Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

du er veldig snasen goldenchanel, men de bildene skulle kanskje vært lagt i puppetråden istedenfor :ler: du viser mere pupp enn ansikt

Liker å høre at jeg er snasen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme gjelde dere som tar bilder med iPhone og som har geotags slått på. Det er mulig å finne ut hvor bildet er tatt (om det er tatt hjemme,feks så kan man finne ut hvor du bor).

Ligger det inni bildet, eller i filnavnet da? Jeg syns det er morsomt å gjemme ting inni bilder... Lydsnutter og sånt, bare for å skape litt gøy for folk som har greie på sånt, men jeg var ikke klar over at geotagging lå inni selve bildet. Det er jo idiotisk om det gjør det :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten er du nerd ellers er du sammen med en nerd Regia ;)

Vet det er mulig å finne ut litt fra fb linken men trudde jeg hadde låst den ganske bra ned men det hadde jeg tydeligvis ikke. Heldigvis er ikke gulesider infoen gjeldene for meg og det som er der skal vekk :)

Geotagging meget praktisk for de som trenger det Yme :P Men ja det ligger inni "meta dataen" til bilde. Om man velger egenskaper på bildet kan man finne ut masse morsomt :)

Endret av Rofl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg bør enkli gå å legge meg, men jeg kan ikke! man går jo glipp av så mye om man ikke overvåker denne tråden, og mange andre tråder!

og vips-plutselig, så er Rofl giftet bort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bør enkli gå å legge meg, men jeg kan ikke! man går jo glipp av så mye om man ikke overvåker denne tråden, og mange andre tråder!

og vips-plutselig, så er Rofl giftet bort :(

Akkurat samme tanken. Utenom at jeg plutselig blir giftet bort til noen andre :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Akkurat samme tanken. Utenom at jeg plutselig blir giftet bort til noen andre :rodmer:

:sjenert:

det skjønner jeg godt hunterlady, men det var en her som klarte å finne ut det meste om man via bildet hans serru...og det varke så artig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest HunterLady

:sjenert:

det skjønner jeg godt hunterlady, men det var en her som klarte å finne ut det meste om man via bildet hans serru...og det varke så artig :(

Faen ta :-(

Skjønner ikke greia med å desperat forsøke å "avsløre" folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg er sikker på at man klarer å spore deg opp der også.

Forøvrig, om du sletter FB kontoen din,sørg for å installer et program til å deaktivere FB-knappene rundt om på div. netsider, for guess what; FB samler opp info om deg selv om du er både utlogget, ikke er medlem eller heller ikke er innom facebook sin hjemmeside.

http://www.dhcollier.com/2010/05/disabling-facebook-connect-on-non.html

:popcorn:

Men nå ble der litt mye nerde-prating og lite bilder gitt.

Jeg har masse bilder i signaturen min, så I'm good.

Er man permanent facebooker om man har vært der? Er den eneste måten å slippe dem, å egentlig bare aldri ha hatt profil der? Jeg som venta såååå lenge med å få profil der, akkurat pga dette... Gleder meg til å bo i trærne jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...