Gå til innhold

Knullekompis/knullevenn


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mann i tankene som jeg har lyst å ha som knullekompis. Vi har hatt en ONS tidligere, og han tilfredsstilte meg så til de grader at jeg gjerne skulle hatt mer av den sexen! :) Har søkt litt på forumet og funnet flere tråder, der så og si alle foreslår at det bare er å spørre mannen. Men seriøst? Er det noen her inne som faktisk har SPURT en mann om å være knullekompis med dem? I hvilken setting i så fall? Og hva sa han?

Videoannonse
Annonse
Gjest Christian
Skrevet

Jeg har en mann i tankene som jeg har lyst å ha som knullekompis. Vi har hatt en ONS tidligere, og han tilfredsstilte meg så til de grader at jeg gjerne skulle hatt mer av den sexen! :) Har søkt litt på forumet og funnet flere tråder, der så og si alle foreslår at det bare er å spørre mannen. Men seriøst? Er det noen her inne som faktisk har SPURT en mann om å være knullekompis med dem? I hvilken setting i så fall? Og hva sa han?

Hadde jeg allerede hatt sex med ei dame ( og vært singel ) og fått et sånt spørsmål ville jeg garantert ha vært med på leken. Hadde derimot ei dame som jeg bare såvidt kjente, og aldri hadde hatt sex med før spurt om noe slikt, hadde jeg begynt å se etter skjulte kameraer...

AnonymBruker
Skrevet

Ja, si det som det er.

At du virkelig likte forrige runde og kunne tenke deg gjentagelser. Dersom han er ledig er sjansen stor for at han er med.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg sa det rett ut, men det var mer umiddelbart etter første gangen vi hadde sex. Noe sånt som "Dette var bra sex, vi burde gjøre det flere ganger". Jeg sa riktignok ikke at jeg ikke var ute etter et seriøst forhold, men han tok poenget likevel.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, sjansen er kanskje stor, men det er ikke 100% sikkert at utfallet blir positivt. Han er singel, men jeg har jo ikke peiling på hva som foregår i kjærlighetslivet hans. Det kan jo hende han har følelser for noen, jeg har ingen idé. Eller så synes han kanskje jeg er teit. Det var jeg som forførte ham sist (hadde bestemt meg på forhånd å få ham i seng), men første gangen er det spennende. Andre gangen? Kanskje han blir skremt av så frampå damer? Jeg er så redd for avslag!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa det rett ut, men det var mer umiddelbart etter første gangen vi hadde sex. Noe sånt som "Dette var bra sex, vi burde gjøre det flere ganger". Jeg sa riktignok ikke at jeg ikke var ute etter et seriøst forhold, men han tok poenget likevel.

Ja, vi sa faktisk akkurat det samme til hverandre. Men det er en stund siden det skjedde nå, og ingen av oss har tatt noe nærmere kontakt. Hva skjedde videre med deg? Hvem tok kontakt? Og hvordan? Og hva skjedde? :)

AnonymBruker
Skrevet

..og hva så om du får avslag?

Da slipper du i alle fall å gruble, samt står likt stilt sexmessig som nå.

Gjest Raindrops
Skrevet

Ja, vi sa faktisk akkurat det samme til hverandre. Men det er en stund siden det skjedde nå, og ingen av oss har tatt noe nærmere kontakt. Hva skjedde videre med deg? Hvem tok kontakt? Og hvordan? Og hva skjedde? :)

Jeg sendte mld et par dager senere å spurte om han ville ha besøk og se film. Men det utviklet seg egentlig slik ganske naturlig, for vi hadde snakket en god del før vi endte opp i senga, og hadde blitt ganske nære bekjente som snakket sammen hver dag på msn, så jeg var ikke det minste redd for å få et nei. Vi var vel elskere i et halvt år eller noe, husker ikke helt. Men vi endte opp som kjærester da, selv om det ikke var meningen fra noens side :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

..og hva så om du får avslag?

Da slipper du i alle fall å gruble, samt står likt stilt sexmessig som nå.

Nei, det kommer til å bli for flaut. Jeg kommer til å støte på ham ved senere anledninger, og da vil han være den som avviste meg. Jeg takler ikke det der. Kommer til å bli så skuffa! Er det ingen andre måter jeg kan lokke ham med meg?

Og er det også flere som faktisk HAR tatt kontakt, eller blitt tatt kontakt med, som kan fortelle om hvordan det gikk? :)

Eller hva ville DU tenkt om du ble spurt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte mld et par dager senere å spurte om han ville ha besøk og se film. Men det utviklet seg egentlig slik ganske naturlig, for vi hadde snakket en god del før vi endte opp i senga, og hadde blitt ganske nære bekjente som snakket sammen hver dag på msn, så jeg var ikke det minste redd for å få et nei. Vi var vel elskere i et halvt år eller noe, husker ikke helt. Men vi endte opp som kjærester da, selv om det ikke var meningen fra noens side :gjeiper:

Det der blir for kjæresteaktig. Jeg er ikke interessert i å skrive med ham på msn eller ha ham over for film og kos, jeg vil ha sex med ham!

AnonymBruker
Skrevet

Og en ting til:

Hvis en/ei dere hadde hatt en ONS med, kommer og spør dere om dere skal ligge sammen igjen, ville dere gjort det? Hva ville isåfall grunnene til å ikke gjøre det igjen? :)

Skrevet

Jeg har aldri spurt noen av mine knullekompiser. Etter første gang vi havnet til sengs sendte enten jeg eller han en sms en kveld med noe sånt som: "keen?" eller "komme over en tur?" eller "sover du?"

Også har det bare blitt sånn... Vi har ingenting annet enn sex med hverandre. Ser ikke på film eller spiser pizza eller noe sånt. Bare sex og kos om natten. Også møtes vi selvfølgelig på fest en gang i blant.

Skrevet

Og en ting til:

Hvis en/ei dere hadde hatt en ONS med, kommer og spør dere om dere skal ligge sammen igjen, ville dere gjort det? Hva ville isåfall grunnene til å ikke gjøre det igjen? :)

Ja. Hvis jeg var singel, i humør og at sexen var middels til bra hadde jeg gjort det igjen.

Jeg hadde ikke gjort det hvsi jeg var trøtt, sexen var dårlig, forelsket i en annen eller skulle opp tidlig dagen etter bla.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Hvis jeg var singel, i humør og at sexen var middels til bra hadde jeg gjort det igjen.

Jeg hadde ikke gjort det hvsi jeg var trøtt, sexen var dårlig, forelsket i en annen eller skulle opp tidlig dagen etter bla.

Og ville du hatt spørsmål om det på forhånd, eller bare tatt det på sparket? Altså, planlagt (sms/tlf osv der det avtales når og hvor, gjerne et par dager i forveien) eller impulsivt (få mld på byen/bli tilnærmet på fest e.l.)?

Skrevet

jeg syntes du burde sende han en mld en dag og høre om han vil "leke " mer ...

Jeg gjorde det med en jeg kun hadde ONS med på byen fikk nr osv... og nå har det utviklet seg slik at vi har en "avtale " om sex og kos ( jeg må nemlig ha kosen også etter sex) . Og får oss funker det veldig bra:) vi har sex og kos og så hade bra .

Og det var jeg som stilte spm om mer "lek" og han var helt med og i tilegg føler han seg heldig som får sex et par ganger i uka pluss muligheten til å være singel... og jeg føler meg vel enda mer heldig fordi han er døds god i senga :))

Så jeh syntes du bare skal spørre er han virkelig helt singel og sexen dere hadde var også fantastisk i hans øyne sier han sikkert ja til en sånn ordning så lenge han har mulighet til å bli enig om tid og sted :)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Ikke spør om han vil være din knullevenn for God sake. Heller mer ta det som en selvfølge at han vil knulle deg flere ganger, som å skrive; "Nå er det på tide at du kommer å knuller livskiten ut av meg igjen." og lignende meldinger.

Etter noen ganger til med sex så ligger det ganske klart i kortene for dere begge to at dere nå er knullevenner.

-Domino

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...