Lutetium 71 Skrevet 5. november 2011 #1841 Del Skrevet 5. november 2011 Takk! Og i lige måde! Har sett litt gjennom bildene her nå... sørenmeg mange fine folk Og alle de fine komplimentene! You're so kind! JA, det er en fin gjeng her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kite Skrevet 5. november 2011 #1842 Del Skrevet 5. november 2011 Ja.. har også lagt ut bloggadressen min på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #1843 Del Skrevet 5. november 2011 Ja.. har også lagt ut bloggadressen min på forumet.. Ok. Ble bare litt bekymret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 5. november 2011 #1844 Del Skrevet 5. november 2011 hvor gamle er gutta her inne da vet du hva!? ALLE gutta her inne er 27 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judge Judy Skrevet 5. november 2011 #1845 Del Skrevet 5. november 2011 Neeeeei! Nå har jeg gått glipp av BÅDE Lutetium og Nerden! Jeg gir opp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 5. november 2011 #1846 Del Skrevet 5. november 2011 Gått glipp av alle sammen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mchansern Skrevet 8. november 2011 #1847 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Long time stalker. First time poster. *tar bort bildet og begynner med stalking på heltid igjen. Hehehe! Endret 8. november 2011 av Mchansern 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1848 Del Skrevet 2. desember 2011 Dytter, men er visst ikke mange bilder igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. desember 2011 #1849 Del Skrevet 2. desember 2011 Long time stalker. First time poster. *tar bort bildet og begynner med stalking på heltid igjen. Hehehe! Neimen, er du her på KG og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. desember 2011 #1850 Del Skrevet 2. desember 2011 nå forventer jeg noen morgentrøtt-grimase-bilder av deg hedvig, fra i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte22 Skrevet 2. desember 2011 #1851 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Du får nesten arrestere meg da. Når det er sakt, så er det så og si ikke noe maskara på. Jeg har naturlige, veldig lange øyenvipper. Jada, edderkoppvippene dine så veldig naturlige ut, det gjorde forøvrig den harde kajallinjen rundt øyet også. Greit at du sminker deg stygt, men hva er poenget med å si at det er slik øynene dine ser ut uten sminke? Just askin`. Endret 2. desember 2011 av Benedicte22 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. desember 2011 #1852 Del Skrevet 2. desember 2011 nå forventer jeg noen morgentrøtt-grimase-bilder av deg hedvig, fra i morgen tidlig Men det la jeg jo ut for lenge siden Fikk kjeft av AB til og med, jeg var jo så oppmerksomhetsjuk må vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 2. desember 2011 #1853 Del Skrevet 2. desember 2011 Jada, edderkoppvippene dine så veldig naturlige ut, det gjorde forøvrig den harde kajallinjen rundt øyet også. Det er ikke særlig imponerende å kritisere andres utseende når du selv ikke er modig nok til å legge ut et bilde. Eller hva sier du? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte22 Skrevet 2. desember 2011 #1854 Del Skrevet 2. desember 2011 Det er ikke særlig imponerende å kritisere andres utseende når du selv ikke er modig nok til å legge ut et bilde. Eller hva sier du? Og hvor har jeg kritisert UTSEENDE hennes? Prøv igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 2. desember 2011 #1855 Del Skrevet 2. desember 2011 Og hvor har jeg kritisert UTSEENDE hennes? Prøv igjen. Utseende eller sminke, hyggelig var det ikke. Men man kan vel ikke forvente mer av deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 2. desember 2011 #1856 Del Skrevet 2. desember 2011 Og hvor har jeg kritisert UTSEENDE hennes? Prøv igjen. Jeg tror du trenger å jobbe litt med ordforståelsen din. Et utseende er hvordan et objekt fremstår fysisk for øyet, uavhengig om det er sminket eller ikke. Ærlig talt, dette er elementært. utseende subst. n utseende ( utseendet - utseender - utseendene) ['ʉːtseːənə] hvordan noen/noe ser ut, ytre form ha et godt utseende være opptatt av utseendet sitt Prøv igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. desember 2011 #1857 Del Skrevet 2. desember 2011 Men det la jeg jo ut for lenge siden Fikk kjeft av AB til og med, jeg var jo så oppmerksomhetsjuk må vite men det var jo så godt å starte dagen med en slik latterkule de bildene glemmer jeg aldri! jeg har de ganske bra printa inn i langtidshukommelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. desember 2011 #1858 Del Skrevet 2. desember 2011 men det var jo så godt å starte dagen med en slik latterkule de bildene glemmer jeg aldri! jeg har de ganske bra printa inn i langtidshukommelsen! Hahaha, huffda, vet ikke om det er de bildene jeg vil folk skal huske meg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1859 Del Skrevet 2. desember 2011 Mulig Benedicte22 var litt vel krass i sin kritikk, men jeg søkte opp bildet hun kommenterte, og hun har jo rett. Det kunne blitt sagt på en annen måte, men HunterLady hevdet at det bare var litt mascara og ingenting annet. Ser tydelig en hard kajalstrek og sprikete vipper som følger av litt vel mye mascara. Det er ikke at det er stygt som ble kommentert, men at HL nektet på at det var noe annet enn nærmest helt naturlig. Og det så ikke slik ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1860 Del Skrevet 2. desember 2011 Og hvor har jeg kritisert UTSEENDE hennes? Prøv igjen. En skarp kniv er du nok ikke,nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå