktor, så går det bra. Og kanskje switch over til et program fra arktis etterpå. Eller hvorfor ikke nå, hvis du uansett synes vielsen er kjedelig? :)

Forøvrig synes jeg det er helt ok å lese bibeltekster i en religiøs vielse. :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Var det bare meg som syntes det så ut som søstrene til Albert og barna deres kranglet i begynnelsen? Spesielt Stephanie så misfornøyd ut. Jeg håper noen gjør som i bryllupet i England og får døvetolker til å "oversette" alt det spennende som ble sagt. Albert og Charlene har jo også skravlet mye under vielsen. Men de ser litt mer fornøyde ut da. :)

AnonymBruker
Skrevet

Forøvrig synes jeg det er helt ok å lese bibeltekster i en religiøs vielse. :rodmer:

Men ikke i en time! Da kunne de først ha hatt en seervennlig vielse og så en bibelstund etterpå med de som var interessert i det. Men det er jo typisk folk som gifter seg, de tenker bare på seg selv og ikke alle de som må pine seg gjennom bibellesing på fransk. :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Hun tenker sikkert på hvordan hun skal klare å komme seg ut av ekteskapet. Tenk å gifte seg med den horebukken, ikke ser han fin ut heller. Men penger har han da...

Vielser er kjedelig, til og med min egen var kjedelig. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Alle ser sure ut.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en fin vielse, men som vanlig ødelegger NRKs kommentatorer mye. Det er det vanlige vi kjenner igjen fra årtier, enten det er bryllup eller Grand Prix, "ja nå skal ikke vi prate så mye", og så babler de videre. Han Se og Hør-fyren snakker lavt, så han både forstyrrer sendingen og det samtidig er vanskelig å høre hva han sier. Dessuten sa han at Caroline har tre barn, skulle ikke han være ekspert? Selv jeg visste at Caroline har fire, og alle sammen er jo tilstede.

• Liker 2
Skrevet

Prøv igjen.

Åkæi!

Haters will be hati'n!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Åkæi!

Haters will be hati'n!

Og det skal bety hva?

AnonymBruker
Skrevet

Åkæi!

Haters will be hati'n!

Er du bittelitt dum du kanskje?

Skrevet

Jeg så bare en snutt av dette på nyhetene, og dette brudeparet så ikke ut som om de hørte sammen i det hele tatt. :klo: Ingen kjemi der.

Er det kanskje et fornuftsekteskap hvor han vil ha arvinger for en hver pris, og så har de blitt enige om prisen på forhånd? En slem tanke, men den ville ut. :tristbla:

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Er du bittelitt dum du kanskje?

Kanskje det er du som er bittelitt dum, som ikke kan skrive riktig.

Edit: rettelse av tegn.

Endret av Belladonna
Skrevet (endret)

Det så ut som hun skulle daue. Eller var på vei til grava. Merkelig vielse.

Måtte le av kjæresten som ikke følger med på vielsen, men sitter i stua og surfer.

"Herrregud så dramatisk denne musikken er da? Er det noe alvrolig som skjer i detta bryllupet".

He...he.. Ser sånn ut i alle fall. Alle ser skikkelig lei seg ut.

Lyspunktet er dattera til Caroline. Utrolig nydelig å se på.

Ryddet for reklame. ms.raggsokk, mod

Endret av Ms. Raggsokk
Skrevet

Eneste jeg irriterte meg over (jaaaada, har ferie og lite å gjøre, haha) var jo den etterveksten på håret hennes. Ser jo ut som meg når det er lenge siden jeg gadd gjøre noe med håret. Bad hair day kalles det på godt norsk!

Ikke så verst bakfra, da. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...