Gå til innhold

Tips til et litt mer spennende liv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er litt lei livet mitt, det er så kjedelig. Ønsker å gjøre flere kjekke og spennende ting. Har ikke verdens største nettverk, men har gode venner. Er også singel. Kan jo og nevne at jeg er 23 år. Det jeg aller mest kunne tenke meg å gjøre er å dra til Ecuador å lære spansk, reise ut som frivillig, studere i et annet land, dra på interrail osv. Men dette har jeg ikke psyke til (sliter litt psykisk). Så jeg tenker at det kan være lurt å begynne i det små, føle at jeg får noe ut av livet, samtidig som jeg bygger meg sterkere til å klare det jeg vil. Er det noen som har noen tips til ting jeg kan gjøre? Som gjerne ikke koster så alt for mye. Trenger ikke være så store ting, bare noe som gjør livet litt mer spennende, noe som ikke er så rutine. Jeg er ikke et A4 menneske og ønsker ikke å leve et A4 liv, hvertfall ikke nå. Ønsker å se hva livet har å by på.

Videoannonse
Annonse
Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Hva er det du gjør til daglig, studerer/jobber du? Hva med å begynne med et spanskkurs der du bor nå f.eks? Eller jobbe som frivillig i din kommune. Tror jamen meg jeg skal gjøre noe sånt selv.

Ellers får du bare ta initiativ til å gjøre ting du har lyst til, arranger fester, quizkveld, kino, grilling med gode venner, ta deg en weekendtur mm. Mye du kan finne på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...