Gå til innhold

tenner sykt på eldre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Vil være annonym for denne gangen.

Saken er at jeg tenner skikkelig på eldre menn. Jeg er selv dame på 24 år men, elsker sex med menn som er rundt 50-60.

Jeg har ikke noe ønske om å være sammen med dem, dette går på lite felles interesser men sexen er super.

Møtte en enkemann på en pub for et par år siden, han var 58 år og holdt seg godt for alderen. Han hadde vært gift med kona siden han var 18 år og aldri hatt noen andre enn henne. Vi begynnte å prate og spøke med at jeg skulle bli med på hotellrommet hans, han var i "min" by på foretnings reise. Etterhvert ble det seriøst og jeg ble med han.

Det var den beste sexen ever!! Mye vi gjorde den natten hadde han aldri opplevd før så måten han nøt meg på har jeg aldri opplevd at noen har gjort og det føltes helt fantastisk.

Jeg møter han ennå for sex de gangene vi er i hverandres byer. Det kjipe er at det er så sjelden. Jeg er ikke interesser i noe forhold nå og gutter på min alder ser jeg på som kjæreste emne og ikke ons materiale. Jeg tenker derfor at jeg vil ut å treffe noen eldre karer her jeg bor bare for å knulle men, mange på den alderen er jo gift og jeg vil ikke "hjelpe" noen å være utro... Samtidig føler jeg at folk syntes jeg er ekkel som vil ha disse "gamlingene" som venninne mine sier.

Så hva er galt med meg??? hvorfor klarer jeg ikke bli tilfredstilt av de som er yngre??

tusen takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jeansgutt21

Ikke uvanlig det du forteller. Tror det er spenningen å at det du gjør blir av andre sett på som grisete å litt "ulovlig". Hvis du treffer den rette som er viril, så holder han sikkert lenge, å vet hvordan ei ung jente skal behandles:)

Selv er jeg litt av den samme typen, for tiden er jeg faktisk sammen med en annen gutt. Ellers har jeg hatt utrolig digg sex med ei milf som er 46, faktisk morra til en av venna mine. hehe. Hun var vel den første som ga meg en ut av kroppenopplevelse når hun ga meg orgasme, glemmer nok aldri den opplevelsen:)

Syns du bae skal kose deg jeg, du trenger lissom ikke fortelle alt heller da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe morsomt i grunn. :popcorn:

Har faktisk også hatt en periode hvor jeg hadde mine fantasier om en del år eldre menn. Det gikk til og med så langt at jeg hadde sex med en på 50 tre ganger, men jeg visste selvfølgelig ikke at han var så mye eldre, tenkte at han var kanskje i midten/slutten av 30 årene. Det var så FANTASTISK den første gangen at jeg klarte ikke å dy meg så jeg bestemte meg for å fortsette å møte han kun for sexen, litt til :jepp: . Han var veldig trent og fin å se på, kunne aldri gjettet at han var FEMTI!! Jeg backet selvfølgelig litt unna når jeg fikk kvinnet meg opp for å spørre om alderen og fikk det sjokkerende svaret. :sjenert:

jeg mener, alle har fantasier vi skulle ønske vi ikke hadde, en ting er å fantasere, men å gjøre det er egentlig ikke alltid like kult selv om det var det den ene gangen. Er egentlig ikke den typen som liker å utforske slike ting og med hvem som helst!

Jeg er foresten 21 år. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Elsker eldre menn, men det må være av den barske typen. Ikke den derre slappe, krympe ti cm i året og snart på gamlehjem typen.

Drev med en på 46 i tre år fra jeg var 20. Bra mann, men ikke noe kjærestemateriale:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Jeg hadde også en ting for eldre menn når jeg var yngre. Tente ekstremt på erfaringen og mandigheten dems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeansgutt21

Hehe morsomt i grunn. :popcorn:

Har faktisk også hatt en periode hvor jeg hadde mine fantasier om en del år eldre menn. Det gikk til og med så langt at jeg hadde sex med en på 50 tre ganger, men jeg visste selvfølgelig ikke at han var så mye eldre, tenkte at han var kanskje i midten/slutten av 30 årene. Det var så FANTASTISK den første gangen at jeg klarte ikke å dy meg så jeg bestemte meg for å fortsette å møte han kun for sexen, litt til :jepp: . Han var veldig trent og fin å se på, kunne aldri gjettet at han var FEMTI!! Jeg backet selvfølgelig litt unna når jeg fikk kvinnet meg opp for å spørre om alderen og fikk det sjokkerende svaret. :sjenert:

jeg mener, alle har fantasier vi skulle ønske vi ikke hadde, en ting er å fantasere, men å gjøre det er egentlig ikke alltid like kult selv om det var det den ene gangen. Er egentlig ikke den typen som liker å utforske slike ting og med hvem som helst!

Jeg er foresten 21 år. :gjeiper:

Så kult, det er bare å la det stå til, for nytelsen og spenningens skyld. Hadde ikke vært for at jeg har guttekjæreste sulle jeg ha truffet hun milfen igjen, det var bare så sykt digg det hun gjorde med meg, å orgasmene var helt himmelske, hun fikke meg til å stønne verre enn ei jente:) hehe. Finner mye av de samme tingene med den nye guttekjæresten min, han gir meg extrem nytelse å kan holde på i timesvis, å gir meg himmeslke orgasmer. Tror det har med spenning å det litt ulovlige å skittne, som gjør dette så sykt digg for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh... Ingenting er så sexy som en eldre mann. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult, det er bare å la det stå til, for nytelsen og spenningens skyld. Hadde ikke vært for at jeg har guttekjæreste sulle jeg ha truffet hun milfen igjen, det var bare så sykt digg det hun gjorde med meg, å orgasmene var helt himmelske, hun fikke meg til å stønne verre enn ei jente:) hehe. Finner mye av de samme tingene med den nye guttekjæresten min, han gir meg extrem nytelse å kan holde på i timesvis, å gir meg himmeslke orgasmer. Tror det har med spenning å det litt ulovlige å skittne, som gjør dette så sykt digg for meg:)

Hehe, ser ut som vi har prøvd noe av det samme. Har og hatt noen ONS med jenter fra byen, digg med strapon osv, alt anna enn fittasleiking, fant ut at jeg er egentlig ikke noe keen på fitter, blir ikke direkte tent av å slikke samme kjønn da, men ellers er det awesome sånn fylljentesex! Det er jo akkurat den ulovlige spenningen, samme som med han på 50 + en del god erfaring og VELDIG sikker på det området noe som gjore det sykt digg ass!! :gjeiper: hadde vell gått with the flow, men har og kjæreste nå :)

-Jente 21-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kate 30

Ja, jeg også tenner veldig på eldre menn, og det er de som gir meg oppmerksomhet også ... :rodmer:

Vet ikke hvorfor det er slik. Kan det ha noe med at jeg hadde et veldig dårlig forhold til faren min da han levde? Han avviste meg alltid og jeg følte aldri at jeg var bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også alltid tent på eldre menn. Kjærestene og ons`ene har ofte vært endel eldre.

Første kjæresten jeg hadde var 28 og jeg var 15. De er som regel mer sexy og gir mer omsorgsfølelse fra seg. Kall det pappa følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mmmmmm

Helt seriøst. Hvordan er forholdet til din far? Tenker da på dere som skriver i denne posten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luann

Jeg tenner på personlighet og ikke alder, men jeg har aldri i mitt liv tent seksuelt på modne menn. Unsett hvor søte, kjekke og snille de er. Jeg klarer det bare ikke. Derimot faller jeg alltid for menn som er yngre enn meg, gjerne fem til ti år yngre. Kanskje det er fordi jeg aldri har hatt såkalte daddy issues? Jeg har et veldig godt forhold til faren min, og jeg har aldri hatt et behov for å lete etter andre menn som skal beskytte meg eller ta vare på meg. For meg har det alltid vært viktig å finne enten en likestilt partner, eller en som kan se opp til meg og lære noe av meg. Jeg elsker å være den som er litt eldre, større og klokere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har et ikke eksisterende forhold til min far. Er nok derfor jeg tenner på eldre menn. Prøver å finne noe jeg aldri har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verdens beste, normale datter-far forhold til faren min, jeg er ordentlig pappa jente. Han har lært meg hva som er rett og galt, betalt mine regninger og vært overbeskyttende som far, han er en typisk pappa jeg ikke ville aldri, under noen omstendigheter fortelle om mitt sex-liv til! Trur han hadde flippet om han visste at jeg hadde sex med en mann kun 5 år yngre enn han selv. Pappa er 55, elskeren min var 50!

Jeg tror ikke dette har noe med pappa-issues å gjøre akkurat! :)

Hilsen jente 21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sikkert en kåt 60-åring som har skrevet dete. Get in line gamlefar, damer er ikke som oss gutter. vi unge gutter tenner damer, ikke dere gamle griser. Er bare noe jævla piss det der at damer liksom tenner på at han er eldre. Da tenner de på kontoen din isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...