Tjuagutten Skrevet 30. september 2011 #1261 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg har ikke lagt ut bilde av ansiktet mitt her før Men ja, jeg har fortsatt en smule fordommer mot KG, jeg ser egentlig for meg at alle jeg diskuterer med er minst 5 år eldre enn meg. Men det kommer seg Greit nok, jeg har teflonhjerne, ingen hemmelighet det, men er det kroppbilde-tråden jeg har sett deg da sikkert :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 30. september 2011 #1262 Del Skrevet 30. september 2011 Hvor gammel er du da Raindrops? SEr for meg det samme jeg og.. Jeg er bare 21. Men jeg synes likevel det er en del på min egen alder her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 30. september 2011 #1263 Del Skrevet 30. september 2011 Greit nok, jeg har teflonhjerne, ingen hemmelighet det, men er det kroppbilde-tråden jeg har sett deg da sikkert :gjeiper: Det kan kanskje stemme ja :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 30. september 2011 #1264 Del Skrevet 30. september 2011 Det kan kanskje stemme ja :gjeiper: Nemmelig! Alle vet jo at en pen kropp betyr et pent ansikt! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. september 2011 #1265 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er bare 21. Men jeg synes likevel det er en del på min egen alder her Da er jeg jo over 5 år eldre enn deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 30. september 2011 #1266 Del Skrevet 30. september 2011 Nemmelig! Alle vet jo at en pen kropp betyr et pent ansikt! hehe Haha, ja, vi kan bare si det slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 30. september 2011 #1267 Del Skrevet 30. september 2011 Da er jeg jo over 5 år eldre enn deg Hehe, ja jeg så det på brukernavnet. Bare så ingen misforstår så synes jeg det er flott med folk i alle aldere her jeg altså. Tror det hadde vært kjedelig med bare én aldersgruppe :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pita27 Skrevet 30. september 2011 #1268 Del Skrevet 30. september 2011 Morsomt med disse trådene (Spesielt når jeg er mer fornøyd med øynene mine enn resten av kroppen :gjeiper: ) Så slenger ut et par bilder! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #1269 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg er bare 21. Men jeg synes likevel det er en del på min egen alder her En poll her et sted med over 260 svar viste at over 60% av dem er mellom 20 og 30. Ellers var alderen fra 14, til 3 stk. over 70. Ikke dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 1. oktober 2011 #1270 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) to late waco! jeg håper for guds skyld at det skal mye til for at disse vakre damene "tilgir" deg etter disse forferdlige meningene / synspunktene dine om blant annet kvinnesyn! Waco er en Mann som ikke lar seg pille på nesen av hverken kvinner eller menn! Waco er min lille hemmelige gullklump Endret 1. oktober 2011 av MorAase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. oktober 2011 #1271 Del Skrevet 1. oktober 2011 Waco er en Mann som ikke lar seg pille på nesen av hverken kvinner eller menn! Waco er min lille hemmelige gullklump den er grei MorAase! du skal få ha han heeeeelt for deg selv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. oktober 2011 #1272 Del Skrevet 1. oktober 2011 den er grei MorAase! du skal få ha han heeeeelt for deg selv Han er egentlig en hyggelig mann, Gitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 1. oktober 2011 #1273 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) ^^ Endret 11. oktober 2011 av HedvigR 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 1. oktober 2011 #1274 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Han er egentlig en hyggelig mann, Gitte Det selvfølgelige spørsmålet da blir; Kjenner du ham, Yme? Og hvem er Gitte? Den som bare hatt et så pent morratryne som deg Hedvig. Endret 1. oktober 2011 av pantertante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 1. oktober 2011 #1275 Del Skrevet 1. oktober 2011 Den som bare hatt et så pent morratryne som deg Hedvig. Hehe takk, det er jo litt forvridd på det bildet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. oktober 2011 #1276 Del Skrevet 1. oktober 2011 Han er egentlig en hyggelig mann, Gitte Det selvfølgelige spørsmålet da blir; Kjenner du ham, Yme? Og hvem er Gitte? Den som bare hatt et så pent morratryne som deg Hedvig. jeg ler meg altid nesten skakk av reasksjonene til innleggene dine Trond-Rune, av folk som ikke kjenner deg det er like morro hver gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 1. oktober 2011 #1277 Del Skrevet 1. oktober 2011 Sa jeg ikke tydelig nok tidligere i tråden at en av disse unge pikene nok var en pike herrene mer en gjerne kunne tenke seg å besvangre? Må jeg gjenta dette for hver eneste ene pene pike som legger ut et bilde av seg selv? Samt at jeg har ikke gjort annet en å påpeke at det finnes et knippe av oss som ikke har noe med å legge ut bilder av oss selv her. Såpass mye ærlighet bør en tåle. Joda, en har et ansikt, men ikke noe som er verdt å beskue. Til det er årene blitt for mange. I love you, MorAase. Du er så hærlig ærlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 1. oktober 2011 #1278 Del Skrevet 1. oktober 2011 Waco er en Mann som ikke lar seg pille på nesen av hverken kvinner eller menn! Waco er min lille hemmelige gullklump Kremt. Waco er min lille gullklump!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. oktober 2011 #1279 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det selvfølgelige spørsmålet da blir; Kjenner du ham, Yme? Og hvem er Gitte? Den som bare hatt et så pent morratryne som deg Hedvig. Jeg kjenner ingen som heter Gitte, og jeg kjenner ikke Wacco. Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 1. oktober 2011 #1280 Del Skrevet 1. oktober 2011 Han er egentlig en hyggelig mann, Gitte jeg ler meg altid nesten skakk av reasksjonene til innleggene dine Trond-Rune, av folk som ikke kjenner deg det er like morro hver gang! Jeg tror det er ting som dette som får folk til å tro at dere har en "klikk" og at dere fryser ut brukere med interne spøker. Just sayin 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå