Gjest GreenSky Skrevet 20. november 2003 #41 Del Skrevet 20. november 2003 Men du vet jo ikke hvordan jeg kan vite da.... Da må du komme hit for å se selv da... 8) Men... *kremt* jeg lurer litt på hvordan du kan være 100% sikker. Har du lang erfaring i å se damer uten truse? Eller har du bare sett vikaren uten truse? Og for å være helt sikker må du vel se henne uten bukse også...? Eller? :klø: : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 20. november 2003 #42 Del Skrevet 20. november 2003 nasse nøff Joplaya? HÆ?.... Sist jeg sjekket var Nasse Nøff en gris. Du spurte om du er en gris. Nasse er jo en søt liten gris han vel. Og når du da tilfeldigvis spankulerer forbi en kvinnelig rompesprekk for å ta en titt, ja da blir du en liten nasse - i motsetning til en grov mannegris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 20. november 2003 Forfatter #43 Del Skrevet 20. november 2003 Joplaya: Takk Greeny: vel.... Jeg er som sakt veldig observang.... Nå vet jeg hvordan man kan se både det ene og det andre jeg... Dessuten blir det så stor glippe at man ser nesten helt hjem jo... derfor vet jeg... Jeg har iallefall lang erfaring i å se på damer, gjerne med truse, og vet hvordan man ser det... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. november 2003 #44 Del Skrevet 20. november 2003 Ja da så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 20. november 2003 Forfatter #45 Del Skrevet 20. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #46 Del Skrevet 24. november 2003 Men ingen svarte på spørsmålet jo..... Jeg er altså en veldig oppmerksom fyr; jeg får med meg det meste... Men er jeg en gris? 8) Nei, du er ingen gris. Tviler heller ikke på at du er oppmerksom, men du er selv ute etter mye oppmerksomhet og....? :blunke: Cruella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. november 2003 #47 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg gir da så gjerne Arketypen litt oppmerksomhet hvis d skulle trenges... Jeg synes han virker dødslekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 24. november 2003 #48 Del Skrevet 24. november 2003 Ingen gris nei - det er vel noe alle ville lagt merke til. Men jeg undrer også litt over hvordan du vet hun er uten truse. Trusa kan vel følge med buksa på en måte...?? Når hun bøyer seg og buksa sklir ned, kan ikke trusa skli ned også? Men uansett, truse eller ikke, ikke noen stor mannegris for å titte på rørleggersprekken hennes! Og jada, Arketypen fortjener litt oppmerksomhet han :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. november 2003 #49 Del Skrevet 24. november 2003 Han gjer det 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 24. november 2003 Forfatter #50 Del Skrevet 24. november 2003 , men du er selv ute etter mye oppmerksomhet og....? :blunke: Cruella nei egentlig ikke.. faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 24. november 2003 Forfatter #51 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg gir da så gjerne Arketypen litt oppmerksomhet hvis d skulle trenges... Jeg synes han virker dødslekker. Skal gi deg en meld neste gang jeg er i traktene dine jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. november 2003 #52 Del Skrevet 24. november 2003 bare gjør det du! D kan jo bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 24. november 2003 Forfatter #53 Del Skrevet 24. november 2003 så kan vi se hvem som stopper kjeften på hvem først, eller hvem som kommer sist.. alt etter som... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. november 2003 #54 Del Skrevet 24. november 2003 Hvis jeg stopper kjeften din; får jeg da komme først? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 24. november 2003 #55 Del Skrevet 24. november 2003 Hjelpe meg..Nå fikk jeg veldig billedlige tanker i hodet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 24. november 2003 Forfatter #56 Del Skrevet 24. november 2003 Vel... om du stopper kjeften på meg skal du få komme flere ganger tror jegvi sier... Du vil uansett få sjensen til å komme før meg ser du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. november 2003 #57 Del Skrevet 24. november 2003 Vel... om du stopper kjeften på meg skal du få komme flere ganger tror jegvi sier... Du vil uansett få sjensen til å komme før meg ser du... He he he Da venter jeg bare på at du kommer hit over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. november 2003 #58 Del Skrevet 24. november 2003 Arkis fortjener at noen er snille m ham.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. november 2003 #59 Del Skrevet 24. november 2003 skal være så snill og god med ham atte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. november 2003 #60 Del Skrevet 24. november 2003 Du har lissom lagt deg i selen for å ta ham fra meg skjønner jeg..... Plutselig var alle forsetter om menn på 2 meter en saga blott....jaja, da er det vel håp for deg oxo..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå