Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest MorAase

eeeh, og jeg som prøvde å svømme medstrøms for å bli akseptert, og fikk bare enda mer pepper! =((

Du er så søt at du er min gode koseklump uansett :klemmer::)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På diskusjon.no er det kun mulig å være anonym der det er logisk å være anonym. F.eks samliv, seksualitet, helse osv. Come join us is the happy place!

Kvinneguiden har litt merkelige brukere... Før it tiden kunne man ikke være anonym, men da valgte folk å skrive som gjest isteden.

Det var mange som klagde på det, så de tok vekk så gjester ikke fikke posta, og dermed blei det nesten slutt på diskusjoner... Virker som at klientellet her inne generelt sett er mennesker som er for feige til å stå for meningene sine.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

er det anderledes på diskusjonen?

er det færre anonyme der?

på diskusjon.no er det bare to eller tre kategorier hvor det tillates at folk kan poste anonymt hvis jeg ikke husker helt feil. heldigvis er folk ganske flinke med å rapportere hvis det er noen som slenger med leppa så slikt tas hånd om ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at mitt forrige innlegg ble slettet.

Nå som moderator allerede har vært her så synes jeg at han/hun egentlig kan slette alle innlegg som omhandler krangling og diskusjon hvorvidt Solmånes kropp er noe å synes er 'stunning' eller ikke. Eller er det greit å diskutere slikt, selv om det kan oppfattes litt frekt? Vet ikke hva Solmåne selv mener om det, men sånn fra mitt synspunkt så ble jeg litt satt ut da jeg leste den diskusjonen der... Sier ikke at noen av partene mente noen ting vondt med det, men det var nesten litt flaut å lese det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud... Jeg gav Yme en pluss :sjenert: Håper det blir lenge til neste gang!

Sånn, da fikk du den tilbake, så er vi skuls, og du trenger ikke ha så vondt inni deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turte bare å legge ut øynene sist jeg var innom her, men slår på stortromma i natt hehe.. :natti:

meremere!

Nei seriøst, du var faen meg vakker du! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun tålte ikke at folk var sur mot henne. så svakt :gjeiper: sikkert aldri opplevd motstand. så mye dritt anonym bruker slenger til alle, så måtte hun nesten forvente det en gang :P mange som har slengt mye dritt til meg også. feige kyllinger som regel :gjeiper:

Var du og henne uvenner? Jeg ser at du snakker nedsettende om henne i tråden i "personlige meldinger" også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett i deler av tråden, men det er mange pene folk her. :)

Kom med bilde av deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du og henne uvenner? Jeg ser at du snakker nedsettende om henne i tråden i "personlige meldinger" også.

jeg skrev " jaja, livet går videre" er det nedsettende? nei vi var ingenting :) er du en sånn som vrir og vender på alt folk sier?

Endret av nupp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skrev " jaja, livet går videre" er det nedsettende? nei vi var ingenting :)

Ok, jeg brukte kanskje feil ord. Men det, i sammenheng med det du skriver her, er på en måte litt respektløst synes jeg. Kanskje det bare er min mening, men det er for meg rart at du kommer med noe slikt når mange brukere skrive at de er lei seg for at hun er borte.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Ok, jeg brukte kanskje feil ord. Men det, i sammenheng med det du skriver her, er på en måte litt respektløst synes jeg. Kanskje det bare er min mening, men det er for meg rart at du kommer med noe slikt når mange brukere skrive at de er lei seg for at hun er borte.

skal du først fare med dette søppelet bør du ha baller nok til å poste som brukeren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

Judge Judy- du er kjempefin! jeg tviler på at noen i dette forummet hadde spådd at du absolutt ser så uskyldig, søt og lite streng ut som det der :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer bollekinnene!

Slettes om ikke så lenge :)

Glemte å resize, sorry!

Det bildet her likte jeg godt! Du er en pen jente, og du har et veldig snilt ansikt. Du burde gjøre sånn der oftere... Pass på og alltid tilte hodet litt til siden, og sørg for at du blir sett fra akkurat den vinkelen. Da blir det noe på deg, lett!

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...