Facepainter Skrevet 11. august 2011 #401 Del Skrevet 11. august 2011 Flott bilde Det er ikke særlig god forumskikk å sitere bilder. Du kan fortsatt redigere det vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. august 2011 #402 Del Skrevet 11. august 2011 Det er ikke særlig god forumskikk å sitere bilder. Du kan fortsatt redigere det vekk. +1 Og jeg anbefaler ALLE å legge ut bilder som vedlegg. Da er det ingen som kan sitere de, og man kan fjerne de selv når man ønsker det. Også er det mye enklere, ikke minst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 11. august 2011 #403 Del Skrevet 11. august 2011 takk for at du sa ifra redigering gjort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 11. august 2011 #404 Del Skrevet 11. august 2011 Søren jeg kommer alltid for seint jeg! :frown: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. august 2011 #405 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Søren jeg kommer alltid for seint jeg! :frown: Siden jeg liker deg (men dette blir siste gangen på en stund): Endret 11. august 2011 av HunterLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 11. august 2011 #406 Del Skrevet 11. august 2011 3 flotte bilder Svak for brunettelooken :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 11. august 2011 #407 Del Skrevet 11. august 2011 Pen, Hunter! Men du.. La de stakkars øyebryna dine vokse ut litt til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. august 2011 #408 Del Skrevet 11. august 2011 Pen, Hunter! Men du.. La de stakkars øyebryna dine vokse ut litt til? Morsomt at du sier det. Jeg sitter faktisk med pinsetten i dette øyeblikk. Jeg har et problem. Hva skal jeg gjøre? Jeg bruker brynsminke for å gjøre de tykkere (ikke på disse bildene), men jeg takler ikke hårene. Napper de for mye, men jeg greier ikke stoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 11. august 2011 #409 Del Skrevet 11. august 2011 Siden jeg liker deg (men dette blir siste gangen på en stund): Så pen du er da! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. august 2011 #410 Del Skrevet 11. august 2011 Så pen du er da! Tusen takk Takk selv og værsågod!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. august 2011 #411 Del Skrevet 11. august 2011 Uffda, HL. Om du vil ha naturlig tykkere bryn bør du stoppe nappingen før det er for sent. Til slutt vokser ikke bryna dine ut lenger (jeg prater av erfaring). :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. august 2011 #412 Del Skrevet 11. august 2011 Uffda, HL. Om du vil ha naturlig tykkere bryn bør du stoppe nappingen før det er for sent. Til slutt vokser ikke bryna dine ut lenger (jeg prater av erfaring). :gjeiper: Hva?? Kan de slutte å vokse? Serr?? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. august 2011 #413 Del Skrevet 11. august 2011 Jepp, når du napper drar du jo ut roten, og etterhvert vil det ikke være mer å vokse på. :gjeiper: Jeg har måttet ty til permanent makeup på bryn etter naiv napping og en annen ulykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 11. august 2011 #414 Del Skrevet 11. august 2011 Uffda, HL. Om du vil ha naturlig tykkere bryn bør du stoppe nappingen før det er for sent. Til slutt vokser ikke bryna dine ut lenger (jeg prater av erfaring). :gjeiper: Skulle ønske det samme gjaldt meg slik at jeg kan slippe den evinnelige nappinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 11. august 2011 #415 Del Skrevet 11. august 2011 Jepp, når du napper drar du jo ut roten, og etterhvert vil det ikke være mer å vokse på. :gjeiper: Jeg har måttet ty til permanent makeup på bryn etter naiv napping og en annen ulykke. (hvorfor gjelder ikke dette når man epilerer andre steder på kroppen også ) HL, kan du ikke legge ut på nytt, blir jo så nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. august 2011 #416 Del Skrevet 11. august 2011 (hvorfor gjelder ikke dette når man epilerer andre steder på kroppen også ) Det gjør det, men der er det flere hår som er spredt utover et større område, så du legger ikke merke til det... Pluss at de fleste damer som oftest barberer diverse steder, så ofte som mulig, og dermed ikke har 100% oversikt over akkurat hvor mange hårstrå som har sitti der gjennom årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. august 2011 #417 Del Skrevet 11. august 2011 Eg har også høyrt at bryna kan slutte å vokse ut til slutt viss du nappar veldig mykje. Det er heller ikkje spesielt pent med overnappa bryn... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. august 2011 #418 Del Skrevet 11. august 2011 Eg har også høyrt at bryna kan slutte å vokse ut til slutt viss du nappar veldig mykje. Det er heller ikkje spesielt pent med overnappa bryn... Nei, det er ikke pent med overnappede bryn, men buskebryn er verre. Synes jeg Jeg tviler på at mine bryn slutter å vokse sånn helt egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 11. august 2011 #419 Del Skrevet 11. august 2011 Her er meg: *feiget ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 11. august 2011 #420 Del Skrevet 11. august 2011 Vel, skulle brynene forsvinne så er det jo bare å tatovere på nye. Intet å la verden falle til helvete for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå