Gjest Anon Skrevet 25. august 2011 #501 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Booh! Endret 25. august 2011 av Anon 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 25. august 2011 #502 Del Skrevet 25. august 2011 Veldig stilig farge på irisene dine, Anon! Kan jeg få dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 25. august 2011 #503 Del Skrevet 25. august 2011 Veldig stilig farge på irisene dine, Anon! Kan jeg få dem? Ikkje fan! De er mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 25. august 2011 #504 Del Skrevet 25. august 2011 Fine øyne, og ikke minst øyenbryn Anon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. august 2011 #505 Del Skrevet 25. august 2011 Anon er en av de vakreste jentene jeg kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 25. august 2011 #506 Del Skrevet 25. august 2011 Ikkje fan! De er mine Heldigvis for meg at jeg er mye sterkere enn deg da, så jeg kan forsåvidt egentlig bare ta dem... Sover du dypt? Uten at det spørsmålet har noen ting med dette å gjøre, selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 25. august 2011 #507 Del Skrevet 25. august 2011 Heldigvis for meg at jeg er mye sterkere enn deg da, så jeg kan forsåvidt egentlig bare ta dem... Sover du dypt? Uten at det spørsmålet har noen ting med dette å gjøre, selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. august 2011 #508 Del Skrevet 26. august 2011 Veldig stilig farge på irisene dine, Anon! Kan jeg få dem? Ikke tull, Yme, disse tar jeg. Hvis jeg får lov av Anon, da. Det er sjelden jeg kommenterer i denne tråden, men disse øynene må jeg få lov til å elske..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandagutt Skrevet 31. august 2011 #509 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg tror jeg har en medfødt evne til å ramle innom alle disse trådene dagen etter at HunterLady har lagt ut et bilde og så fjernet det. Begynner å bli litt nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 31. august 2011 #510 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg tror jeg har en medfødt evne til å ramle innom alle disse trådene dagen etter at HunterLady har lagt ut et bilde og så fjernet det. Begynner å bli litt nysgjerrig. Ta det med ro. Jeg er visstnok ikke pen i det hele tatt ifølge mange her inne, pluss i at selvtilliten min kun ligger i puppene mine. Så du går ikke glipp av så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 31. august 2011 #511 Del Skrevet 31. august 2011 Ta det med ro. Jeg er visstnok ikke pen i det hele tatt ifølge mange her inne, pluss i at selvtilliten min kun ligger i puppene mine. Så du går ikke glipp av så mye! Pølsevev !!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 31. august 2011 #512 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) .. Endret 23. september 2011 av HunterLady 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 31. august 2011 #513 Del Skrevet 31. august 2011 Som sagt, jeg synes du er ei veldig pen flott dame jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 31. august 2011 #514 Del Skrevet 31. august 2011 Mange flotte mennesker her Nå venter vi bare på deg, Obelix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 31. august 2011 #515 Del Skrevet 31. august 2011 Ikke så mye å vente på gitt... Og er nok en besøkende her inne i min lille anonyme tilværelse...så noe ansiktsbilde dukker nok aldri opp. Men liker å gi komplimenter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #516 Del Skrevet 31. august 2011 HL: du er fin, men jeg tror du hadde vært enda finere med mer naturlige bryn. De er overnappet. Og hvorfor i huleste la du inn silikon i de puppene der??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 31. august 2011 #517 Del Skrevet 31. august 2011 HL: du er fin, men jeg tror du hadde vært enda finere med mer naturlige bryn. De er overnappet. Og hvorfor i huleste la du inn silikon i de puppene der??? Jeg prøver virkelig å la de gro ut (brynene altså). Men det er ikke så lett. Jeg er avhengig av pinsetten Puppene på det tidspunktet bildet ble tatt var da jeg var 6 mnd gravid, altså var de egentlig ikke så "store" naturlig. Dessuten har jeg push-up på bildet, noe som igjen gjør at de ser større ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #518 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg prøver virkelig å la de gro ut (brynene altså). Men det er ikke så lett. Jeg er avhengig av pinsetten Puppene på det tidspunktet bildet ble tatt var da jeg var 6 mnd gravid, altså var de egentlig ikke så "store" naturlig. Dessuten har jeg push-up på bildet, noe som igjen gjør at de ser større ut. Hvilken str hadde du før og hva har du nå da? Hvor mye la du inn? Jeg vurderer silikon, derfor jeg spør. Syns du passa dem bra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 31. august 2011 #519 Del Skrevet 31. august 2011 Hvilken str hadde du før og hva har du nå da? Hvor mye la du inn? Jeg vurderer silikon, derfor jeg spør. Syns du passa dem bra jeg. Hadde 75 A og noen ganger 75 B. Nå har jeg 70 F (Er ikke så stort som det høres ut) La inn 375 gram. Det er ikke mye til min kroppstype, men kan godt være det blir for mye til deg om du er tynn og liten. Takk Anbefaler Colosseumklinikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandagutt Skrevet 31. august 2011 #520 Del Skrevet 31. august 2011 Ta det med ro. Jeg er visstnok ikke pen i det hele tatt ifølge mange her inne, pluss i at selvtilliten min kun ligger i puppene mine. Så du går ikke glipp av så mye! Jeg synes jeg hadde gått glipp av mye frem til nå jeg Du var veldig søt Tusen takk, da slipper jeg å lure mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå