Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

hvilket tilbud katten?

hva mener du lutetium? :klo:

Det må du nesten spørre Katten selv om! :) (Jeg aner faktisk ikke hva han babler om, jeg bare tøyset videre)

kan du foresten redigere innlegget ditt fra i stad, og fjerne linken til bildet mitt? :)

Sorry! Retter på det nu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

Hvis det ikke handlet om tissing, lurer jeg veldig på hva det faktisk handlet om? Vasking?

Å sitte når jeg tisser gjør rett som det er, men så er jeg også ufattelig bedagelig.

Finger oppi rompa har jeg ikke noe lyst på. Selv ikke om det er min egen. :kjefte:

Men dette er vel en smule offtopic.

Veldig off-topic, men siden nesten alle kveldens innlegg er det tenkte jeg what the heck, det blir sletta uansett ;)

Og statusen + kommentarer handlet om "shit, jeg er nervøs for praksis" før han kommenterte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig off-topic, men siden nesten alle kveldens innlegg er det tenkte jeg what the heck, det blir sletta uansett ;)

Og statusen + kommentarer handlet om "shit, jeg er nervøs for praksis" før han kommenterte :)

Ok, da forstår jeg at det endte opp i tissing, ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Så søt du er Noz :)

takk snille :)

Den er fjernet.

Tilbudet var jo om jeg fikk nakenbilder av deg, Noz, så fikk du se hvordan jeg ser ut!

nakenbilde ?? :hakeslepp: eller kroppstråden-bilde mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Foretrekker selvfølgelig nakebilder, men kroppsbilder gjør vel nytten de og... :nigo:

nakenbilde tror jeg du vet er usannsynlig, men kan legge ut i kroppstråden, om du legger ut bilde av deg? jeg er så svært nyskjerrig at jeg nesten dør litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det veldig mye internt prat her... Litt skuffende for oss andre å å enten bare finne sletta bilder eller kun intern humor. Selv om det er snikksnakk forumet...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er denne interne humoren du snakker om?

Alle de siste sidene er hovedsaklig 3-4 brukere som snakker om nakenbilder og Facebook. Jeg skumleste bare, så beklager om jeg ikke tok den evnt humoren som var ment til alle. Kom her for å se ansiktsbilder og kommentarer ifm det og blir litt skuffet når det er SÅ mye utenomsnakk.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke noe av det var ment som humor, og det er ikke noe som hindrer folk fra å bli med å snakke om det.

Det er en del bilder her du kan se på, også kan du jo eventuelt bidra i tråden selv, istedenfor å bare si "jeg liker ikke intern humor".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg har Nozmonster på facebook og har møtt henne flere ganger, men jeg blir faktisk nysjerrig når jeg aldri rekker å se bildene hun legger ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor diskuteres private Facebook-bilder her?

Ja, dere er kule som har hverandre som venn på FB, men la oss gå videre nå.

Bortsett fra bildet fra AB, må man bla sikkert 10 sider bak for å finne siste nylige bilde (som ikke er slettet). Denne tråden er bare tull og vas. Dessverre! For den startet bra, gøy å se medlemmene og mange fine kommentarer til hverandre.

Nå er det siste sidene bare vas og null bilder.

Jeg vil se ansiktsbilder :)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Bortsett fra bildet fra AB, må man bla sikkert 10 sider bak for å finne siste nylige bilde (som ikke er slettet). Denne tråden er bare tull og vas. Dessverre! For den startet bra, gøy å se medlemmene og mange fine kommentarer til hverandre.

du vil se alle andres, men du skjuler deg godt selv?

du kan jo starte med å vise ditt ansikt!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Det er jo disse som du mener vaser som holder mye av denne tråden gående ved at de gir litt av seg selv. Synes de kan få vase og kose seg litt, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...