Gjest HunterLady Skrevet 11. august 2011 #421 Del Skrevet 11. august 2011 Vel, skulle brynene forsvinne så er det jo bare å tatovere på nye. Intet å la verden falle til helvete for. De vil jo uansett ikke forsvinne. Jeg HAR jo bryn, de er bare "litt" tynnere enn de jeg en gang hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 11. august 2011 #422 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Og her er jeg *slettet* Endret 13. august 2011 av Agurk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. august 2011 #423 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Ok, her et bilde av meg fra da jeg giftet meg på lørdag. Jeg kommer til å ta det vekk etter en stund. Slettet Mvh Yvonne Endret 12. august 2011 av Yvonne 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #424 Del Skrevet 11. august 2011 Ååååå så fin du var Yvonne! Gratulerer så mye med overstått bryllup. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. august 2011 #425 Del Skrevet 11. august 2011 De vil jo uansett ikke forsvinne. Jeg HAR jo bryn, de er bare "litt" tynnere enn de jeg en gang hadde. Du kommer til å få tonsur, om du ikke er snill med hårveksten din... Tenk så stygt det er å ha en sånn krans over hvert øye! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #426 Del Skrevet 12. august 2011 Du kommer til å få tonsur, om du ikke er snill med hårveksten din... Tenk så stygt det er å ha en sånn krans over hvert øye! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sittet å humret over innleggene dine, Yme. Du er virkelig gutten i røyken. Må være gøy å være en del av omgangskretsen din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 12. august 2011 #427 Del Skrevet 12. august 2011 Og her er jeg Jeg kjenner deg fra et sted, det er jeg rimelig sikker på. Om det er deg jeg kjenner, eller bare dette bildet, det klarer jeg ikke bestemme meg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 12. august 2011 #428 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg kjenner deg fra et sted, det er jeg rimelig sikker på. Om det er deg jeg kjenner, eller bare dette bildet, det klarer jeg ikke bestemme meg for Oi så spennende Hvem er du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 12. august 2011 #429 Del Skrevet 12. august 2011 for noen nydelige agurker og yvonner da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 12. august 2011 #430 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg kjenner deg fra et sted, det er jeg rimelig sikker på. Om det er deg jeg kjenner, eller bare dette bildet, det klarer jeg ikke bestemme meg for Jeg tror også jeg har sett bildet før. Men ved nærmere ettertanke er jo ikke det å posere i One piece med et "grr"-uttrykk i fjeset det mest originale som finnes, så det er mulig jeg blander det med et annet bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 12. august 2011 #431 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg kjenner deg i allefall, Agurk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 12. august 2011 #432 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg tror også jeg har sett bildet før. Men ved nærmere ettertanke er jo ikke det å posere i One piece med et "grr"-uttrykk i fjeset det mest originale som finnes, så det er mulig jeg blander det med et annet bilde. Ja, jeg vet da pokker. Det kan ha vært bare en OP-reklame et eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 12. august 2011 #433 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Ååååå så fin du var Yvonne! Gratulerer så mye med overstått bryllup. Nydelig! gratulerer så masse,håper det var en fantastisk dag Endret 12. august 2011 av Iza'bella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 12. august 2011 #434 Del Skrevet 12. august 2011 Agurk : du var kjempfin! Godt å se at det ikke bare er jeg som har onepiece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 12. august 2011 #435 Del Skrevet 12. august 2011 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sittet å humret over innleggene dine, Yme. Du er virkelig gutten i røyken. Må være gøy å være en del av omgangskretsen din. Du kan godt være vennen min, men jeg tar betalt, bare så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 12. august 2011 #436 Del Skrevet 12. august 2011 Agurk : du var kjempfin! Godt å se at det ikke bare er jeg som har onepiece Takk for det, men jeg har ikke Onepiece, det er venninna mi sin, som jeg måtte låne etter at hun hadde sølt rødvin på meg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 12. august 2011 #437 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) slettet Endret 20. august 2011 av gutt92 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 13. august 2011 #438 Del Skrevet 13. august 2011 Gutt92 ser skikkelig snill ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 13. august 2011 #439 Del Skrevet 13. august 2011 Tja, er da ikke noe slem, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 13. august 2011 #440 Del Skrevet 13. august 2011 Grunnen til at jeg er her er fordi jeg kan være meg selv, få respekterer mine meninger i livet mitt dessverre derav ikke bilde... Her er det hyggelige mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå