Yme Skrevet 7. oktober 2011 #1421 Del Skrevet 7. oktober 2011 sort regnes da for å være en farge..? vet at hvit ikke gjør det.. Er ikke hvit mer en farge enn svart? Siden farger oppstår når lys reflekteres, og hvitt reflekterer mye lys men svart nesten ingenting så hvit har mer til felles med de andre fargene sånn sett. Svart og hvit er kontraster, eller valører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1422 Del Skrevet 7. oktober 2011 siden det er svart/hvit er det vel strengt tatt ikke dårlig med farger der... hvit regnes ikke for å være en farge. jeg mener det var noe feil. ser ut som om det har vært i photoshop. det er noe feil med håret, fargen under øynet på venstre side osv. det ser ikke ut som et vanlig svart/hvit bilde. bare lurte på hva det var eller om det bare ble sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. oktober 2011 #1423 Del Skrevet 7. oktober 2011 jeg mener det var noe feil. ser ut som om det har vært i photoshop. det er noe feil med håret, fargen under øynet på venstre side osv. det ser ikke ut som et vanlig svart/hvit bilde. bare lurte på hva det var eller om det bare ble sånn Det er sikkert tatt med webcamera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym20 Skrevet 7. oktober 2011 #1424 Del Skrevet 7. oktober 2011 jeg mener det var noe feil. ser ut som om det har vært i photoshop. det er noe feil med håret, fargen under øynet på venstre side osv. det ser ikke ut som et vanlig svart/hvit bilde. bare lurte på hva det var eller om det bare ble sånn Somsagt, så er det veldig mye Blur effekt på bildet, som gjør at ting blir "mykere" på en måte. Ja, det er tatt med cam. Cammen min har en sånn effekt der det blir veldig "mykt" bilde Så ingen photoshop, bare cam-bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1425 Del Skrevet 7. oktober 2011 HunterLady, selv om du slettet deg, håper jeg at du ser innom her av og til og leser denne beskjeden. DU VIL BLI SAVNET, KOM TILBAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 7. oktober 2011 #1426 Del Skrevet 7. oktober 2011 HunterLady, selv om du slettet deg, håper jeg at du ser innom her av og til og leser denne beskjeden. DU VIL BLI SAVNET, KOM TILBAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har jaktpiken forlatt dette fora? På hvilket grunnlag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1427 Del Skrevet 7. oktober 2011 Har jaktpiken forlatt dette fora? På hvilket grunnlag? Det står i den "skift nick, slett dagbok, slett bruker" tråden på ros og ris, som er oppretta av admin, hun skrev at hun føler hun og meningene hennes ikke helt passer inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 7. oktober 2011 #1428 Del Skrevet 7. oktober 2011 hun tålte ikke at folk var sur mot henne. så svakt :gjeiper: sikkert aldri opplevd motstand. så mye dritt anonym bruker slenger til alle, så måtte hun nesten forvente det en gang mange som har slengt mye dritt til meg også. feige kyllinger som regel :gjeiper: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 7. oktober 2011 #1429 Del Skrevet 7. oktober 2011 feige kyllinger som regel sant så sant (se signaturen min) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 7. oktober 2011 #1430 Del Skrevet 7. oktober 2011 Og min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullamore Dew Skrevet 7. oktober 2011 #1431 Del Skrevet 7. oktober 2011 hun tålte ikke at folk var sur mot henne. så svakt :gjeiper: sikkert aldri opplevd motstand. så mye dritt anonym bruker slenger til alle, så måtte hun nesten forvente det en gang mange som har slengt mye dritt til meg også. feige kyllinger som regel :gjeiper: Ærlig talt, hva er dette for innlegg? Hun har sikkert aldri opplevd motstand? Jeg har lest en del tråder som Hunterlady har startet, og som hun har svart i, og faen meg har den dama fått jævlig mye ufortjent pepper skal jeg si deg. Om hun sletta seg fordi hun synes det ble nok, så gjorde hun det langt på overtid! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. oktober 2011 #1432 Del Skrevet 7. oktober 2011 At hunterlady er borte er trist og leit synes jeg. Hvor mange kvinner er det som åpent innrømmer at de tar den ass to mouth lissom!? Hunterlady tør si det der andre kvinner tier... Håper hun bare blir borte en veldig kort stund. Savner henne allerede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 7. oktober 2011 #1433 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) det er den største svakheten med KG synes jeg: admins og modsene klarer/tør ikke ta tak i den ukulturen som er her inne. folkkan slenge ganske my edritt og slippe unna med det. HunterLady og BrutalMann er to brukere som gikk mot strømmen og som bukket under for "drittsprederne" her inne. desverre. Endret 7. oktober 2011 av padawan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 7. oktober 2011 #1434 Del Skrevet 7. oktober 2011 alle som står imot strømmen får pepper. ikke bare de to 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. oktober 2011 #1435 Del Skrevet 7. oktober 2011 alle som står imot strømmen får pepper. ikke bare de to eeeh, og jeg som prøvde å svømme medstrøms for å bli akseptert, og fikk bare enda mer pepper! =(( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Status Quo Skrevet 7. oktober 2011 #1436 Del Skrevet 7. oktober 2011 det er den største svakheten med KG synes jeg: admins og modsene klarer/tør ikke ta tak i den ukulturen som er her inne. folkkan slenge ganske my edritt og slippe unna med det. HunterLady og BrutalMann er to brukere som gikk mot strømmen og som bukket under for "drittsprederne" her inne. desverre. Helt enig. Forumet trenger noen som tør å si sin mening selv om den er upopulær. Det blir fort kjedelig med folk som bare duller med hverandre og har internhumor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 7. oktober 2011 #1437 Del Skrevet 7. oktober 2011 eeeh, og jeg som prøvde å svømme medstrøms for å bli akseptert, og fikk bare enda mer pepper! =(( huffda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. oktober 2011 #1438 Del Skrevet 7. oktober 2011 det er den største svakheten med KG synes jeg: admins og modsene klarer/tør ikke ta tak i den ukulturen som er her inne. folkkan slenge ganske my edritt og slippe unna med det. HunterLady og BrutalMann er to brukere som gikk mot strømmen og som bukket under for "drittsprederne" her inne. desverre. er det anderledes på diskusjonen? er det færre anonyme der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 7. oktober 2011 #1439 Del Skrevet 7. oktober 2011 hun tålte ikke at folk var sur mot henne. så svakt :gjeiper: sikkert aldri opplevd motstand. så mye dritt anonym bruker slenger til alle, så måtte hun nesten forvente det en gang mange som har slengt mye dritt til meg også. feige kyllinger som regel :gjeiper: Tøv! Hun blev nokså systematisk mobbet her inde. Jeg synes det er trist. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 7. oktober 2011 #1440 Del Skrevet 7. oktober 2011 På diskusjon.no er det kun mulig å være anonym der det er logisk å være anonym. F.eks samliv, seksualitet, helse osv. Come join us is the happy place! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå