Gjest "gjest" Skrevet 31. august 2011 #521 Del Skrevet 31. august 2011 Ta det med ro. Jeg er visstnok ikke pen i det hele tatt ifølge mange her inne, pluss i at selvtilliten min kun ligger i puppene mine. Så du går ikke glipp av så mye! Vel, enkelte her inne har ikke smak når det kommer til kvinner, heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 31. august 2011 #522 Del Skrevet 31. august 2011 .. WOW! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 31. august 2011 #523 Del Skrevet 31. august 2011 Vel, enkelte her inne har ikke smak når det kommer til kvinner, heller. Du er nå bare god du, gjesten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 31. august 2011 #524 Del Skrevet 31. august 2011 Du er nå bare god du, gjesten min Jeg slutter meg til det "gjest" skriver. Vær forsiktig hvis du treffer meg noen gang, Hunter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 31. august 2011 #525 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg slutter meg til det "gjest" skriver. Vær forsiktig hvis du treffer meg noen gang, Hunter! Søtnos! Skal jeg gå i dekning å gjemme meg bak et tre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 31. august 2011 #526 Del Skrevet 31. august 2011 Søtnos! Skal jeg gå i dekning å gjemme meg bak et tre?? Jeg hadde tenkt meg mer i retning av en busk, men hvis du insisterer, så er det ok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 31. august 2011 #527 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg hadde tenkt meg mer i retning av en busk, men hvis du insisterer, så er det ok.... Hahaha, var nøyaktig det jeg tenkte da jeg leste det du skrev. En skummel lege som sniker i buskene!! Derfor tenkte jeg å komme deg i forkjøpet med å gjøre det samme. Så hvem hopper hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 31. august 2011 #528 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Hahaha, var nøyaktig det jeg tenkte da jeg leste det du skrev. En skummel lege som sniker i buskene!! Derfor tenkte jeg å komme deg i forkjøpet med å gjøre det samme. Så hvem hopper hvor? Jeg hopper til høyre, og du hopper til venstre. edit: Jeg er ikke lege, men jeg jobber i helsevesenet. Bare til opplysning. Endret 31. august 2011 av Giacomo_P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 31. august 2011 #529 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg hopper til høyre, og du hopper til venstre. edit: Jeg er ikke lege, men jeg jobber i helsevesenet. Bare til opplysning. Deal! Ahaaa. Men jeg kan vel late som at du er lege?? Nei, nå tuller jeg fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 31. august 2011 #530 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) ] Endret 1. september 2011 av regia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. august 2011 #531 Del Skrevet 31. august 2011 Veldig pen jente, Regia! Kan jeg låne ansiktet ditt etter jeg er ferdig med portrettet til Facepainter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 31. august 2011 #532 Del Skrevet 31. august 2011 Deal! Ahaaa. Men jeg kan vel late som at du er lege?? Nei, nå tuller jeg fælt. Det må du gjerne! Jeg har både hvit frakk og temmelig mye kundskab, men jeg valgte lidt anderledes en gang i tiden, av diverse lidt kompliserte grunder. Det hender at jeg angrer på det, men trives egentlig godt som jeg har det nå, og jobber ganske mye pasientrettet, men slipper det voldsomme ansvaret legeyrket fører med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 31. august 2011 #533 Del Skrevet 31. august 2011 Det må du gjerne! Jeg har både hvit frakk og temmelig mye kundskab, men jeg valgte lidt anderledes en gang i tiden, av diverse lidt kompliserte grunder. Det hender at jeg angrer på det, men trives egentlig godt som jeg har det nå, og jobber ganske mye pasientrettet, men slipper det voldsomme ansvaret legeyrket fører med seg. Hvit frakk, stetoskop, kunnskap og litt danske tendenser. Absolutt ikke noe å klage på. Også regner jeg med at du er et menneske som liker rødvin? Dette er svært lovende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 31. august 2011 #534 Del Skrevet 31. august 2011 Regia er dødssøt! :D De uskyldige øynene! Og sveisen var sååå mye finere på etterbildene. Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 31. august 2011 #535 Del Skrevet 31. august 2011 WOW! Er smigret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 31. august 2011 #536 Del Skrevet 31. august 2011 Hvit frakk, stetoskop, kunnskap og litt danske tendenser. Absolutt ikke noe å klage på. Også regner jeg med at du er et menneske som liker rødvin? Dette er svært lovende. Jeg trives veldig godt i bunden av flasker fra Haut Médoc og Rhône-dalen, men jeg er lidt redd for at kjæresten din er sterkere end meg, så du må finde en veldig stor busk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 31. august 2011 #537 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg trives veldig godt i bunden av flasker fra Haut Médoc og Rhône-dalen, men jeg er lidt redd for at kjæresten din er sterkere end meg, så du må finde en veldig stor busk..... Veldig bra. Selv liker jeg stort sett all vin, så lenge den ikke er hvit Kanskje busker rett og slett ikke duger. Kjæresten er utrolig sterk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 31. august 2011 #538 Del Skrevet 31. august 2011 Veldig bra. Selv liker jeg stort sett all vin, så lenge den ikke er hvit Kanskje busker rett og slett ikke duger. Kjæresten er utrolig sterk! Nu blev jeg rigtigt bange... Ikke blunk til meg hvis vi går forbi hverandre, da, for da kan det være jeg hopper allikevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 31. august 2011 #539 Del Skrevet 31. august 2011 Nu blev jeg rigtigt bange... Ikke blunk til meg hvis vi går forbi hverandre, da, for da kan det være jeg hopper allikevel.... Jeg skal holde blunkene for meg selv. Får bare håpe at jeg ikke mister noe på bakken slik at jeg elegant og "tilfeldig" må bøye med framover i en "uheldig" posisjon. Men nå må vi holde opp så ikke folk blir irriterte på oss! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 31. august 2011 #540 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg skal holde blunkene for meg selv. Får bare håpe at jeg ikke mister noe på bakken slik at jeg elegant og "tilfeldig" må bøye med framover i en "uheldig" posisjon. Men nå må vi holde opp så ikke folk blir irriterte på oss! :gjeiper: Enig! Vi har sporet av grundig, nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå