Gå til innhold

Deilige ferieopplevelser


Gjest hanne

Anbefalte innlegg

Gjest hanne

Vi er iferd med å entre en intens ferieperiode og varmen sammen med ferie gjør oss jo generelt ganske kåte, både jenter og gutter!

Min erfaring er at det skjer mye spennende og deilig på denne tiden, hehe.

Mitt deiligste ferieminne må være fra en ferie i Norge for et par år siden. Bodde på et hotell i en koselig norsk bygd og flørtet masse med en lokal gutt der. Han var utrolig kjekk og fikk det til å sitre fra topp til tå. Jeg var der sammen med min familie og måtte være litt kreativ for å få til litt intime stunder med han...hehe. Mye forskjellig, men husker vi blant annet lurte oss ned i kjelleren på hotellet (stengt nattklubb) og hadde sex i lokalene der...det var så sinnsykt deilig at jeg skulle ønske vi kunne gjort det igjen ;)

Noen andre som har deilig sexopplevelser fra feriene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ferier er herlige ja...også når det gjelder sex og nytelse!

Vi var en jentegjeng på 3 som var i syden for noen år siden og det ble en uke med fantastisk heftig sex på alle av oss! Vi holdt ganske mye sammen med en gjeng svenske gutter som vi syns var både morsomme og særdeles tiltrekkende. Det ble vel litt bytting innad i gjengen, hehe, men generelt masse deilig brun hud og dampende deilig sex. Kanskje man skulle ta en hopp på tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er iferd med å entre en intens ferieperiode og varmen sammen med ferie gjør oss jo generelt ganske kåte, både jenter og gutter!

Min erfaring er at det skjer mye spennende og deilig på denne tiden, hehe.

Mitt deiligste ferieminne må være fra en ferie i Norge for et par år siden. Bodde på et hotell i en koselig norsk bygd og flørtet masse med en lokal gutt der. Han var utrolig kjekk og fikk det til å sitre fra topp til tå. Jeg var der sammen med min familie og måtte være litt kreativ for å få til litt intime stunder med han...hehe. Mye forskjellig, men husker vi blant annet lurte oss ned i kjelleren på hotellet (stengt nattklubb) og hadde sex i lokalene der...det var så sinnsykt deilig at jeg skulle ønske vi kunne gjort det igjen ;)

Noen andre som har deilig sexopplevelser fra feriene sine?

Jeg var på ferie hos familie, var mye ute det året og møtte ei jente som var 4 år eldre ofte. Hun var 16 og jeg var 12. Hun var nokså erfaren og jeg kunne ingenting. Hun lærte meg og fortalte en del om sex opplevelser hun hadde hatt. Jeg husker jeg synes hun var veldig deilig. Den første gangen ridde hun meg bare fordi jeg kunne ingenting og var veldig usikker. Det sa hun var greit. Jeg kom veldig fort så jeg tror ikke hun fikk så mye ut av det. Men jeg lærte meg alt det grunnleggende om sex den sommeren og ble mye tryggere med jenter.

Så jenter om dere ser en litt usikker yngre gutt, ta å knull han da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mariell

Mitt deiligste seksuelle ferieminne må være fra en sommerjobb under studiene mine. Det foregikk i en av de store norske byene og vi var mange som hadde sommerjobb i en stor internasjonal bedrift. I avdelingen jeg jobbet var det en utenlandsk mann som jobbet og sjarmerte meg i senk. Ble nummen i kroppen av å snakke med han og etter kanskje to uker ble jeg bedt på middag hjemme hos han. Han vartet meg opp med fantastisk mat fra hjemlandet sitt og deilig vin. Stemningen var herlig mens vi spiste og jeg var aldri i tvil om at jeg skulle ha en SKIKKELIG dessert også. Vi begynt å kline og hadde superdigg sex den kvelden i de fleste krokene av leiligheten hans...hehe. Resten av sommeren hadde vi et deilig pirrende forhold og gjorde utrolig mye spennende og deilig sammen ;)

Beste sex'en jeg har hatt EVER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...