Mr.Omg Skrevet 8. oktober 2011 #1501 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Hvis du tror at avataren gjenspeiler hvordan man ser ut i virkeligheten, ligger jeg veldig tynt an! Hvaaa?! Har du ikke lilla afro!? Har liiiiiitt lyst til å legge ut bilde, jeg også. Men jeg tør ikke Endret 8. oktober 2011 av Mr.Omg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #1502 Del Skrevet 8. oktober 2011 Har liiiiiitt lyst til å legge ut bilde, jeg også. Men jeg tør ikke Åjo. Kom igjen Omg. Hvis utseendet ditt matcher personligheten vi har fått et glimt av kan det ikke være annet enn bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 9. oktober 2011 #1503 Del Skrevet 9. oktober 2011 Har liiiiiitt lyst til å legge ut bilde, jeg også. Men jeg tør ikke Do it :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. oktober 2011 #1504 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvaaa?! Har du ikke lilla afro!? Har liiiiiitt lyst til å legge ut bilde, jeg også. Men jeg tør ikke Ha`kke det gitt. Om en er nysgjerrig nok, så har jeg lagt ut bilde av meg tidlig i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 9. oktober 2011 #1505 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ha`kke det gitt. Om en er nysgjerrig nok, så har jeg lagt ut bilde av meg tidlig i tråden. Jeg har alltid trodd du var ei rund mørk lita bolle jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. oktober 2011 #1506 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvorfor skal folk sltte bildene sine så fort? for i likhet som deg, så ønsker man kanskje ikke å utlevere seg på nett( i en så lang tid ) :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. oktober 2011 #1507 Del Skrevet 9. oktober 2011 Eventuelt bare god i photoshop Men takk du er finere i virkeligheten enn på det photoshopbilde altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 9. oktober 2011 #1508 Del Skrevet 9. oktober 2011 Har liiiiiitt lyst til å legge ut bilde, jeg også. Men jeg tør ikke Nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. oktober 2011 #1509 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg følte bare får å svare på dette pga jeg synes den kommentaren var drøy. Altså hva vet du om at HL ikke har hatt mye motstand i livet sitt med mindre du kjenner henne? Ikke rart hun slettet seg når folk her inne slenger så ufattelig mye dritt til henne. Grensen går en plass og jeg hadde nok selv slettet meg om jeg fikk SÅ mye dritt slengt. Åh nei, har Hunterlady sletta seg? Det er jo skikkelig trist! Hun er jo så tøff og bra dame jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 9. oktober 2011 #1510 Del Skrevet 9. oktober 2011 ja.. hun slettet seg for et par dager siden desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. oktober 2011 #1511 Del Skrevet 9. oktober 2011 Så utrolig trist! Synes det er veldig dumt om noen har mobbet henne ut herfra altså! Jeg synes at hun er ei veldig sterk dame som faktisk har opplevd en del motgang i livet sitt, og klart å komme seg gjennom det. Fy til dere som eventuelt har mobbet henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 9. oktober 2011 #1512 Del Skrevet 9. oktober 2011 Så utrolig trist! Synes det er veldig dumt om noen har mobbet henne ut herfra altså! Jeg synes at hun er ei veldig sterk dame som faktisk har opplevd en del motgang i livet sitt, og klart å komme seg gjennom det. Fy til dere som eventuelt har mobbet henne! Helt enig. Synes det er fryktelig synd Jeg håper hun kommer tilbake selv om jeg ikke helt tror hun gjør det. Folk her (spesielt anonyme) var virkelig stygge med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 9. oktober 2011 #1513 Del Skrevet 9. oktober 2011 Helt enig. Synes det er fryktelig synd Jeg håper hun kommer tilbake selv om jeg ikke helt tror hun gjør det. Folk her (spesielt anonyme) var virkelig stygge med henne. hun er ikke den eneste som har sluttet på detet forumet på grunn av trakkaseringen fra AB og det er en av de største ulempene med dette forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. oktober 2011 #1514 Del Skrevet 9. oktober 2011 Man burde følge med på vanlige brukere og anonyme brukere som trakkaserer og utestenge dem moderatorer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 9. oktober 2011 #1515 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Åjo. Kom igjen Omg. Hvis utseendet ditt matcher personligheten vi har fått et glimt av kan det ikke være annet enn bra. Do it :D Nysgjerrig! Gruppegpress!! Greit da, men fjerner bildet om ca. 1 time *borte* Synd at folk blir mobbet ut av forumet Endret 9. oktober 2011 av Mr.Omg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. oktober 2011 #1516 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hihi. Morsomt hår Mr. Omg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 9. oktober 2011 #1517 Del Skrevet 9. oktober 2011 Gruppegpress!! Greit da, men fjerner bildet om ca. 1 time Moi Woow, du var ikke som jeg hadde sett for meg i det hele tatt! Ble skikkelig tatt på senga nå faktisk And why so serious? :gjeiper: Ellers et fin-fint bilde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 9. oktober 2011 #1518 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hihi. Morsomt hår Mr. Omg Haha takk for det. Har klipt meg selv Woow, du var ikke som jeg hadde sett for meg i det hele tatt! Ble skikkelig tatt på senga nå faktisk And why so serious? :gjeiper: Ellers et fin-fint bilde Beklager at jeg ikke er som du forventet Hva forventet du egentlig? I'm always serious! Og jeg ser fryyyyktelig gay ut når jeg smiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. oktober 2011 #1519 Del Skrevet 9. oktober 2011 Klippet meg selv en gang. Det ente med at jeg gikk bort til frisøren med hette på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 9. oktober 2011 #1520 Del Skrevet 9. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå