Gå til innhold

Trening og godteri.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trener hver dag, det har jeg gjort så lenge jeg kan huske. All hard bevegelse som frembringer svette og ønske om å dø fort er trening for meg. Det går i styrke, og litt målrettet løping som om satan var i hælene.

Ofte hender det at jeg lar meg rive med og smaker en liten bit av det forbudte som sjokolade, potetgull, kake og sånt. Sjelden, men det hender. Senere når jeg drar på trening og pusher meg til tunga henger og snørra renner, kan jeg formelig smake den ekle lille biten med godis, og jeg blir nesten kvalm. Man skulle tro kroppen sa "her har du igjen for å ha skeiet ut, husk det til neste gang."

Forunderlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må vi ta det med en klype salt og overdrivelser her altså :)

Poenget er at jeg spiser ikke så mye av hverken kaker godterier eller søtsaker, men når jeg en sjelden gang gjør det, så blir jeg småkvalm på trenigen etterpå. Poenget er om noen andre føler det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg kjenner jeg blir liten og nesten anpusten bare å lese innlegget ditt jeg......... :natti:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg det og, men tror det er fordi jeg har SF.

Spiseforstyrrelser? Er det da det psykiske som trigger det, siden du vet du har spist noe "ulovlig"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du hu har nok en smørje av spiseforstyrrelser, spesielt ortoreksi (overdreven sunnhet). Sjokolade og godteri burde ikke være forbudt om man trener. Det kan en gang i ny og ne faktisk være produktivt å spise litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spiser jeg det ikke fordi jeg for det meste ikke liker det, ikke fordi jeg forbyr meg selv det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener hver dag, det har jeg gjort så lenge jeg kan huske. All hard bevegelse som frembringer svette og ønske om å dø fort er trening for meg. Det går i styrke, og litt målrettet løping som om satan var i hælene.

Ofte hender det at jeg lar meg rive med og smaker en liten bit av det forbudte som sjokolade, potetgull, kake og sånt. Sjelden, men det hender. Senere når jeg drar på trening og pusher meg til tunga henger og snørra renner, kan jeg formelig smake den ekle lille biten med godis, og jeg blir nesten kvalm. Man skulle tro kroppen sa "her har du igjen for å ha skeiet ut, husk det til neste gang."

Forunderlig..

Hvorfor trener du så hardt hver dag? Er du selvplager eller noe?

Det du driver med er ihvertfall ikke sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det selvplageri hvis noen er veldig glad i å trene?

Typisk kommentar å komme med fra de som ikke har treningslyst. Samme med de som spiser usunt hele tiden. "unner du deg ikke noe, åååå?".

Noen liker bare trening og sunnhet fremfor annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg føler meg alltid litt dårlig hvis jeg spiser mye drittmat før jeg trener, eller hvis jeg spiser mye generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det selvplageri hvis noen er veldig glad i å trene?

Typisk kommentar å komme med fra de som ikke har treningslyst. Samme med de som spiser usunt hele tiden. "unner du deg ikke noe, åååå?".

Noen liker bare trening og sunnhet fremfor annet.

Du kunne pokker ikke tatt mere feil,jeg trener hver dag ,men ikke så hardt at jeg ønsker å dø.Det er ikke sunt i det hele tatt og det tror jeg du vet.

Du burde ikke uttale deg om noe du ikke vet noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det lukter tvangstanker av det ts skriver. Hun lar seg "rive med" og spiser en liten bit av det "forbudte" før hun trener til hun stuper. Høres ikke ut som en person som har et avslappet forholdt til mat og trening, det skal være sikkert. Får litt fotballfrue-vibber av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...