Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg må si du virker som en helt standar A4 menneske jeg....

skjønner ikke hvor du fikk disse tankene om at du er sær fra... :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det var helt normalt....helt til jeg så at du var mann :fnise:

Gjest MorAase
Skrevet

jeg må si du virker som en helt standar A4 menneske jeg....

skjønner ikke hvor du fikk disse tankene om at du er sær fra... :klo:

Det er mann...

Skrevet

Det er mann...

Syns ikke det var så sære punkt for en mann heller jeg. Bortsett fra dette med å grine på komando. Men det er vel ganske sært for kvinner og, vil jeg tro... (og kanskje litt det med den ABBA-fasinasjonen...?)

Skrevet

Synes egentlig ikke noe av dette var sært, untatt det å gråte på kommando.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var en dame som skrev dette... Men jeg har mange av de samme "sær"trekkene jeg..

Synge i dusjen er vel helt normalt.

Trodde også det var ei jente som skrev dette. Du skulle skrevet i begynnelsen av innlegget at du var gutt, gutt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg tenkte jeg skulle ramse opp noen trekk ved meg selv som kanskje er litt sært og høre hva andre syns om det :fnise: .

1. Jeg har en tendens til å altid synge når jeg tar meg en :dusje:

2. Jeg kan produsere tårer på komando.

3. Jeg hater å se på fotball, men elsker å spille det.

4. Jeg er den eneste av mine venner som likte mamma mia :balltre: .

5. Jeg hater å dra på byen, vil heller tilbringe hele kvelden på vorsje/festen vi er på før vi dra til byen.

6. Jeg elsker karaoke, alle jeg snakker med blir stum :huh: viss jeg nevner at jeg har vært på karaoke tidligere i uken.

7. Jeg har en tendens til å bli rørt av triste/romantiske sener på film :grine: .

Kan sikkert nevne flere ting, men kommer ikke på det i farten. Så spørsmålet mitt er, syns du dette er veldig sære trekk for en mann på 22 år. :klo:

Synes ikke at det er sært i det hele tatt. Jeg er også mann, men ti år eldre enn deg. Og ja, jeg er heterofil til de grader.

Om det er snålt å like Mamma Mia, tja? Er jo en koselig film, ikke noe galt i å like det.

Å synge i dusjen gjør vel alle sammen, selv om ikke alle tør innrømme det.

Karaoke: Mange som liker karaoke da. Ja, kan det være harry, men er jo artig for de som liker det. Bare se på asiatere, mange av dem liker karaoke, og alle de er vel ikke homofile heller.

Jeg kan jo også bli rørt av å se en trist film, men driver ikke og gråter for det om.

Kan jo tenkes at du bare er en følelsesmessig person. Tro meg, det finnes folk som er langt "verre" enn deg. Du er, i mine øyne, helt "vanlig". Hva nå det enn er.

Er du forresten kreps?

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke at det er sært i det hele tatt. Jeg er også mann, men ti år eldre enn deg. Og ja, jeg er heterofil til de grader.

Om det er snålt å like Mamma Mia, tja? Er jo en koselig film, ikke noe galt i å like det.

Å synge i dusjen gjør vel alle sammen, selv om ikke alle tør innrømme det.

Karaoke: Mange som liker karaoke da. Ja, kan det være harry, men er jo artig for de som liker det. Bare se på asiatere, mange av dem liker karaoke, og alle de er vel ikke homofile heller.

Jeg kan jo også bli rørt av å se en trist film, men driver ikke og gråter for det om.

Kan jo tenkes at du bare er en følelsesmessig person. Tro meg, det finnes folk som er langt "verre" enn deg. Du er, i mine øyne, helt "vanlig". Hva nå det enn er.

Er du forresten kreps?

Hei (ts) her^^, jeg er født i september så jeg er under stjernetegnet "Jomfruen". add, er ikke Abba fanatiker menn jeg likte "mamma mia" av samme grunn som jeg likte "grease" :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...