Gjest NozMonster Skrevet 28. september 2011 #1161 Del Skrevet 28. september 2011 du er veldig snasen goldenchanel, men de bildene skulle kanskje vært lagt i puppetråden istedenfor du viser mere pupp enn ansikt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 28. september 2011 #1162 Del Skrevet 28. september 2011 Ooo. Ansiktspupper Den puppetråden er bare tull Google + er litt mer sikkert en fb Yme men er jo fremdeles et sosialt nettverk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 28. september 2011 #1163 Del Skrevet 28. september 2011 du er veldig snasen goldenchanel, men de bildene skulle kanskje vært lagt i puppetråden istedenfor du viser mere pupp enn ansikt Liker å høre at jeg er snasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 28. september 2011 #1164 Del Skrevet 28. september 2011 Vil gjerne se bilde av regia siden hun er så sneaky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 28. september 2011 #1165 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) På 29.9.2011 den 0.26, Yme skrev: slettet Endret 3. oktober 2016 av soffapute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. september 2011 #1166 Del Skrevet 28. september 2011 Samme gjelde dere som tar bilder med iPhone og som har geotags slått på. Det er mulig å finne ut hvor bildet er tatt (om det er tatt hjemme,feks så kan man finne ut hvor du bor). Ligger det inni bildet, eller i filnavnet da? Jeg syns det er morsomt å gjemme ting inni bilder... Lydsnutter og sånt, bare for å skape litt gøy for folk som har greie på sånt, men jeg var ikke klar over at geotagging lå inni selve bildet. Det er jo idiotisk om det gjør det :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 28. september 2011 #1167 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Enten er du nerd ellers er du sammen med en nerd Regia Vet det er mulig å finne ut litt fra fb linken men trudde jeg hadde låst den ganske bra ned men det hadde jeg tydeligvis ikke. Heldigvis er ikke gulesider infoen gjeldene for meg og det som er der skal vekk Geotagging meget praktisk for de som trenger det Yme Men ja det ligger inni "meta dataen" til bilde. Om man velger egenskaper på bildet kan man finne ut masse morsomt Endret 28. september 2011 av Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 28. september 2011 #1168 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) På 29.9.2011 den 0.40, Yme skrev: slettet Endret 3. oktober 2016 av soffapute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. september 2011 #1169 Del Skrevet 28. september 2011 jeg bør enkli gå å legge meg, men jeg kan ikke! man går jo glipp av så mye om man ikke overvåker denne tråden, og mange andre tråder! og vips-plutselig, så er Rofl giftet bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. september 2011 #1170 Del Skrevet 28. september 2011 Nymotens dritt! Jeg skal flytte inn i et tre i skogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 28. september 2011 #1171 Del Skrevet 28. september 2011 Nå oppdaterer tom jeg denne tråden kontinuerlig i håp om et glimt av Rofl! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 28. september 2011 #1172 Del Skrevet 28. september 2011 jeg bør enkli gå å legge meg, men jeg kan ikke! man går jo glipp av så mye om man ikke overvåker denne tråden, og mange andre tråder! og vips-plutselig, så er Rofl giftet bort Akkurat samme tanken. Utenom at jeg plutselig blir giftet bort til noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 28. september 2011 #1173 Del Skrevet 28. september 2011 Nå oppdaterer tom jeg denne tråden kontinuerlig i håp om et glimt av Rofl! JEG VIL OGSÅ SE ROFLEBASSEN!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 28. september 2011 #1174 Del Skrevet 28. september 2011 Dere får meg til å rødme :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. september 2011 #1175 Del Skrevet 28. september 2011 Akkurat samme tanken. Utenom at jeg plutselig blir giftet bort til noen andre det skjønner jeg godt hunterlady, men det var en her som klarte å finne ut det meste om man via bildet hans serru...og det varke så artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 28. september 2011 #1176 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) På 29.9.2011 den 0.47, Yme skrev: slettet Endret 3. oktober 2016 av soffapute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 28. september 2011 #1177 Del Skrevet 28. september 2011 det skjønner jeg godt hunterlady, men det var en her som klarte å finne ut det meste om man via bildet hans serru...og det varke så artig Faen ta :-( Skjønner ikke greia med å desperat forsøke å "avsløre" folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 28. september 2011 #1178 Del Skrevet 28. september 2011 Svarte ikke om du var nerd eller er sammen med en nerd. Men utifra tidligere tråder er/var du sammen med en som studerte IT... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. september 2011 #1179 Del Skrevet 28. september 2011 Haha jeg er sikker på at man klarer å spore deg opp der også. Forøvrig, om du sletter FB kontoen din,sørg for å installer et program til å deaktivere FB-knappene rundt om på div. netsider, for guess what; FB samler opp info om deg selv om du er både utlogget, ikke er medlem eller heller ikke er innom facebook sin hjemmeside. http://www.dhcollier.com/2010/05/disabling-facebook-connect-on-non.html Men nå ble der litt mye nerde-prating og lite bilder gitt. Jeg har masse bilder i signaturen min, så I'm good. Er man permanent facebooker om man har vært der? Er den eneste måten å slippe dem, å egentlig bare aldri ha hatt profil der? Jeg som venta såååå lenge med å få profil der, akkurat pga dette... Gleder meg til å bo i trærne jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 28. september 2011 #1180 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) På 29.9.2011 den 0.54, HunterLady skrev: slettet Endret 3. oktober 2016 av soffapute 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå