Gå til innhold

Flau sex


LetoAtreides

Anbefalte innlegg

Jeg og min kone har det utrolig bra på alle mulige måter - bortsett fra i senga. Det har vært slik lenge og det har ikke plaget meg nevneverdig så langt (for en stund siden fant jeg nemlig ut at det går an å tilfredsstille seg selv - UTEN HJELP!).

Vi har drøftet det når hun er i humør til det, men vi er litt på forskjellige planeter. Hun ser på sex som en slags ekteskapelig plikt (men har innerst inne lyst til å få lyst og gjøre det ofte). Jeg føler meg som en umettelig, vårkåt hingst i forhold. Har dog ikke vært utro, hakkespettenes æresord på det.

Jeg elsker å slikke henne, men hun klarer ikke nyte det, for hun er veldig anspent. Hun tenker på at det er litt uskikkelig med hele sexen og hun er bekymret for at jeg synes det er ekkelt å slikke henne (mens virkeligheten er helt motsatt). Når jeg prøver å penetrere henne, så får hun vondt så snart jeg kommer et stykke inn, selv om hun er våt nok. Tror dette er noe som heter vaginisme, men vi er usikre. Hun er også generelt flau over seg selv og sin kropp og hun beskriver seg som en "lights off girl".

Så spørsmålet er: Hvordan får jeg henne til å føle seg mer komfortabel med konseptet rundt sex uten at det blir en svær diskusjon utav det. Hun er litt sensitiv på dette, for hun har dårlig samvittighet, så mine imøtekomster blir fort oppfattet som masete. Jeg kommer ALDRI til å gå fra henne pga dette, men vi ønsker begge å få det til.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heloise

Prøv å gå til sexolog! Det er fint :) Bortsett fra det har jeg ingen gode råd, for jeg har aldri kommet med ut av mine sex-"problemer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Har tenkt på det med sexolog, men første problem er at det ikke er noen sexologer i nærheten. Neste problem, som er større, er å få henne med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Høres nesten ut som MorAase, det her :fnise:

Men, jeg ville faktisk anbefalt psykolog kontra sexolog, da sexolog ikke er en beskyttet tittel og det virker som din kone har heftige issues. I tillegg er det høyst anbefalt med en tur til gynekolog for å fastslå/avkrefte vaginisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte var om dette var en dame i 20 årene uten erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du trengt inni henne helt noen gang da? Kanskje hun ikke har ødelagt jomfruhinna enda og det derfor er vondt for henne? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer seg nok med tiden :)

Jeg var også en "lights off" dame tidligere, og var usikker på alt som hadde med sex å gjøre :)

Føler meg fortsatt litt friere med lyset av, men er ikke et must lenger :)

Så etter flere år sammen med min kjære, (som aldri gir meg opp!) så er jeg endelig på det stadiet der vi utforsker mer og mer, og jeg tørr å vise hele meg til ham :)

Ang vaginisme, så hadde min venninnde det. Det gikk over etter noen år, så der er håp om det er det hun har!

Kan også bare vere at hun knytter seg litt ekstra siden det av og til er vondt ;)

La henne få ha lyset av, la henne få bli litt beklemt når du går ned på henne, men pass på å ikke bli der sålenge i gangen så hun får la tankene løpe ;) (Vi damer er ofte redde for at vi lukter, at vi skal sleppe en promp, at vi ikke skal se bra ut der vi ligger.......osv.....og da er det VANSKELIG å slappe av å nyte det! Men ikke gi opp! )

Jeg er forresten en person som altid så på sex som litt ekkelt i oppveksten. hadde et par kjærester mellom jeg var 15 og 18 år, men ingenting seriøst - da brøt jeg for jeg var ikke klar :sjenert: var 18 før jeg hadde sex første gang, og det var med en jeg hadde vert sammen med i 3 mnd og kjente godt. Vi endet opp med å vere sammen i over 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakCracleAndPop

Høres ut som hun har veldig negative opplevelser mht sex.

Jeg ville undersøkt om det ligger traumeopplevelser til grunn (misbruk/voldtekt), man vet jo aldri.

Uansett er det psykisk og hun som har issues som hun evt må jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening gjør mester selv for henne.

La henne være i sin egene verden.

Si at nå skal jeg bare gi deg nytelse, len deg tilbake å slapp av.

Gi henne tid til å komme seg til rette.

Bare utfør slik på henne, så er elskoven over. Ikke forvent noe i retur. Tren henne opp til at det handler om hennes nytelse.

Men om du skal ned på henne, hun på deg og såååå skal dere ha samleie kan bli litt mye. Gi henne en skikkelig omgang Oralsex og trekk deg tilbake. La dette bli en vane, la henne fortsette om hun vil... Lysten er der, det må bare tæs med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tips, folkens, har fått litt å tenke på og er kanskje litt mer optimistisk. Vi har vært sammen lenge og hadde en litt mer intens sex-periode i begynnelsen. Hun er ikke traume-utsatt, men det ligger mye sannhet i mye av det dere skriver.

Jeg får ta tiden til hjelp! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...