Gå til innhold

Appetitt? Where are you?

Fremhevede innlegg

Gjest Laura
Skrevet

Det er mye nytt som skjer for tiden. Nettopp ferdig på skolen, flyttet fra leilighet og hjem igjen i et annet fylke, vet ikke heeelt hva som skjer framover. Men skal jobbe, men må først få meg jobb... Ble slutt med typen, men nå har vi ordnet opp og er sammen igjen. Eller pause da... Jeg vet egentlig ikke! Som om jeg ikke vet en shit for tiden.

Og nå er det appetitten min. Jeg merker jeg blir sulten, magen rumler og jeg blir småkvalm, prøver å tenke meg til noe jeg vil ha, men ingenting frister. Jeg spiser plutselig veldig lite nå... gjrt det i 4-6 dager, mer eller mindre. Husker ikke helt. Men ihvertfall 4 dager. Jeg har spist litt, bare fordi jeg vet jeg må spise og så i tillegg forsvinner kvalmen. Men det er så ork og spise når jeg ikke vil ha...

Jeg har prøvd å tenke på taco, nachos, pizza, goood salat, is... Jeg elsker dette! Men nei, æsj.

Hva skjer egentlig? Jeg veksler litt mellom å være glad, litt trist, føler meg litt sliten og lite å finnee på. Vil ikke bo her hjemme, men må det en liten stund til økonomien er på plass og sånt. Strøk også i en matteeksamen som jeg må ta på nytt... Ellers gleder jeg meg til en tyrkiaferie om noen uker. Jeg syns jeg har det helt greit, men samtidig er det mye i livet jeg fint ville byttet ut.

Noen som kan fortelle meg hva som skjer? hehe... ikke alltid man vet best selv. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...