sjøhest Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 Hva er din beste salatoppskrift? Det kan være med kylling, pasta, kjøttdeig, hva som helst!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #2 Skrevet 1. juli 2011 Anbefaler deg å google Millas Mat, husker ikke adressa i farta. Hun har en egen salatseksjon på siden med MYE godt.
Frøken Smilla Skrevet 1. juli 2011 #3 Skrevet 1. juli 2011 Mine favorittsalater er: Kylling-/skinkesalat: Blandet salat (isbersgssalat og ruccola) 1/2 agurk ca 6 tomater (cherrytomat eller perletomat) 1/2 paprika (rød) en neve sukkererter 1/2 avokado 2-3 ss fetaost 2-3 ss grønne oliven Kylling: jeg pleier å bruke en halv grillkylling, og da har vi nok mat til at det er én middag for to voksne, samt lunsj for meg dagen etter, alternativt middag for to voksne og en tenåring. Alternativt bytter jeg ut kyllingen med en boks piknikskinke, da kylling- eller kalkunvarianten. Tunfisksalat Blandet salat (hjertesalat, isbergsalat) 1/2 agurk ca 6 tomater (cherrytomat eller perletomat) 1/2 paprika (rød) 1/2 (liten) pakke brekkbønner (aspargesbønner?) 2 hardkokte egg 2-3 ss sorte oliven 1 boks tunfisk i olje Alternativt kan man ha i noen biter ansjosfilet også, det gir en litt ekstra "piff". Jeg serverer ofte salat med yoghurtdressing (tzatziki-aktig) og foccacia eller annet godt brød til, men det kan droppes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå