Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Nå vil jeg poengtere at jeg kun viste frem trynet mitt for å tilfredsstille nysgjerrigheten til de som lurte på hvem som lå bak nicket. Jeg har aldri ansett meg selv som særlig pen (heller stikk motsatt), og er ikke ute etter positive kommentarer. Dog hjelper det selvsagt LITT på selvfølelsen, kanskje, selv om noen sikkert sier hyggelige ting bare for å være - eh - hyggelige.

Å påpeke at de som gir meg positive kommentarer rundt utseendet har merkelig smak er forsåvidt OK, men jeg klarer ikke helt å forstå nødvendigheten - ei heller tanken bak. Selvsagt skjult bak AB, så da lurer jeg på hvordan DU ser ut, o' vakre AB??? Eller er du 16 år?

Apropo 16 år så er det kanskje mange rundt denne alderen på forumet. Nå har jeg (heldigvis?) nådd middagshøyden for lenge siden, så jeg takler da litt. Allikevel bør folk tenke seg om hvem de tråkker på istedenfor å komme med tidvis smakløse, og unødvendige, kommentarer. Hva om jeg VAR i tenåra og hadde store komplekser for både det ene og andre. Da hadde jeg også sikkert blitt veldig såret.

Og det er DETTE som irriterer meg; folk som ikke tenker. Ikke at noen nødvendigvis må like utseendet mitt!!

(sånn)

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nydelig Sobril, er bare an AB-bruker her inne som popper innom for å lage kvalm av og til.. jeg ble pent bedt flere ganger om å stoppe å poste bilder av meg selv, og var visst oppmerksomhetsyk.. Mistenker sterkt at det er samme person som er kvalm nå og.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Siden HL nå er borte så er det jo bare for AB å kaste seg over neste offer. Det som er så genialt med AB er at vi aldri får vite om det faktisk får konsekvenser for vedkommende...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

adminsene har mulighet til å sjekke hvem det er men jeg ser ikek for meg at de kommer til å ta tak i de som hakker på andre forumbrukere som AB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :)

Så mangler jeg både sugelepper, svanehals og tykt, langt hår. Men jeg har klart meg greit så langt allikevel ;)

hahahaha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ab og det var ikke sobril jeg siktet til. bare synes dere har rar smak når det kommer til både gutter og jenter her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel ganske frekt synes jeg, selv om du ikke refererte direkte til Sobril. Hva er vitsen med å kritisere andres smak, og dermed indirekte mange av brukernes bilder?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor rake ned på andre, greit det er et forum for alle meninger osv, men hvorfor ytre de negative når man vet at det sårer andre? Dere bidrar ikke akkurat til et bedre miljø...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ab og det var ikke sobril jeg siktet til. bare synes dere har rar smak når det kommer til både gutter og jenter her

Samme det i grunn. Hadde du postet med nick sammen med et bilde som sa "SLIK skal man se ut", så hadde det i minste stått litt respekt av det (samtidig som det hadde vært utrolig arrogant).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Solmåne

Det blir ikke hele ansiktet, så tøff er jeg ikke! Men her er iallefall øyet mitt :)

Hehe, syns du ser litt rampete ut! Etter blikket å dømme! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, Sobril er en pen dame, ingen grunn til å tro eller mene noe annet.

Takk Takk. Du er ikke så verst du heller :yvonne:

Har da ALLTID vært et vakkert skue, jeg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke hele ansiktet, så tøff er jeg ikke! Men her er iallefall øyet mitt :)

I en rettferdig verden hadde brynene mine sett ut som dine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...