Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Vel, skulle brynene forsvinne så er det jo bare å tatovere på nye. Intet å la verden falle til helvete for.

De vil jo uansett ikke forsvinne. Jeg HAR jo bryn, de er bare "litt" tynnere enn de jeg en gang hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, her et bilde av meg fra da jeg giftet meg på lørdag. Jeg kommer til å ta det vekk etter en stund.

Slettet

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil jo uansett ikke forsvinne. Jeg HAR jo bryn, de er bare "litt" tynnere enn de jeg en gang hadde.

Du kommer til å få tonsur, om du ikke er snill med hårveksten din... Tenk så stygt det er å ha en sånn krans over hvert øye!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å få tonsur, om du ikke er snill med hårveksten din... Tenk så stygt det er å ha en sånn krans over hvert øye!

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sittet å humret over innleggene dine, Yme.

Du er virkelig gutten i røyken. :jepp:

Må være gøy å være en del av omgangskretsen din. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og her er jeg :)

Jeg kjenner deg fra et sted, det er jeg rimelig sikker på. Om det er deg jeg kjenner, eller bare dette bildet, det klarer jeg ikke bestemme meg for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner deg fra et sted, det er jeg rimelig sikker på. Om det er deg jeg kjenner, eller bare dette bildet, det klarer jeg ikke bestemme meg for :)

Oi så spennende :) Hvem er du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også jeg har sett bildet før. Men ved nærmere ettertanke er jo ikke det å posere i One piece med et "grr"-uttrykk i fjeset det mest originale som finnes, så det er mulig jeg blander det med et annet bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også jeg har sett bildet før. Men ved nærmere ettertanke er jo ikke det å posere i One piece med et "grr"-uttrykk i fjeset det mest originale som finnes, så det er mulig jeg blander det med et annet bilde.

Ja, jeg vet da pokker. Det kan ha vært bare en OP-reklame et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Ååååå så fin du var Yvonne! Gratulerer så mye med overstått bryllup. :)

Nydelig! gratulerer så masse,håper det var en fantastisk dag :strix:

Endret av Iza'bella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sittet å humret over innleggene dine, Yme.

Du er virkelig gutten i røyken. :jepp:

Må være gøy å være en del av omgangskretsen din. :)

Du kan godt være vennen min, men jeg tar betalt, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk : du var kjempfin! Godt å se at det ikke bare er jeg som har onepiece :skratte:

Takk for det, men jeg har ikke Onepiece, det er venninna mi sin, som jeg måtte låne etter at hun hadde sølt rødvin på meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at jeg er her er fordi jeg kan være meg selv, få respekterer mine meninger i livet mitt dessverre :tristbla: derav ikke bilde... Her er det hyggelige mennesker :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...