AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Hei! Jeg har i de siste dagene vært plaget med kløe i underlivet. Trodde først det kunne være en soppinfeksjon, men jeg har det ikke i selve vaginaåpningen, men rundt og helt opp til der håra slutter ca.. Vanskelig å forklare, men venusberget eller hva det heter.. På kjønnsleppene har jeg noe som ligner på små væskende sår, på venusberget har jeg noe som ligner på myggstikk, og er noe hoven.. Det klør, svir og har en brennende følelse... Har smurt på både Canesten, barriere krem og silulen/sink salve.. Men det blir liksom ikke bedre.. I dag har jeg også hatt litt vondt i korsryggen, og i siden (venstre).... Noen som vet hva dette kan være? Trodde først det var en soppinfeksjon, men den er iallefall ikke lik de jeg har hatt tidligere (i forbindelse med penicillin).. Har samboer som jeg har vært sammen med i flere år, så kjønnsykdom er å utelukke..
Gjest Fable Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Nei, kjønnssykdom er ikke å utelukke. Dra til lege.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Kan høres litt ut som herpes. Selv om du er i fast forhold, er dette et virus som kan ligge latent i kroppen din fra for eksempel en tidligere partner. Dra til legen.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #4 Skrevet 1. juli 2011 ...eller du samboer kan ha tullet rundt med noen andre!?
Marionette Skrevet 1. juli 2011 #5 Skrevet 1. juli 2011 Kan jo hende din samboer har noen svin på skogen! Kjønnsykdommer er absolutt ikke å utelukke!!!!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #6 Skrevet 1. juli 2011 Vi har vært sammen i nesten 10 år, ingen andre partnere, og ingen av oss har vært utro.. Ikke kall meg naiv - for jeg VET det!
Gjest HunterLady Skrevet 1. juli 2011 #7 Skrevet 1. juli 2011 Det høres veldig ut som herpes. Venninna mi fikk herpes og hun hadde vært sammen med typen i flere år. De er fortsatt sammen, men han smittet henne fordi han hadde vært utro. Jeg kaller deg ikke for naiv, men dette hørtes virkelig ikke ut som normale infeksjoner i underlivet. Sopp, varmeutslett, bakt.vaginose og lignende gir ikke væskende sår. Har du andre hudsykdommer som psoriasis?? Jeg tror du har noe som bør behandles med legemidler man får på resept.
Gjest abba Skrevet 2. juli 2011 #8 Skrevet 2. juli 2011 Hei Jeg hadde det på akkurat samme måte. Det viste seg å være herpes infeksjon. Denne kan ligge latent i kroppen i mange år og dukke opp når man har svekket imunnforsvar. Dermed betyr det ikke at typen din har vært utro, det er også temmlig umulig å si på hvilket tidspunkt man evnt. har blitt smittet. Herpes viruset forsvinner desverre aldri fra krppen og utbrudd kan dukke opp nå og da. Det eneste som hjelper er å ta Aciklovir/Zovirax tabletter som fås på resept, og da må man ta dem MED EN GANG man merker at et utbrudd er på vei, det første jeg merker er feks. hoven lymfeknute i lysken. Hvis det er første gangs herpes utbrudd du gjennomgår nå, så kommer disse myggestikkene til å få papler (små bobler), som sprekker. For å stille diagnosen er man avhengig av å undersøke sårvesken fra disse paplene, noe man bare får gjort under et utbrudd. Dra til legen. Jeg håper selfølgelig ikke at du har herpes, men det kan høres slik ut. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2011 #9 Skrevet 2. juli 2011 Herpes kan smitte på rare vis. Oralherpes smitter fra glass, og så kan det vandre nedover om dere har oralsex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå