Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Flott bilde :)

Det er ikke særlig god forumskikk å sitere bilder. Du kan fortsatt redigere det vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Det er ikke særlig god forumskikk å sitere bilder. Du kan fortsatt redigere det vekk.

+1

Og jeg anbefaler ALLE å legge ut bilder som vedlegg. Da er det ingen som kan sitere de, og man kan fjerne de selv når man ønsker det. Også er det mye enklere, ikke minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Søren jeg kommer alltid for seint jeg! :sur: :frown:

Siden jeg liker deg (men dette blir siste gangen på en stund):

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Pen, Hunter! :rodmer:

Men du.. La de stakkars øyebryna dine vokse ut litt til?

Morsomt at du sier det. Jeg sitter faktisk med pinsetten i dette øyeblikk. Jeg har et problem. Hva skal jeg gjøre? Jeg bruker brynsminke for å gjøre de tykkere (ikke på disse bildene), men jeg takler ikke hårene. Napper de for mye, men jeg greier ikke stoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, HL. Om du vil ha naturlig tykkere bryn bør du stoppe nappingen før det er for sent. Til slutt vokser ikke bryna dine ut lenger (jeg prater av erfaring). :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Uffda, HL. Om du vil ha naturlig tykkere bryn bør du stoppe nappingen før det er for sent. Til slutt vokser ikke bryna dine ut lenger (jeg prater av erfaring). :gjeiper:

Hva?? Kan de slutte å vokse? Serr?? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, når du napper drar du jo ut roten, og etterhvert vil det ikke være mer å vokse på. :gjeiper: Jeg har måttet ty til permanent makeup på bryn etter naiv napping og en annen ulykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokoladebolle

Skulle ønske det samme gjaldt meg slik at jeg kan slippe den evinnelige nappinga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, når du napper drar du jo ut roten, og etterhvert vil det ikke være mer å vokse på. :gjeiper: Jeg har måttet ty til permanent makeup på bryn etter naiv napping og en annen ulykke.

(hvorfor gjelder ikke dette når man epilerer andre steder på kroppen også :( )

HL, kan du ikke legge ut på nytt, blir jo så nysgjerrig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(hvorfor gjelder ikke dette når man epilerer andre steder på kroppen også :( )

Det gjør det, men der er det flere hår som er spredt utover et større område, så du legger ikke merke til det... Pluss at de fleste damer som oftest barberer diverse steder, så ofte som mulig, og dermed ikke har 100% oversikt over akkurat hvor mange hårstrå som har sitti der gjennom årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har også høyrt at bryna kan slutte å vokse ut til slutt viss du nappar veldig mykje. Det er heller ikkje spesielt pent med overnappa bryn... :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Eg har også høyrt at bryna kan slutte å vokse ut til slutt viss du nappar veldig mykje. Det er heller ikkje spesielt pent med overnappa bryn... :sjenert:

Nei, det er ikke pent med overnappede bryn, men buskebryn er verre. Synes jeg ;)

Jeg tviler på at mine bryn slutter å vokse sånn helt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...