Gå til innhold

Lukter promp på byen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter at røykeloven kom synes jeg at det flere steder lukter promp. På steder med mye høy musikk går mange rundt og fiser, da magen har gjæret godt etter mye øl-

Hva synes dere, er det mange steder det lukter fis etter at røykeloven kom. Jeg synes egentlig det var nice å kunne ta seg en røyk på byen. Jeg røyker ikke til vanlig, men liker å ta meg en sigg eller flere når jeg drikker.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

synes det til en stadighet oser svette jeg da men... :spy:

men det er vel som oftest på sånne overfylte danse-steder som det kryr av 18åringer..

men selvom jeg røyker selv, så er jeg veeeldig glad for røykeloven!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også syns andre ekle lukter kommer mer frem nå faktisk.....

• Liker 2
Skrevet

Syns det bare lukter vondt på steder som er stappfulle av dansende ungdommer (18-21), og sånne steder går jeg ikke på.

Men heller svette og promp enn røyk. Er så allergisk mot røyk at jeg nesten ikke kunne gå ut før, og ble dritdårlig dagen etter om jeg gjorde det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker lite tiltalende lukter fremfor å ikke kunne puste normalt.

Skrevet

Dummeste jeg har hørt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merkelige utesteder folk går på. Kan ikke huske å ha opplevd prumpelukt og skulle det nå være et utested med dårlig lukt så gå nå bare til et annet utested. Er ikke verre enn det.

Husker fortsatt den ekle stanken klærne hadde dagen etter man hadde vært på byen, før røykeloven. Det er utrolig mye bedre nå.

• Liker 1
Gjest CrazyCatlady
Skrevet

Hører at flere sier det der,men har aldri merket noe.Syns det bare lukter alkohol og muligens svette om det er masse folk et sted.

Men prompelukt er bedre en røykos og at man nesten får en røyk i øyet fordi folk er så fulle at de ikke har kontroll over hvor de har røyken sin..

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke huske å ha kjent så mye til fiselukt på byen, men så kan jo det ha noe med å gjøre at jeg ikke henger foran speilet på dassen halve kvelden også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobbet på utested før røykeloven kom, og det luktet promp da også, det var nesten kvamlt å komme inn i lokalet etter en pause..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke huske å ha kjent så mye til fiselukt på byen, men så kan jo det ha noe med å gjøre at jeg ikke henger foran speilet på dassen halve kvelden også.

Nå var det vel ikke på doen, men hele utestedet det var snakk om.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, kan ikke si jeg kjenner meg igjen her.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

:skratte:

Heldig jeg som sjelden går på byen tydeligvis :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Dummeste jeg har hørt.

Det hendet jeg slipper en fis om jeg må, det er ingen som merker det når musikken er så høy og alle er fulle :fnise:

Gjør dere og det, kan være et lurt triks om man skal avvise innpåslitne gutter også :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare propagonda fra røykere.

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at det lukter promp på byen nei.

Skrevet

Dette var dagens for meg! :fnise:

Skrevet

Det lukter litt fis noen steder jah :(

Men heller det en røyk.

:skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går sjelden ut, og iallefall ikke på store uteplasser med massevis av dansende, ravende folk. (Røyker heller ikke) Jeg syns røykeloven var bra da den kom, men angrer på det jeg sa da nå :gjeiper: Nå lukter det gammelt fyll og svette, og ville gjerne hatt røyklukt istedet. Har omtrent sluttet å gå ut, også siden jeg ble "veskepasser" for røykende venner. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går sjelden ut, og iallefall ikke på store uteplasser med massevis av dansende, ravende folk. (Røyker heller ikke) Jeg syns røykeloven var bra da den kom, men angrer på det jeg sa da nå :gjeiper: Nå lukter det gammelt fyll og svette, og ville gjerne hatt røyklukt istedet. Har omtrent sluttet å gå ut, også siden jeg ble "veskepasser" for røykende venner. :fnise:

Er helt enig! Heller røyklukt enn sure bønner og gammel fyllesvette.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...