Gjest Purple Haze Skrevet 7. desember 2011 #1961 Del Skrevet 7. desember 2011 Wow, så flott du er! Ååå, tusen takk, det var pent sagt! Gamlemor, du liksom. Hvor gammel er du? 35? Synes du er naturlig vakker, i alle fall. Du ser litt sånn "sporty og pen skijente" ut Takk for komplimentet Jeg er 44 år. Sporty skijente Jo, takk - I wish, jeg hater å gå på ski, og kan knapt skryte av å være sporty. Men kjekt å se ut som man er det da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 7. desember 2011 #1962 Del Skrevet 7. desember 2011 Her er gamlemor :gjeiper: Litt mørkt bilde, men en ser da at det er meg likevel. Pen du var! Gamlemor du liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 7. desember 2011 #1963 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Her er gamlemor :gjeiper: Litt mørkt bilde, men en ser da at det er meg likevel. Jeg har alltid vært nysgjerrig på hvordan du ser ut Enig i det som ble sagt, "sporty" og pent utseende Jeg har vært på juleverksted :D artig! Endret 14. desember 2011 av HedvigR 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 7. desember 2011 #1964 Del Skrevet 7. desember 2011 Oioioi, Purple Haze! Du så jo dødelig koselig ut 44 år, du liksom! Hadde gjettet 35, jeg og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. desember 2011 #1965 Del Skrevet 8. desember 2011 Pen du var! Gamlemor du liksom Tusen takk her inne er jeg gamlemor, vettu;) Jeg har alltid vært nysgjerrig på hvordan du ser ut Enig i det som ble sagt, "sporty" og pent utseende Jeg har vært på juleverksted :D artig! Tusen takk . Du er jo kjempesøt da! Oioioi, Purple Haze! Du så jo dødelig koselig ut 44 år, du liksom! Hadde gjettet 35, jeg og Etter som flere sier 35, så går jeg for den her etter . Koselig er jeg, vettu;) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 8. desember 2011 #1966 Del Skrevet 8. desember 2011 Etter som flere sier 35, så går jeg for den her etter . Koselig er jeg, vettu;) Din snik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. desember 2011 #1967 Del Skrevet 8. desember 2011 Den kan jo fort slå feil ut da, for plutselig kan folk tenke at hun så jammen gammal ut til å være 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 9. desember 2011 #1968 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Endret 9. desember 2011 av Mr.Omg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. desember 2011 #1969 Del Skrevet 9. desember 2011 du ser ung og sprek ut du ja purple haze! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #1970 Del Skrevet 9. desember 2011 Her er gamlemor :gjeiper: Litt mørkt bilde, men en ser da at det er meg likevel. Åh, du er så peeeeen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fin_bil Skrevet 9. desember 2011 #1971 Del Skrevet 9. desember 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 9. desember 2011 #1972 Del Skrevet 9. desember 2011 Det var en link til bilde av meg i mitt forrige innlegg, men det skjønte dere visst ikke. Da prøver vi igjen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fin_bil Skrevet 9. desember 2011 #1973 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg må si at jeg syntes alle her ser bedre ut en det jeg egentlig hadde forventet. Spesielt dere gutta som henger her på KG :omg: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. desember 2011 #1974 Del Skrevet 9. desember 2011 titter du innom for å vise ansiktet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #1975 Del Skrevet 9. desember 2011 Det var en link til bilde av meg i mitt forrige innlegg, men det skjønte dere visst ikke. Da prøver vi igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #1976 Del Skrevet 9. desember 2011 Wow, du var flott Purple Haze!! Slenger meg på de andre, du kunne godt ha vært 35. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #1977 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg har alltid vært nysgjerrig på hvordan du ser ut Enig i det som ble sagt, "sporty" og pent utseende Jeg har vært på juleverksted :D artig! Vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #1978 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg har alltid vært nysgjerrig på hvordan du ser ut Enig i det som ble sagt, "sporty" og pent utseende Jeg har vært på juleverksted :D artig! Tænngard.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fin_bil Skrevet 9. desember 2011 #1979 Del Skrevet 9. desember 2011 titter du innom for å vise ansiktet ditt? Tja Hvis Jeg fikk det til så. Føler meg kjempetøff akkurat nå, siden jeg egentlig trives med å skjule meg bak en "NoFace"-Avatar :gjeiper: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 9. desember 2011 #1980 Del Skrevet 9. desember 2011 Tænngard.. Jupp, jeg bruker dem til å tygge med Du har ikke en sånn selv altså? Tja Hvis Jeg fikk det til så. Føler meg kjempetøff akkurat nå, siden jeg egentlig trives med å skjule meg bak en "NoFace"-Avatar :gjeiper: Haha, kjempesøt!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå