Arketypen Skrevet 17. november 2003 #1 Del Skrevet 17. november 2003 ..som legger merke til at vikaren kjører kommando i dag?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 17. november 2003 #2 Del Skrevet 17. november 2003 Fin dag på jobb?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 17. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 17. november 2003 Måtte sende henne langt vekk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 17. november 2003 #4 Del Skrevet 17. november 2003 Er vel ikke noe galt i å nyte i stillhet for seg selv...hvis du klarer å være stille da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. november 2003 #5 Del Skrevet 17. november 2003 Nei, du er vel sånn passe observant til å være mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. november 2003 #6 Del Skrevet 17. november 2003 ..som legger merke til at vikaren kjører kommando i dag?.... d er her jeg ble litt uvitende: Kjører kommando...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. november 2003 #7 Del Skrevet 17. november 2003 d er her jeg ble litt uvitende: Kjører kommando...? Godt det ikke bare var meg... :oops: trodde jeg var den eneste som ikke visste hva Arketypen mente med det, og turte ikke å spør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 17. november 2003 #8 Del Skrevet 17. november 2003 "Going commando" betyr at man går uten truser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. november 2003 #9 Del Skrevet 17. november 2003 Å helledusen, kjøre fransk kaller vi d her oppe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 17. november 2003 #10 Del Skrevet 17. november 2003 Antakelig syns hun det er kjempespennende 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. november 2003 #11 Del Skrevet 17. november 2003 Hvordan merket du det, Arketypen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. november 2003 #12 Del Skrevet 17. november 2003 Hvordan merket du det, Arketypen? skulle jeg også ha at vite..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 17. november 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 17. november 2003 *Meg*: Hva maner du med nyte i stillhet?... Men SIER jo ingen ting da... Man er jo ikke teit selv om man noterer seg ting hehe... tuji: Hun bøyde seg framover og da blir det jo en glipe både lant oppe fordi genseren er kort, og langt nede.... Du vet ... buksene til ungdommen i dag asså!... Aline: Jeg lærte forresten uttrykket av min unge flamme nå i sommer jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. november 2003 #14 Del Skrevet 17. november 2003 tuji: Hun bøyde seg framover og da blir det jo en glipe både lant oppe fordi genseren er kort, og langt nede.... Du vet ... buksene til ungdommen i dag asså!... Og nå klarer du ikke å tenke på annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. november 2003 #15 Del Skrevet 17. november 2003 ... Aline: Jeg lærte forresten uttrykket av min unge flamme nå i sommer jeg... Godt at det er flere det tar litt tid med da!! Har aldri hørt noe uttrykk på det i det hele tatt jeg, dersom noen går uten truse, så kaller jeg det bare å gå uten truse... :oops: Men, nå har jeg jo lært no nytt jeg og!! :D 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. november 2003 #16 Del Skrevet 17. november 2003 Vi kaller d å gå uten truse/bokser for å kjøre fransk, sikker på at betjeningen i klesbutikker er sjeleglad for at jeg har truser på når jeg prøver bukser.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 18. november 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 18. november 2003 Men ingen svarte på spørsmålet jo..... Jeg er altså en veldig oppmerksom fyr; jeg får med meg det meste... Men er jeg en gris? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 18. november 2003 #18 Del Skrevet 18. november 2003 Gris??? Du ??? :o (men vikaren er det.......... ) Du derimot - du er en go'gutt du :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2003 #19 Del Skrevet 18. november 2003 Slapp av, du æ'kke noen gris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 18. november 2003 #20 Del Skrevet 18. november 2003 Du er vel kanskje en heldiggris ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå