Gå til innhold

Er jeg en gris...

Arketypen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

d er her jeg ble litt uvitende: Kjører kommando...?

Godt det ikke bare var meg... :oops:

trodde jeg var den eneste som ikke visste hva Arketypen mente med det, og turte ikke å spør... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Meg*: Hva maner du med nyte i stillhet?... ;) Men SIER jo ingen ting da... Man er jo ikke teit selv om man noterer seg ting hehe...

tuji: Hun bøyde seg framover og da blir det jo en glipe både lant oppe fordi genseren er kort, og langt nede.... Du vet ... buksene til ungdommen i dag asså!... :roll:

:ler:

Aline: :kul: Jeg lærte forresten uttrykket av min unge flamme nå i sommer jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tuji: Hun bøyde seg framover og da blir det jo en glipe både lant oppe fordi genseren er kort, og langt nede.... Du vet ... buksene til ungdommen i dag asså!... :roll:

Og nå klarer du ikke å tenke på annet... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Aline: :kul: Jeg lærte forresten uttrykket av min unge flamme nå i sommer jeg... :ler:

Godt at det er flere det tar litt tid med da!! :ler:

Har aldri hørt noe uttrykk på det i det hele tatt jeg, dersom noen går uten truse, så kaller jeg det bare å gå uten truse... :oops:

Men, nå har jeg jo lært no nytt jeg og!! :D 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Vi kaller d å gå uten truse/bokser for å kjøre fransk, sikker på at betjeningen i klesbutikker er sjeleglad for at jeg har truser på når jeg prøver bukser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ingen svarte på spørsmålet jo..... Jeg er altså en veldig oppmerksom fyr; jeg får med meg det meste... :wink: Men er jeg en gris? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...