Gjest Chevy Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 Hallo! Er på rhodos atm,fant wifi nettverk så jeg kan spørre om dette på kg. Hodepinen min har klikka heeeeeeeelt etter at vi kom hit,og jeg haaater det. Snakk om og ikke få kose seg som man ønsker.. Hva kan dettr komme av? Kun dehydrering? Herregud så lei jeg er..
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #2 Skrevet 1. juli 2011 Hei! Jeg hadde samme problem i syden, det var dehydrering, samt den sterke solen Snakk om nedtur, men jeg måtte drikke sånn 3-4 liter hver dag, så holdt den seg litt unna.
Gjest Chevy Skrevet 1. juli 2011 #3 Skrevet 1. juli 2011 Omg:O jeg får lange innpå med vann! Sinnsykt stress! Jeg er mye plaga i norge og da,men ikke som dette.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #4 Skrevet 1. juli 2011 Ja, drikk mye! Bruk solhatt, og solbriller, og vær litt i skyggen når det er verst midt på dagen, så går det litt bedre! Men jeg føler med deg, jævla kjipt!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #5 Skrevet 1. juli 2011 Uff, jeg har det omvendt, sol og varme er noe av det lille som hjelper på hodepinen. Men altså, som de andre sier, vann, solhatt, salter så du ikke "vanner ut" kroppen, og NOK MAT! Ikke sjokolade! Sukkerting i varmen er oppskriften på ubehag. Spis regelmessig gjennom dagen, og sov på natten. Stor Hodepine er dritt!
Gjest Chevy Skrevet 1. juli 2011 #6 Skrevet 1. juli 2011 Jeg var liksom såååå ikke forberedt på at det kunne bli sånn som dette.. Igår tok jeg 4 pinex forte å en maxalt (migrenemedisin) .. Samme idag.. De 2 pinexene jeg tok først gjorde det bare verre.. Om det kan ha med dehydrering og gjøre kanskje.. Sitter på rommet nå og svelger nedpå 1,5 liter vann.. Håper det hjelper!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #7 Skrevet 1. juli 2011 Ja, prøv å sitte litt avkjølt og drikk masse vann, du vil føle deg bedre mot kvelden og i morgen tror jeg! Jeg følte meg iallefall bedre etter at jeg hadde fått i meg massevis av vann, men de første par dagene var kjempetunge.
Gjest Chevy Skrevet 1. juli 2011 #8 Skrevet 1. juli 2011 Sier jo litt at jeg drakk endel idagmorges og mens vi gikk i byen.. Men har ikke måttet på do. På 5 timer.. Alt svettes vel ut..
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #9 Skrevet 1. juli 2011 Ja, da må du i hvertfall drikke myyyye mer Er sikkert kjempevarmt der nå?
Gjest Chevy Skrevet 1. juli 2011 #10 Skrevet 1. juli 2011 Ja! Det er helt jæææævlig varmt nå. Vi har tråkka rundt i gamlebyen rhodos i 3 timer.. Puuh:/
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #11 Skrevet 1. juli 2011 3 timer i solen uten tilstrekkelig med vann?? ikke rart du har vondt i hodet stakkars deg, men det er sånn man dessverre ikke tenker helt over før man er der og kjenner varmen på kroppen.
Gjest Chevy Skrevet 1. juli 2011 #12 Skrevet 1. juli 2011 Jeg drakk vel en liten flaske vann mens vi gikk,og en smoothie.. Ikke nok tydeligvis:( nei er sånt jeg virkelig ikke vet om og reise til syden! Jeg har ikke vært her før..
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #13 Skrevet 1. juli 2011 Det var sånt jeg heller ikke visste før jeg kom ned dit, og første kvelden kom den verste migrenen noensinne.. Jeg gikk ned i resepsjonen på hotellet for det var så vondt at jeg ikke fikk sove, og hun som stod vakt fortalte at det var et normalt problem, og at jeg bare måtte drikke og drikke, og drikke alt jeg kunne! Jeg gjorde det resten av natta, og dagen etterpå så følte jeg meg faktisk mye lettere i hodet. Men au, glemmer ikke den intense fæle kvelden, ingenting hjalp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå