Dixie Skrevet 17. november 2003 #1 Skrevet 17. november 2003 Er sikkert x-antall tråder om det før, men er ikke så god på den søkingen. De som har lyst til å hjelpe meg: Tusen takk Skal på shopping tur til London neste helg, men har ikke vært der siden det eneste jeg var int. i var lekebutikker, så jeg trenger litt hjelp for å gjøre shoppingen mest mulig effektiv..... Hvor bør jeg gå? Det jeg er på utkikk etter er hovedsakelig dresser og skjorter, ikke billig billig, men heller ikke Armani (om dere skjønner hva jeg mener), noe "party" klær samt SKO!!!!!! Har noen noen gode tips, vil gjerne høre om "ukjente" designere som har ett lite utsalg godt gjemt i SoHo eller noe... Tusen takk!!
Gjest gloria Skrevet 17. november 2003 #2 Skrevet 17. november 2003 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; HARODDS!! :D Dette er et e-k-s-l-u-s-i-v-t kjøpesenter så vær beredt på å svi av en god del engelske pund om du vil handle der. Ellers har du TopShop i Oxford street. Har hørt rykter om at det er verdens største klesbutikk . London har litt av hvert å by på. Du trenger ikke lete lenge i London for å finne noe bra!
ehu Skrevet 18. november 2003 #3 Skrevet 18. november 2003 "Paul Smith" og "Ted Baker" i Covent Garden,( "Gieves & Hawkes" v / Piccadelly Circus(herreskredder) "Harvie & Hudson" , " Katharine Hamnet" etc etc. Anbefaler deg å kjøpe Aschehoug's London tur-retur. Den er kjempebra på tips om butikker,spisesteder,hoteller,severdigheter,utflukter og kart over byen !! GOD TUR ! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå