Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokoladebolle

sjokoladebolle: jeg blir veldig nyskjerrig på hele ansiktet ditt :sjenert:

pene, fyldige lepper!

Takk :sjenert:

Tror ikke jeg tør å legge ut av hele ansiktet, kanskje en for en liten stund. Får se.

Merker det er skummelt å legge ut i "beste sendetid" på KG, but here it goes.

Blir fjernet om ikke så lenge!

Edit, oi, det ble litt stort :gjeiper:

Du har absolutt ingenting å frykte. Du var fin du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

her er jeg på Ida Davidsen i København og spiser lunch. ikke spør meg hva jeg spiste for det husker jeg ikke. jeg husker dog det var digg å ha øl og aquavit for å skylle det ned med.

Du er det søteste mennesket jeg har sett Padawan! :strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NozMonster blei fiska inn i et modellbyra idag. Jeg skal ikke være noe dårligere enn hu, så derfor legger jeg ut disse bildene for å bevise (mest for meg selv) at jeg er flott!

Dette er det jeg bruker som avatar.

Dette er et veldig nakent bilde, som er tatt da jeg hadde pause fra å stå akt. Heldigvis har jeg latterlig liten penis, så den syns ikke på bildet :strix:

:helen:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

NozMonster blei fiska inn i et modellbyra idag. Jeg skal ikke være noe dårligere enn hu, så derfor legger jeg ut disse bildene for å bevise (mest for meg selv) at jeg er flott!

Dette er det jeg bruker som avatar.

Dette er et veldig nakent bilde, som er tatt da jeg hadde pause fra å stå akt. Heldigvis har jeg latterlig liten penis, så den syns ikke på bildet :strix:

:helen:

dæven yngve! du har mange morsomme bilder, mange sprøe bilder, og der beviste du at du har fine, pene, herlige, deilige-yme bilder også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven yngve! du har mange morsomme bilder, mange sprøe bilder, og der beviste du at du har fine, pene, herlige, deilige-yme bilder også! :jepp:

Det er da mye hyggeligere når jeg legger ut bilder hvor jeg har på meg kjoler og bananer... Det veit du like godt som meg.

Endelig hjemme. Store spørsmål nå er jo om jeg tørr å legge ut et bilde og om så hvilke bilde :S Hmm ikke lett

Klart du skal det! Gjør som damene her... legg det ut i 3 sekunder :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme. Store spørsmål nå er jo om jeg tørr å legge ut et bilde og om så hvilke bilde :S Hmm ikke lett

Klart du tør. Jeg er nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vel ikke være dårligere en Yme så får vel heller legge ut en liten stund :)

Ikke sikker hvor lenge det varer.

Endret av Rofl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

Rofl! du er jo kjempekjempekjekk!!! :hakeslepp:

hvorfor i granskauen har duuuu tvilt på å legge ut bilde???

hehe, litt enig med yme der! jeg så får meg noe helt annet jeg! nå ble jeg meget positivt overrasket altså!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Bra det falt i smak. Tror ikke jeg ser ut som et troll akkurat :P Men har en litt spesiell jobb så derfor litt skeptisk. Bilde faktisk tatt på jobb av alle ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hehe. Bra det falt i smak. Tror ikke jeg ser ut som et troll akkurat :P Men har en litt spesiell jobb så derfor litt skeptisk. Bilde faktisk tatt på jobb av alle ting :P

hvor mange år er du? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...