Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Her er jeg ;)

post-24650-0-86631300-1313002738_thumb.j

Edit: ojda, ble stort gitt. Jaja... :ler:

Pen :)

Jeg rakk det! Syns bildet med brunt hår var juks, siden det er i sepia, men det var fortsatt hyggelig å se på, så undertøysskuffen er alltid åpen for jeg, kjekken!

Kva er det? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er makeupjunkie så det holder og er under konstant åtak pga lidenskapen min. Vi som liker det her må holde sammen fordi folk er litt etter oss pga det. :sukk:

Eg er ikkje "etter" nokon, eg berre tykkjer det er synd når folk kliner seg inn med så mykje sminke at ein ikkje kan sjå skikkeleg korleis dei ser ut :) Men dette har folk ulike meiningar om, eg er ikkje ute etter å "ta" nokon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg ;)

Til jul ønsker jeg meg er bilde med mindre lys, så man ser litt mer konturer. Jeg tror du har pene øyne og pen munn, men det er litt vanskelig å se.

Nå må jeg bla meg bakover i tråden, tilfelle jeg har gått glipp av flere staselige saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Eg er ikkje "etter" nokon, eg berre tykkjer det er synd når folk kliner seg inn med så mykje sminke at ein ikkje kan sjå skikkeleg korleis dei ser ut :) Men dette har folk ulike meiningar om, eg er ikkje ute etter å "ta" nokon.

Jeg sminker meg pga jeg vil fremheve det flotte ved ansiktet mitt, nemlig mine turkise øyne. Når jeg gjør det får jeg en sånn finere hverdag enn de dagene jeg gir blanke i å legge på sminken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til jul ønsker jeg meg er bilde med mindre lys, så man ser litt mer konturer. Jeg tror du har pene øyne og pen munn, men det er litt vanskelig å se.

Nå må jeg bla meg bakover i tråden, tilfelle jeg har gått glipp av flere staselige saker.

:ler:

Ville liksom ikke vise meg heeelt frem, så da ble det et sånt bilde med masse lys.

Får se om du er heldig til jul da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ville liksom ikke vise meg heeelt frem, så da ble det et sånt bilde med masse lys.

Får se om du er heldig til jul da ;)

Her i gårn er det jul hver dag! Send på pm da hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Trudelidum..

Yme, jeg legger ut et med mørkt hår, just for you.

Endelig rakk jeg det. Du er pen :)

Her er jeg ;)

Kunne tenkt meg å se mer av ansiktet ditt, men du ser søt ut da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle kan legge ut hele ansiktet.

Liker anonymitet, men akkurat her har det ikke så mye å si om noen kjenner meg igjen. :lete::foto:

Min lenke

Høh... Du så forferdelig kjent ut, Regia. Jeg er helt sikker på at jeg har sett deg før.

Pen dame! Du kan låne svampene mine akkruat når du vil, men ikke slit ut den grove siden, for den er så grei om det er noen matrester som sitter ekstra godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Cuntzilla

BØ!

Er det ikke lov med crap bilder, Yme?

Jeg tør ikke legge ut noe som er umiddelbart gjenkjennelig, det bli et bilde av utrolig laber kvalitet, belyst og kontrastert til helvete eller med et kamera eller annet objekt som dekker halve ansiktet.

post-47467-0-42876400-1313005109_thumb.j

Endret av Cuntzilla
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BØ!

Er det ikke lov med crap bilder, Yme?

Jeg tør ikke legge ut noe som er umiddelbart gjenkjennelig, det bli et bilde av utrolig laber kvalitet, belyst og kontrastert til helvete eller med et kamera eller annet objekt som dekker halve ansiktet.

Jeg veit faktisk hvordan du ser ut, så det spiller ingen rolle hvordan kvaliteten på dette bildet er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...