Gjest Silvermist Skrevet 1. oktober 2011 #1301 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hei skeptisk morratryne ^^ Morratrynet ditt er til å spise opp! Men på den snille måten, altså, jeg vil ikke spise deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 1. oktober 2011 #1302 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvor gammel var du igjen? Sikkert eldre en din mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. oktober 2011 #1303 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ja, mener å ha lest at du har voksene barn og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 1. oktober 2011 #1304 Del Skrevet 1. oktober 2011 sorry Yme men tilogmed jeg er teorietisk sett gammel mok til å ha "voksne" barn men føler meg ikke spess gammel av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. oktober 2011 #1305 Del Skrevet 1. oktober 2011 sorry Yme men tilogmed jeg er teorietisk sett gammel mok til å ha "voksne" barn men føler meg ikke spess gammel av den grunn. MorAase er gammel nok til å ha deg som voksne barn, så det er ikke noe å beklage for, min gode mann (jeg er han med den blå sløyfa) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 1. oktober 2011 #1306 Del Skrevet 1. oktober 2011 satser vi på 600 sider med fjas? :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 1. oktober 2011 #1307 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) hvor er bilde av deg sjokoladebolle? Endret 1. oktober 2011 av nupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 1. oktober 2011 #1308 Del Skrevet 1. oktober 2011 hvor er bilde av deg sjokoladebolle? Jada masa. *leter etter bilde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. oktober 2011 #1309 Del Skrevet 1. oktober 2011 Husk å lag litt trutemunn, Sjokoladeballe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 1. oktober 2011 #1310 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jaja. Bilde av sjokoladebolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 1. oktober 2011 #1311 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Trynet mitt Med dassen i bakgrunnen, jaja Edit: poff!! Borte vekk Endret 2. oktober 2011 av Sjokoladebolle 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 1. oktober 2011 #1312 Del Skrevet 1. oktober 2011 MorAase er gammel nok til å ha deg som voksne barn, så det er ikke noe å beklage for, min gode mann. så hun er skikkelig gammal med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 1. oktober 2011 #1313 Del Skrevet 1. oktober 2011 Wee. Så fint bilde selv med doen der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. oktober 2011 #1314 Del Skrevet 1. oktober 2011 Trynet mitt Med dassen i bakgrunnen, jaja Etter det du har skrevet, forventa jeg meg at du ikke så ut i det heletatt... Jeg syns det er veldig fascinerende med ekle bilder, så dette var skuffende, siden du ikke var stygg i det hele tatt. Hvorfor har du ikke hatt noe lyst til å legge ut?? så hun er skikkelig gammal med andre ord Jepp! Det går sagn om at hu var den aller første vampyren, også kjent som Nosferatu. Begynner å bli en stund siden hu har fått seg noe nå (da snakker vi om blod), så hu har ikke så mye overnaturlige egenskaper igjen, bortsett fra en eksepsjonell evne til å oppføre seg bittert på nettforumer. Dette er riktig nok bare sagn, og jeg tror ikke du trenger å bekymre deg over at hun kommer hjem til deg om nettene, eller at hu kanskje ligger under senga di osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 1. oktober 2011 #1315 Del Skrevet 1. oktober 2011 fint bilde så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 1. oktober 2011 #1316 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Dette er riktig nok bare sagn, og jeg tror ikke du trenger å bekymre deg over at hun kommer hjem til deg om nettene, eller at hu kanskje ligger under senga di osv. jeg har allerede viervann, kors og noe til å stikke gjennom hjertet så det går fint. Endret 1. oktober 2011 av padawan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. oktober 2011 #1317 Del Skrevet 1. oktober 2011 jeg har allerede viervann, kors og noe til å stikke gjennom hjertet så det går fint. Om hu har hjerte da... *skummel musikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 1. oktober 2011 #1318 Del Skrevet 1. oktober 2011 Wee. Så fint bilde selv med doen der Jeg gikk heldigvis ikke i samme felle som mange andre fjortiser som legger ut bilde med dassen åpen med diverse oppi Etter det du har skrevet, forventa jeg meg at du ikke så ut i det heletatt... Jeg syns det er veldig fascinerende med ekle bilder, så dette var skuffende, siden du ikke var stygg i det hele tatt. Hvorfor har du ikke hatt noe lyst til å legge ut?? Jeg vet nesten ikke helt hva jeg skal svare her. Unnskyld for at jeg skuffa deg? :gjeiper: Næsj, jeg synes at jeg ser rar ut, også jobber jeg som ped.leder, så jeg har en viss angst for at noen skal kjenne meg igjen fint bilde så søt Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. oktober 2011 #1319 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg vet nesten ikke helt hva jeg skal svare her. Unnskyld for at jeg skuffa deg? :gjeiper: Veit ikke helt om jeg kan tilgi deg... Hvertfall ikke sånn med det første. Jeg forstår ikke helt hva som er greia med at jenter aldri er fornøyd med utseende sitt. Du er jo søt, sjokoladeballe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 2. oktober 2011 #1320 Del Skrevet 2. oktober 2011 Veit ikke helt om jeg kan tilgi deg... Hvertfall ikke sånn med det første. Jeg forstår ikke helt hva som er greia med at jenter aldri er fornøyd med utseende sitt. Du er jo søt, sjokoladeballe! Du får si ifra når du kommer over skuffelsen at jeg ikke ser verre ut enn det jeg er. Men takke takk for at du likte trynet mitt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå