Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Takk! :) Og i lige måde!

Har sett litt gjennom bildene her nå... sørenmeg mange fine folk :) Og alle de fine komplimentene!

You're so kind! :rodmer:

JA, det er en fin gjeng her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Long time stalker.

First time poster.

*tar bort bildet og begynner med stalking på heltid igjen. Hehehe!

Endret av Mchansern
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Long time stalker.

First time poster.

*tar bort bildet og begynner med stalking på heltid igjen. Hehehe!

Neimen, er du her på KG og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nesten arrestere meg da. Når det er sakt, så er det så og si ikke noe maskara på. Jeg har naturlige, veldig lange øyenvipper.

Jada, edderkoppvippene dine så veldig naturlige ut, det gjorde forøvrig den harde kajallinjen rundt øyet også.

Greit at du sminker deg stygt, men hva er poenget med å si at det er slik øynene dine ser ut uten sminke? Just askin`.

Endret av Benedicte22
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå forventer jeg noen morgentrøtt-grimase-bilder av deg hedvig, fra i morgen tidlig :ler:

:popcorn:

Men det la jeg jo ut for lenge siden :fnise: Fikk kjeft av AB til og med, jeg var jo så oppmerksomhetsjuk må vite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Jada, edderkoppvippene dine så veldig naturlige ut, det gjorde forøvrig den harde kajallinjen rundt øyet også.

Det er ikke særlig imponerende å kritisere andres utseende når du selv ikke er modig nok til å legge ut et bilde. Eller hva sier du?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke særlig imponerende å kritisere andres utseende når du selv ikke er modig nok til å legge ut et bilde. Eller hva sier du?

Og hvor har jeg kritisert UTSEENDE hennes? Prøv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende eller sminke, hyggelig var det ikke. Men man kan vel ikke forvente mer av deg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Jeg tror du trenger å jobbe litt med ordforståelsen din. Et utseende er hvordan et objekt fremstår fysisk for øyet, uavhengig om det er sminket eller ikke. Ærlig talt, dette er elementært.

utseende

subst. n utseende ( utseendet - utseender - utseendene) ['ʉːtseːənə] hvordan noen/noe ser ut, ytre form

ha et godt utseende

være opptatt av utseendet sitt

Prøv igjen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

Men det la jeg jo ut for lenge siden :fnise: Fikk kjeft av AB til og med, jeg var jo så oppmerksomhetsjuk må vite ;)

men det var jo så godt å starte dagen med en slik latterkule :ler:

de bildene glemmer jeg aldri!

jeg har de ganske bra printa inn i langtidshukommelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det var jo så godt å starte dagen med en slik latterkule :ler:

de bildene glemmer jeg aldri!

jeg har de ganske bra printa inn i langtidshukommelsen!

Hahaha, huffda, vet ikke om det er de bildene jeg vil folk skal huske meg for :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig Benedicte22 var litt vel krass i sin kritikk, men jeg søkte opp bildet hun kommenterte, og hun har jo rett. Det kunne blitt sagt på en annen måte, men HunterLady hevdet at det bare var litt mascara og ingenting annet. Ser tydelig en hard kajalstrek og sprikete vipper som følger av litt vel mye mascara. Det er ikke at det er stygt som ble kommentert, men at HL nektet på at det var noe annet enn nærmest helt naturlig. Og det så ikke slik ut.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...