Quasis Skrevet 24. juli 2011 #61 Del Skrevet 24. juli 2011 Spennende å lese dagboken din. Lykke til videre! Håper alt går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #62 Del Skrevet 27. juli 2011 Dagene har gått, og tankene har ikke vært hos den lille i magen. Dagene har vært fylt med tårer, sorg, stillhet, tomhet.. Jeg og mine nærmeste er heldigvis i god behold. Men jeg har en kusine som har mistet en av sine nærmeste. Hun går fortsatt under betegnelsen savnet, men jeg er redd håpet begynner å svinne. Min kjære lillebror fikk sjokkbeskjeden om at hans to kamerater var der, men at de heldigvis hadde klart seg. Dette er så altfor ondskapsfult og fryktelig at jeg ikke har ord. Jeg går rundt i en slags transe, jeg begriper simpelthen ikke at det går ann. I lille, vakre, fredelige Norge. Og midt oppi sorgen, er jeg lettet for at det ikke var en utenlandsk person som sto for terroren. Ikke fordi handlingen er værre når den er gjort av en utenlandsk person, men fordi jeg frykter at fremmedhatet og rasismen hadde vokst. I stedenfor det som vokser nå, kjærlighet og håp om en bedre fremtid. Jeg nevnte såvidt at farmor døde natt til fredag. Det gikk ikke skikkelig opp for meg før vi så henne. Hun var et flott menneske, som jeg unner den freden hun nå har fått. Jeg er glad for at hun slapp å oppleve fredagens mareritt. Dagene har altså gått med til likskue, minnestund, fakkeltog, og nå begravelse førstkommende fredag. Ser ut til at jeg må skvise inn et sykehusbesøk også, da jeg nettopp fikk beskjed om at mormor er på sykehuset.. Den tidlige UL jeg skal på i morgen er så vidt i tankene, og det eneste jeg klarer å tenke er: Gi meg en god nyhet, jeg orker ikke flere vonde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 27. juli 2011 #63 Del Skrevet 27. juli 2011 Uff, her var det mye trist på en gang... Jeg krysser fingrene for at det er bare gode nyheter å få i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 28. juli 2011 #64 Del Skrevet 28. juli 2011 Huff, synd at så mye trist skjer på en gang! Håper og tror du får gode nyheter på UL i dag, det fortjener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #65 Del Skrevet 30. juli 2011 Tusen takk for gode ord Var på UL på torsdag, og den lille hadde det heldigvis helt fint. Hjertet banket som bare det og alt så fint ut. Legen mente at jeg var 7 +2, så da er jeg 7 +4 idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 30. juli 2011 #66 Del Skrevet 30. juli 2011 Gratulerer så mye med graviditeten! Trist det som har skjedd med lille Norge Deilig med litt gode nyheter oppi alt det vonde Masse lykke til videre i graviditeten! Følger gjerne med videre her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 30. juli 2011 #67 Del Skrevet 30. juli 2011 Så koselig med en god nyhet oppi det hele! Skjønner du ikke orket mer dårlige nyheter, og det er godt å høre at det var et bankende hjerte på UL. En liten god nyhet, men også så stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 30. juli 2011 #68 Del Skrevet 30. juli 2011 Så bra at du fikk se et bankende midt i alt det fæle som har skjedd i det siste Håper det går greit med deg ellers også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. juli 2011 #69 Del Skrevet 30. juli 2011 Så fantastisk at du så et lite bankende Gleder meg til å følge deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille_Persille_ Skrevet 31. juli 2011 #70 Del Skrevet 31. juli 2011 Tusen takk for gode ord Var på UL på torsdag, og den lille hadde det heldigvis helt fint. Hjertet banket som bare det og alt så fint ut. Legen mente at jeg var 7 +2, så da er jeg 7 +4 idag. kjempekjekt og høre at alt er fint med den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quasis Skrevet 1. august 2011 #71 Del Skrevet 1. august 2011 Så flott at alt står bra til med mageboeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 1. august 2011 #72 Del Skrevet 1. august 2011 Så bra at alt sto bra til med den lille, og at du fikk se ett bankende hjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 2. august 2011 Forfatter #73 Del Skrevet 2. august 2011 8 UKER !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 2. august 2011 #74 Del Skrevet 2. august 2011 8 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 3. august 2011 Forfatter #75 Del Skrevet 3. august 2011 Huff, nå er jeg sliten av å bekymre meg.. Fikk påvist urinveisinfeksjon i går og fikk medisin. Har hatt vonde stikkinger og verk i magen, samt hyppig vannlating og svie. Idag når jeg går på do og tørker meg, er det helt rødt friskt blod på papiret. Ikke mye, men nok til at det viser godt på to tørk.. Tidligere har jeg jo bare hatt rosa utflod, men dette er blod. Årh, jeg vet ikke hva jeg burde gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 3. august 2011 #76 Del Skrevet 3. august 2011 Uff, føler med deg! Håper det straks går over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - Dahlia - Skrevet 5. august 2011 #77 Del Skrevet 5. august 2011 Huff, nå er jeg sliten av å bekymre meg.. Fikk påvist urinveisinfeksjon i går og fikk medisin. Har hatt vonde stikkinger og verk i magen, samt hyppig vannlating og svie. Idag når jeg går på do og tørker meg, er det helt rødt friskt blod på papiret. Ikke mye, men nok til at det viser godt på to tørk.. Tidligere har jeg jo bare hatt rosa utflod, men dette er blod. Årh, jeg vet ikke hva jeg burde gjøre. Utrolig trist at du må gå rundt og beskymre deg over dette! Håper alt går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 6. august 2011 #78 Del Skrevet 6. august 2011 Huff, slitsomt med slike bekymringer. Håper det snart går over, og at det ikke er noe farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 6. august 2011 Forfatter #79 Del Skrevet 6. august 2011 Blødningen stoppet, begynte igjen, stoppet, begynte igjen, og nå er den borte igjen. Jeg hadde til tider vannvittig vondt i nedre del av ryggen og magen, og ble full i feber. Så jeg antar at det er urinveisinfeksjonen som har gjort det, for med medisin så ble jeg mye bedre. Jeg har klart å holde meg rolig og behersket, og tenker at alt er bra med lillegull. Det må det bare være Ellers går det bra, jeg sliter litt med at jeg er veldig sliten og svimmel, så jeg klarer ikke så mye av gangen. Det tar på for min kjære, som flittig stiller opp. Jeg har fått røde roser, kvelds på sengen, mange gode klemmer og fine smil, selv om jeg ikke klarer å røre maten han har laget til meg. Jeg elsker han virkelig! Idag skal jeg forsøke å øvekjøre, nærmer seg oppkjøring og jeg er så dårlig for tiden at jeg får kjørt så lite Deretter skal jeg på Kim Larsen konsert, noe jeg har gledet meg lenge til. Men er fryktelig spent på hvordan det skal gå, jeg som blir svimmel og uvel på konserter selv når jeg ikke er gravid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - Dahlia - Skrevet 6. august 2011 #80 Del Skrevet 6. august 2011 Blødningen stoppet, begynte igjen, stoppet, begynte igjen, og nå er den borte igjen. Jeg hadde til tider vannvittig vondt i nedre del av ryggen og magen, og ble full i feber. Så jeg antar at det er urinveisinfeksjonen som har gjort det, for med medisin så ble jeg mye bedre. Jeg har klart å holde meg rolig og behersket, og tenker at alt er bra med lillegull. Det må det bare være Ellers går det bra, jeg sliter litt med at jeg er veldig sliten og svimmel, så jeg klarer ikke så mye av gangen. Det tar på for min kjære, som flittig stiller opp. Jeg har fått røde roser, kvelds på sengen, mange gode klemmer og fine smil, selv om jeg ikke klarer å røre maten han har laget til meg. Jeg elsker han virkelig! Idag skal jeg forsøke å øvekjøre, nærmer seg oppkjøring og jeg er så dårlig for tiden at jeg får kjørt så lite Deretter skal jeg på Kim Larsen konsert, noe jeg har gledet meg lenge til. Men er fryktelig spent på hvordan det skal gå, jeg som blir svimmel og uvel på konserter selv når jeg ikke er gravid.. Godt du er bedre:) ikke godt og ha det sånn. Utrolig bra at du har en fantastisk kjæreste somstiller opp, det er godt og ha i slike situasjoner! Og lykke til med kjøringa og oppkjøring. Går helt sikker bra det også. Kan love deg at det er en stor lettelse og bestå oppkjøringa. jeg husker jeg ikke fikk sove,da jeg tok oppkjøringa drømte om dumme ting skulle skje hele natta, jeg var dautrøtt. jeg hadde kjøretime rett før oppkjøringa og jeg kjørte utrolig dårlig fikk beskjed av kjørelærer han lurte på hva som var galt siden jeg ikke kjørte slik jeg pleide. At jeg måtte skjerpe meg. Da jeg kom til oppkjøringa skjerpet jeg meg skikkelig og fikk veldig skrøyt av sensor. kjempekjekt! Lykke til- prøv og slapp av og ikke stress for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå