Gå til innhold

Unngå andres sinne og frustrasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en egen evne til å tiltrekke meg personer som trenger noen til å la frustrasjonen, sinnet og stresset gå utover. Hva gjør du for å unngå slike personer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel ikke alltid like lett, noen ganger når de begynner regla si på jobben pleier jeg å enten sakte reise meg å gå ut, fjerner meg rolig vekk fra stiuasjonen om mulig. Er det flere der kan jeg begynne å snakke med noen andre om de også nesten himler med øynene.

Om ingen ting hjelper der og da, husk at alle må trekke pusten noen gang, og det er din sjanse til å spørre om noe helt annet å prøve å holde en annen samtale. Om det ikke funker er det bare tullete av den andre å prøve å kontrollere situasjonen.

Kutt slike folk ut av livet ditt.

Sånn som på jobb setter jeg meg ikke ned å spiser lunsj om den eller den personen er der, for da vet jeg at all min energi går opp i å holde masken, lytte og gi råd eller rett og slett bare holde ut. Nei. Takk. Lager heller bare en tekopp å går ut.

Ikke la folk gå inn på ting som ikke er spennende for deg. Negativitet, sykdom eller hva de sliter med.

Styr samtalen og ta gjerne ordet selv.

Lytt aktivt, da er det lettere å være genuin og faktisk ha noe annet å snakke om med samme pers.

Ikke mange som blir sure, men litt kastet av ja, men det gjør meg ikke noe.

Jeg er ingens emosjonelle svamp asså. Forventer ingen skal være min heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...