Gå til innhold

Umoden lite voksen mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk kontakt igjen med en gammel venn i januar. I 2 mnd hadde vi det kjempe fint. Men så trakk han seg unna. Når jeg begynte å sette tvil på hva han ville, så kom han "springene" tilbake. Og det samme gjorde han for ca 3 uker siden. Etter jeg tok han i varmen igjen så forsvant han. Ikke ville han ta telefonen eller svare på sms. Jeg ble dritt lei av spille hans og sendte han en melding og spurte om han ikke vil ha kontakt i hele tatt. Han gadd ikke å svare på den heller.

Samvitigheten min er ren, for jeg har ikke gjort noe som helst for han skal bare kutte meg ut på denne måten. Men gud så trist jeg føler meg. Han har lekt med meg og fått meg til å tro at ordene hans var ekte. Jeg føler meg så dum og naiv. Jeg er egentlig ny i dette etter lang forhold bak meg. Så han var min første greie etter lang forhold. Det blir vel flere slike framover. Men hvis kjærlighet er å spille spill og leke med andre så vil jeg heller være alene. Dette er bare tanker som jeg følte jeg måtte skrive fra meg. Ikke noe annet... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, skjønner at det er leit. :klemmer:

Men om det er noen trøst så opplever mange av oss å møte på noen "frosker" igjennom singelivet.

Har hatt min fair share av feilede dates- og det er klart det stikker- der og da.

Men du kan trøste deg med at det er fort glemt når man møter en som virkelig er seriøs og som du har noe spesielt med. :)

Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Det som er problemet med sånne menn er at de kun vil ha det de ikke kan få. Jeg har en slik.. en som var forelska i meg (sa han da) i 8 mnd, før jeg til slutt sa meg villig til å gå på date med ham. I sånn ca 2-3 uker var alt perfekt, han hadde aldri følt det slik før, snakka om framtida osv osv. Plutselig, fra en dag til en annen, ble han bare helt fraværende, sluttet å ringe, skrudde av mobilen, svarte ikke på sms. Jeg gadd ikke det tullet, så jeg sendte ham en mail (siden han ikke tok tlf) om at han bare kunne glemme meg. DA ble han stressa, og ringte og ble som før. Jeg "tilga" og etter et par uker gjorde han akkurat det samme på nytt.

Jeg ble utrolig såret av det som skjedde, og jeg får fremdeles mail fra ham om at han savner meg osv. De gangene jeg har svart ham, har han ikke skrevet flere mail. Drittsekk! Så nå har jeg sluttet å svare på mailene hans. Det skulle ganske mye til før jeg lærte.. gikk på samme smell igjen og igjen.

Så bare kutt all kontakt nå. Det er mitt råd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn var en type jeg hadde og til og med etter at vi fikk barn.. og han var langt over 40 med slik oppførsel.

Du skal være glad du er kvitt han og så tar du han ikke tilbake flere ganger, for det er slik forholdet ditt blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tøft å tillate seg å stole på andre.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vondt å stole på og bli lekt med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vondt å stole på og bli lekt med...

Ja, men det er ikke helt lett å vite om man blir lekt med eller ikke.

Mange er nok usikre. Det er mye som skal stemme og føles rett, hvis man frivillig skal gjøre seg avhengig av et annet menneske.

Resultat føles vel imidlertid mye det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, jeg sitter egentlig og ikke helt vet selv om jeg ble lekt med eller om hva det går egentlig i. Jeg vet ikke om han sanne side var de 2 månedene vi hadde sammen. Eller at han går og gjemmer seg er hans sanne seg. Det eneste jeg vet at jeg trenger ikke enda en ustabil mann i livet mitt.

Det går bedre nå. Jeg har det egentlig MYE bedre alene, enn å forholde meg til folk jeg ikke skjønner meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, jeg sitter egentlig og ikke helt vet selv om jeg ble lekt med eller om hva det går egentlig i. Jeg vet ikke om han sanne side var de 2 månedene vi hadde sammen. Eller at han går og gjemmer seg er hans sanne seg. Det eneste jeg vet at jeg trenger ikke enda en ustabil mann i livet mitt.

Det går bedre nå. Jeg har det egentlig MYE bedre alene, enn å forholde meg til folk jeg ikke skjønner meg på.

Ja, det er ingen vits i å satse på en som ikke er villig til å satse på deg.

Klarer man ikke å få til en felles forståelse og avtale om det, så er det bare å gi opp - før jo heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, jeg har spurt han mange ganger hva han vil. Hvor er dette greie vi har nå fører hen. Jeg har barn og tenke på. Hvis det er kort fling han er ute etter så er jeg ikke der. Men han kunne ikke svare meg på det. Rettere sagt han viste ikke hva han skulle si. Min frykt er at han skal være like idiot som xen min. Han frykt er at jeg bruke han som rebound. Men jeg tror han ikke helt har skjønt greia med rebounding, hva dette egentlig er.

Men det spiller ingen rolle nå, jeg har slått meg til ro med at det spiller ingen rolle hva jeg vil og hva jeg trodde. Jeg har merkelig følelse på at dette er ikke slutten. Men jeg ser jo mønster i at han går i sin lille hule og blir der en periode. Og der er vi to helt forskjellige. Jeg går ikke så lenge i hi. Og når jeg gjør det så er det for jeg er virkelig langt nede.

Kjærlighet er så vanskelig, jeg har bombet på det fram til nå.

" liksom fornuft" forhold varer ikke, kjærlighets forhold varer heller ikke. Jeg må i alder over 30 våkna en dag og lære å slutte å være så naiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, jeg har spurt han mange ganger hva han vil. Hvor er dette greie vi har nå fører hen. Jeg har barn og tenke på. Hvis det er kort fling han er ute etter så er jeg ikke der. Men han kunne ikke svare meg på det. Rettere sagt han viste ikke hva han skulle si. Min frykt er at han skal være like idiot som xen min. Han frykt er at jeg bruke han som rebound. Men jeg tror han ikke helt har skjønt greia med rebounding, hva dette egentlig er.

Men det spiller ingen rolle nå, jeg har slått meg til ro med at det spiller ingen rolle hva jeg vil og hva jeg trodde. Jeg har merkelig følelse på at dette er ikke slutten. Men jeg ser jo mønster i at han går i sin lille hule og blir der en periode. Og der er vi to helt forskjellige. Jeg går ikke så lenge i hi. Og når jeg gjør det så er det for jeg er virkelig langt nede.

Kjærlighet er så vanskelig, jeg har bombet på det fram til nå.

" liksom fornuft" forhold varer ikke, kjærlighets forhold varer heller ikke. Jeg må i alder over 30 våkna en dag og lære å slutte å være så naiv.

Frykten for å være en såkalt rebound kan jeg godt forstå.

Den risikoen er jo høyst reell når man kommer inn i bildet i forbindelse med et samlivsbrudd.

Så at han kan trenge å bli forsikret om at det ikke er tilfelle, har jeg altså ingen problemer med å forstå.

Ingen ønsker å satse alt på noen som er usikker.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår så klart frykten for å være rebound. Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre mer for at han skal skjønne at den frykten hans ikke er riktig.

Om han satt seg litt ned og studerte litt hva rebounding egentlig er. Så hadde han kanskje skjønt litt mer. Men uansett, jeg får drunke meg selv i kjærlighetssorger sanger og få dette ut. Prøvde å stenge det inn igår. Det var ikke smart. Må få det ut og komme meg videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår så klart frykten for å være rebound. Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre mer for at han skal skjønne at den frykten hans ikke er riktig.

Om han satt seg litt ned og studerte litt hva rebounding egentlig er. Så hadde han kanskje skjønt litt mer. Men uansett, jeg får drunke meg selv i kjærlighetssorger sanger og få dette ut. Prøvde å stenge det inn igår. Det var ikke smart. Må få det ut og komme meg videre..

Nei, det er ikke alltid man kan gjøre noe mer selv.

Så da får man heller konsentrere seg om noe helt annet i livet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Livet her i huset går sin vante gang. Spille OK har jeg nok blitt ekspert på foran barna. Må bare få planlegge ting framover som vi skal gjøre sånn at jeg får vekk fokuset fra de mørke skyene over lille store hjertet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Livet her i huset går sin vante gang. Spille OK har jeg nok blitt ekspert på foran barna. Må bare få planlegge ting framover som vi skal gjøre sånn at jeg får vekk fokuset fra de mørke skyene over lille store hjertet mitt.

Ja, det mest effektive er å finne på noe helt annet. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...