Xaphan Skrevet 6. oktober 2011 #1381 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg vil se bilde av Katten! Jeg tror du har rekord i å poste flest bilder av seg selv i denne tråden :gjeiper: Med mindre Hunterlady tar tittelen Men slutt med cambilder! Gi oss kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 6. oktober 2011 #1382 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg tror du har rekord i å poste flest bilder av seg selv i denne tråden :gjeiper: Med mindre Hunterlady tar tittelen Men slutt med cambilder! Gi oss kvalitet! Nja, tror egentlig ikke jeg har posta flest, er bare at så mange andre fjerner sine Så da blir jeg seende ut som en oppmerksomhetsyk unge haha Men kameraet mitt er ødelagt :O Har ikke råd til å kjøpe nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #1383 Del Skrevet 6. oktober 2011 Skjønner ikke hvordan jeg skal gjør det :/ noen som har en enkel forklaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 6. oktober 2011 #1384 Del Skrevet 6. oktober 2011 Du må først og fremt bruke "full editor". Der vil det være blå knapp med "klikk for å legge ved filer", der ganske enkelt finner bildet du vil laste opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. oktober 2011 #1385 Del Skrevet 6. oktober 2011 Du må først og fremt bruke "full editor". Der vil det være blå knapp med "klikk for å legge ved filer", der ganske enkelt finner bildet du vil laste opp Oh, det visste jeg ikke! SKÅÅÅDAAAAAA!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 6. oktober 2011 #1386 Del Skrevet 6. oktober 2011 Oh, det visste jeg ikke! SKÅÅÅDAAAAAA!!!!! Det ser så koselig ut å drikke øl.. jeg har også lyst å like øl... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. oktober 2011 #1387 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det ser så koselig ut å drikke øl.. jeg har også lyst å like øl... Du går ikke glipp av noe... Det er veldig få øltyper som er gode, pluss at man ikke greier å få ståtiss hvis man drikker for mange 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #1388 Del Skrevet 6. oktober 2011 Du går ikke glipp av noe... Det er veldig få øltyper som er gode, pluss at man ikke greier å få ståtiss hvis man drikker for mange LOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 6. oktober 2011 #1389 Del Skrevet 6. oktober 2011 Oh, det visste jeg ikke! SKÅÅÅDAAAAAA!!!!! Skål!! Og så utrolig nydelig bilde AB Og ikke for å skremme deg, men du så litt kjent ut Men klarer ikke plassere deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 6. oktober 2011 #1390 Del Skrevet 6. oktober 2011 Skål?? Prøver du å gjøre meg impotent?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 6. oktober 2011 #1391 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tråden ryddet, husk på å tenke før dere poster, og husk på å ikke sitere andres bilder - da mister vedkommende mulighet til å angre seg og slette bildene av seg selv etterpå... Kosemose, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 6. oktober 2011 #1392 Del Skrevet 6. oktober 2011 Turte visst ikke likevel. Din lurepus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullskje Skrevet 6. oktober 2011 #1393 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) puh... kan prøve igjen Endret 6. oktober 2011 av Gullskje 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. oktober 2011 #1394 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Jeg må dessverre skuffe deg, Hedvig... Jeg har nemlig en back upp-plan til sånne tilfeller! Endret 6. oktober 2011 av Kosemose 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 6. oktober 2011 #1395 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hahahahahahaha xD Fantastisk! Og Gullskje, jeg gjentar siden det andre ble fjernet! Nydelig er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullskje Skrevet 6. oktober 2011 #1396 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hahahahahahaha xD Fantastisk! Og Gullskje, jeg gjentar siden det andre ble fjernet! Nydelig er du Tusen takk Du er nydelig selv, post det du vil av bilder du. Folk slenger sure komentarer for alt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 6. oktober 2011 #1397 Del Skrevet 6. oktober 2011 puh... kan prøve igjen Holy damnit!!!! Kjempe pen. Drømmeutseendet. Du så forresten ekstremt kjent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 6. oktober 2011 #1398 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tråden ryddet Kosemose, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullskje Skrevet 6. oktober 2011 #1399 Del Skrevet 6. oktober 2011 Holy damnit!!!! Kjempe pen. Drømmeutseendet. Du så forresten ekstremt kjent ut. Tusen takk for det, litt juks med retusjert bildet da Hehe, jeg kan ikke skjønne det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 6. oktober 2011 #1400 Del Skrevet 6. oktober 2011 Oh, det visste jeg ikke! SKÅÅÅDAAAAAA!!!!! Yme er jo handsome!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå