AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 Hei jeg tenkte jeg skulle ramse opp noen trekk ved meg selv som kanskje er litt sært og høre hva andre syns om det . 1. Jeg har en tendens til å altid synge når jeg tar meg en 2. Jeg kan produsere tårer på komando. 3. Jeg hater å se på fotball, men elsker å spille det. 4. Jeg er den eneste av mine venner som likte mamma mia . 5. Jeg hater å dra på byen, vil heller tilbringe hele kvelden på vorsje/festen vi er på før vi dra til byen. 6. Jeg elsker karaoke, alle jeg snakker med blir stum viss jeg nevner at jeg har vært på karaoke tidligere i uken. 7. Jeg har en tendens til å bli rørt av triste/romantiske sener på film . Kan sikkert nevne flere ting, men kommer ikke på det i farten. Så spørsmålet mitt er, syns du dette er veldig sære trekk for en mann på 22 år.
Personlig12 Skrevet 1. juli 2011 #3 Skrevet 1. juli 2011 Ta en titt på denne tråden du kjære Du er IKKE sær, tro meg hehe http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=564987&st=0 1
Mynona Skrevet 1. juli 2011 #4 Skrevet 1. juli 2011 Trodde det var en dame som skrev dette... Men jeg har mange av de samme "sær"trekkene jeg.. Synge i dusjen er vel helt normalt.
Gjest Fable Skrevet 1. juli 2011 #5 Skrevet 1. juli 2011 Syns du høres ut som en helt normal 22 år gammel jente. Kjenner mange som er slik som deg, så ikke bekymre deg =) 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #6 Skrevet 1. juli 2011 Syns du høres ut som en helt normal 22 år gammel jente. Kjenner mange som er slik som deg, så ikke bekymre deg =) Ergo jeg er en smule unormal siden jeg er en gutt (TS)
Mynona Skrevet 1. juli 2011 #7 Skrevet 1. juli 2011 nr 1,3,4,5,7 synes jeg er ganske så normale uansett kjønn. Men er nok ikke alle gutter som tør innrømme at de likte Mamma Mia..
Nuttery Skrevet 1. juli 2011 #8 Skrevet 1. juli 2011 Da blir det oppfølgerspørsmål: Er jeg sær fordi jeg er jente og IKKE likte Mamma Mia?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #10 Skrevet 1. juli 2011 Som homofil mann er dette helt normalt. Er ikke homofil, men må være enig med deg at det kan virke sånn (TS)
Free Dove Skrevet 1. juli 2011 #11 Skrevet 1. juli 2011 Hadde du vært 10 år eldre hadde du vært drømmemannen. ;-)
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #12 Skrevet 1. juli 2011 Da blir det oppfølgerspørsmål: Er jeg sær fordi jeg er jente og IKKE likte Mamma Mia? Haha jeg ser poenget ditt, den delen med "Mamma Mia" er kanskje helt inviduelt (TS)
Ziegel Skrevet 2. juli 2011 #13 Skrevet 2. juli 2011 5'ern er jeg så enig i! Er ofte sånn at når alle sier "La oss stikke ut på byen nå!" Så tenker jeg bare sånn. Uff, nå som det var så koselig. stresse oss ned til et random utested, masse mas, dårlig belysning, DYRT og stressende. Er jo koselig en gang i blandt. Men nei, vors/fest med de nære vennene er best syntes jeg og (:
Kaisamaia Skrevet 2. juli 2011 #14 Skrevet 2. juli 2011 Høres ikke så sært ut. Kommer an på resten Og hvilket miljø du er i...og hvor du bor... du er vel ikke den eneste mannen i verden som liker karaoke, men kanskje der du bor? Eller blant vennene dine... Alt er relativt.
Gjest Katten. Skrevet 2. juli 2011 #15 Skrevet 2. juli 2011 Bortsett fra karaoke har jeg de samme særegenhetene. Vel, jeg elsker byen når jeg er kanakas-drita, dog.
Gjest Fable Skrevet 2. juli 2011 #16 Skrevet 2. juli 2011 Ergo jeg er en smule unormal siden jeg er en gutt (TS) Aaah, overså den linja totalt jeg, gitt. Ok...menneh..DA..høres du litt som en stereotypisk lillefingeren opp type =D
Steinar40 Skrevet 2. juli 2011 #17 Skrevet 2. juli 2011 Det finnes så mange merkelige mennesker i denne verden at det er ingen grenser. Men pkt 2 er sært og noe du bør legge deg av med.
Free Dove Skrevet 2. juli 2011 #18 Skrevet 2. juli 2011 Det finnes så mange merkelige mennesker i denne verden at det er ingen grenser. Men pkt 2 er sært og noe du bør legge deg av med. Enig med Steinar. ;-) Den overså jeg helt faktisk...
Gjest MorAase Skrevet 2. juli 2011 #20 Skrevet 2. juli 2011 Det finnes så mange merkelige mennesker i denne verden at det er ingen grenser. Men pkt 2 er sært og noe du bør legge deg av med. Også punkt nummer 7. Det er lite maskulint og rett og slett frastøtende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå