Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Bra det er lovende så langt hvertfall :P Kunne jo hende folk fikk angst :P

Spooky opplevelse å driver å redigere et bilde av dine egne øyne. De stirret på meg hele tiden...

:fnise: og det er jo enda nifsere å tenke på at deg er deg selv som stirrer instenst på deg!

for du kan aldri slippe unna degselv!

hvis oss ansiktet diiiitt rofl!!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så tøffe folk er her da :hakeslepp: Men er dere ikke redde for å bli gjenkjent? :popcorn:

Litt og pga av jobben er jeg litt skeptisk til å vise "hele" meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokoladebolle

Tror du at du er den eneste som tar deg godt ut i profil??

Shmak på denne, min herre! Det er riktig nok en tegning, men det MÅ det være, og de som forstår hvorfor, kommer til å være veldig fornøyde.

Næmmen, det er jo Guybrush Threepwood :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

det er jeg vant til allerede så det går fint.

men du ble jo gjennkjent i dusjen i svømmehallen pandamann :skratte:

men jeg trasker daglig rundt i akershus og oslo, og har aldri blitt kjennkjent...så det går nok bra ;) desutten, så er det vel ingen krise å bli kjent igjen :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg trasker daglig rundt i akershus og oslo, og har aldri blitt kjennkjent...så det går nok bra ;) desutten, så er det vel ingen krise å bli kjent igjen :vetikke:

Hadde ikke gjort noe å møtt deg på gaten :sjenert: Sikkert ikke turt å sagt noe men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, det er jo Guybrush Threepwood :gjeiper:

Ja, eller eventuelt sånn barnet hadde sett ut, om jeg parra meg med han. Veldig bra, Sjokoladebolle! Jeg er glad i leppene dine :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Sjokoladebolle

Ja, eller eventuelt sånn barnet hadde sett ut, om jeg parra meg med han. Veldig bra, Sjokoladebolle! Jeg er glad i leppene dine :klemmer:

Aha, jeg synes jeg så at han hadde fått noen piercinger siden sist :gjeiper:

Thænk ju :kyss2: Det er vel den eneste delen av meg som er verdt å vise fram :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, jeg synes jeg så at han hadde fått noen piercinger siden sist :gjeiper:

Thænk ju :kyss2: Det er vel den eneste delen av meg som er verdt å vise fram :fnise:

Tullprat, Sjokoballe! Pupper er alltid vært å vise fram :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøffe folk er her da :hakeslepp: Men er dere ikke redde for å bli gjenkjent? :popcorn:

Jeg er ikke redd for det i hvertfall, har nå til og med navnet mitt som nick :fnise: Sidestiller å poste bilde her som å gå ut døra, folk ser meg jo da og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hadde ikke gjort noe å møtt deg på gaten :sjenert: Sikkert ikke turt å sagt noe men :P

internetten min klikka i går, så jeg fikk ikke mast mere på deg om å legge ut bilde :furt:

men om du ser meg på gata, så mååå du jo prate med meg da! du harke noe valg :gjeiper: om jeg ser en dude med akkuratt likt øye som du har, så skal jeg gå bort å spørre han om han er deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...