Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Edit: Blir for dumt å slette bildet pga. frekke brukere fant jeg ut. Så tilbake igjen.

Endret av HedvigR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker når ansiktet er 5 nyanser mørkere enn brystet. <3

Elsker når man ser skillet på ekte hår og extensions. <3 (sikter til bildet ditt :rodmer: )

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker når ansiktet er 5 nyanser mørkere enn brystet. <3

Mørkere og mørkere, rødere er det i hvertfall siden jeg skjærer en grimase der jeg ikke puster :takke:

Og nå gikk jeg visst bort fra "god kveld godtfolk".

Endret av HedvigR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker når ansiktet

er 5 nyanser mørkere enn brystet. <3

Elsker når 15-åringer som har sneket seg til PC'n om natta logger seg på for å prøve å skrive masse bullshit på internett. <3

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg jo nesten laste opp et der jeg smiler søtt og :rodmer:

[sensurere bilde]

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har tatt så mange bilder der jeg har på meg lue. Merkelig det der.

Men nå er det nok KG-horeri for meg i kveld, så gonatt til godtfolket!

Se der ja! Pen dame. :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At dere er uenige med hverandre.

Er du sikker? Om han er enig i at jeg er eunig med han, om at han er uenig med meg... Jeg er for tilbakestående for sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

Endelig litt liv i denne tråden igjen. Tatt noen nye ansiktsbilder her jeg er nå så kommer til å spamme ned tråden når jeg kommer hjem igjen. :lur:

Jeg synes det er litt ironisk at folk ikke tør poste under nicket sitt når de først skal komme med negativ feedback om noen. Når en legger ut bilder av seg selv på et diskusjonsforum bør en være såpass hardhudet at en kan ta det som kommer. Når det er sagt bør de som poster som AB også ha baller til å poste under nicket sitt. Feedback på noens ansikt er ikke sensitiv informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem faen poster bilde av ansiktet sitt på et forum anyways? Er jo nesten like tragisk som når de overvektige poster bilde i kroppstråden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt liv i denne tråden igjen. Tatt noen nye ansiktsbilder her jeg er nå så kommer til å spamme ned tråden når jeg kommer hjem igjen. :lur:

Når det er sagt bør de som poster som AB også ha baller til å poste under nicket sitt. Feedback på noens ansikt er ikke sensitiv informasjon.

Jeg ser frem til bildespamming fra deg, padawan. :Nikke: Likte de bildene du har postet tidligere.

Ang. AB-posting så er vi som velger det i vår fulle rett til å gjøre nettopp det. ;)

DE eneste gangene jeg selv skriver frekt som AB er når jeg svarer frekke brukere. Det være seg gjester, ABere eller folk med nick.

Oftest er det nok ufordragelige gjester som kun entrer KG for å provosere. :angry: De kan i noen tilfeller få det glatte lag fra meg. Fordi de forsøpler forumet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem faen poster bilde av ansiktet sitt på et forum anyways? Er jo nesten like tragisk som når de overvektige poster bilde i kroppstråden.

Hvem faen poster dritt om andre for å være jævlig på et forum anyways? Er jo nesten like tragisk som å skrive "Jeg har behov for å bli sett.Gi meg oppmerksomhet for mitt unike uspiselige selv" i sin egen panne.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem gidder å gå inn i en tråd, som helt tydelig er en tråd med bilder, for å fortelle dem som har lagt ut bilder der hvor tragiske de er?

Alt du skriver på KG er frekt, Benedicte. Hvilken glede har du av det? Det er jeg nysgjerrig på.

Hadde vært veldig interessant å få et svar fra deg. Jeg er faktisk genuint interessert i svaret ditt. :jepp:

Helt ærlig, hva gir det deg, hva får du ut av det?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem gidder å gå inn i en tråd, som helt tydelig er en tråd med bilder, for å fortelle dem som har lagt ut bilder der hvor tragiske de er?

Alt du skriver på KG er frekt, Benedicte. Hvilken glede har du av det? Det er jeg nysgjerrig på.

Hadde vært veldig interessant å få et svar fra deg. Jeg er faktisk genuint interessert i svaret ditt. :jepp:

Helt ærlig, hva gir det deg, hva får du ut av det?

Er jo ikke rart det ble opprettet en egen tråd om henne en stund tilbake. Tror personen bad om å få den slettet i samme runde som sletting av selve brukeren, men det var noe sånt som "Har du det egentlig brad med deg selv, Benedicte?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...