Gå til innhold

Typen blir slapp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen min blir slapp noen ganger når vi har sex. Det kan skje flere dager på rad, og det kan gå uker mellom. Jeg merker at jeg legger litt bånd på meg pga dette :( for eksempel skjedde det flere ganger når jeg har gått ned på han, og jeg synes det er ydmykende. Han har stå, men når jeg kysser nedover kroppen blir han slapp. Hjelper ikke å suge og prøve å få den hard heller. Det har også skjedd flere ganger og jeg gruer meg litt for å gå ned på han nå, jeg som vanligvis ELSKER å suge. Det har også skjedd forskjellige ganger der jeg har prøvd å gjøre noe ekstra deilig for han, og da føler jeg meg dum.

Han sier at han ikke vet hvorfor det skjer, og at han ikke er nervøs. Han sier også at han er veldig kåt, at han tenner på meg og liker det jeg gjør. Han har ingen problemer med å få stå. Vi har snakket om dette nok føler jeg, han har sagt at alt er bra og jeg vil ikke mase, da blir det nok bare verre. Det er jo ikke noe kult for han å bli slapp! Jeg tror på ham, men det er likevel sånn at jeg ikke slipper meg helt løs. Med tidligere partnere har jeg likt å pirre skikkelig med blowjobs, og at han sitter over meg og munnpuler meg, eller jeg på knærne foran. Kjæresten sier han tenner på dette også, men blir slapp de fleste gangene vi har gjort dette. Føler meg ikke så deilig og merker at jeg har mistet litt av den seksuelle selvtilliten. Med andre partnere har jeg kunnet kle meg opp med korsett og slike ting, jeg blir bare nervøs av å tenke på å gjøre det foran han, hva hvis han blir slapp :-(

Vi er bare 23 år. Noen som har noen tips til meg for å få den seksuelle selvtilliten tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har en annen grunn til at jeg er spent på svar. Men jeg håper for all del du får noen hyggelige og hjelpende svar. Og huff, jeg vet det ikke føles godt å være i den situasjonen du er i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffda, hørtes lite kult ut..:( Har dessverre ingen råd å gi jeg, men har du snakket med kjæresten din om dette? Det tror jeg nok er veldig lurt for å finne ut av problemet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har snakket om hvorfor det skjer, men som sagt tror jeg det fører til mer vondt enn godt å fortelle han dette. Det legger jo et press på han, og kan kanskje føre til at han blir oftere slapp fordi han stresser med det. Eller hva tror dere? Jeg vil ikke legge så mye fokus på dette for jeg vet han synes det er vanskelig selv fra før, og han kan vel ikke gjøre så mye med det? Det er mer tips til meg og hvordan jeg kan jobbe med det jeg er ute etter. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Er i akkurat den samme situasjonen. De første gangene vi skulle ha sex, gikk det ikke for han ble slapp med en gang den kom opp. Det har ødelagt min selvtillit, og jeg klarer ikke slippe meg løs og har enda ikke prøvd å suge han... Men han lar meg heller ikke være med ansiktet der nede i det hele tatt... Vi har vært sammen i 8mnd og har enda ikke gjennomført et samleie siden han blir slapp. Jeg har aldri opplevd at kjæresten min har fått en orgasme. Det er jeg rett og slett lei meg for... Men han er utrolig flink til å tilfredstille meg på andre måter, og han er den eneste gutten som har klart å gi meg orgasme:) håper også på noen gode svar til ts, som jeg også kan lære av!

Hadde aldri tenkt til å skrive om dette offentlig, men ts og jeg er i en ganske lik situasjon, bare at jeg har totalt mistet all selvtillit når det kommer til sex. Føler at det er min skyld at han ikke får den opp, men jeg får ikke lov til å funke han engang. Han er 24 og jeg 19...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Ikke tenk på det, ikke snakk om det og heller ikke fortell det med kroppsspråket. Han er sikkert i en ond sirkel.

Hadde en tekst jeg skrev om sviktende ereksjon her et sted *lete*

Fant!

-----------------

Henger han med hodet?

Har du feilplassert blodtilførsel?

Vil han ikke hilse på?

FRYKT IKKE!

Kongen av ståkuker er her!

Det er hovedsaklig to grunner til man ikke får den opp.

1. Emosjonelt stress

Dette kan være alt fra at du er redd for å prestere, til at du er følelsesmessig knyttet til en annen, eller bare opplevd noe følelsesmessig traume i nylig tid.

2. Du har nylig ejakulert på et egnet sted

Uansett hvilket tilfelle du befinner deg i, ER DET EN FORBANNA VIKTIG REGEL!

FUCKINGS FORBANNA VIKTIG!

Aldri. _ALDRI_ tenk: "å nei, han vil ikke opp"

ALDRI!

Dette skaper en negativ tankerekke, og det som gjerne følger er: "Hun vil jo ha kuken, også vil han ikke opp! Hun vil bli skuffet!" osv. Dermed blir det en selvoppfyllende profeti. Vi liker ikke negative selvoppfylende profetier.

Før du kan integrere mindsettet du skal ha, må man forstå en ting:

Jenter kan ha fantastisk sex, uten orgasme - og helt latterlig dårlig sex med orgasme.

Jenter anser ofte de beste sexpartnerne, som andre jenter. "THE FUCK? Jenter har jo ikke kuk! Hvordan kan de være gode elskere?" De kan bruke det de har tilgjengelig: fingre, tunger, og et helt annet arsenal som ikke baserer seg på et blodig svamplegeme.

Kuken din er aldri hovedvåpenet! Det er en viktig spiller, men aldri den eneste på banen. Så om kuken svikter, skal man ikke tenke at slaget er tapt, men:

"Ah, han vil ikke. Jaja, la oss gi henne multiorgasmer med tunge og fingre. La meg skamknulle jenta slik at hun ikke klarer å gå, la meg gi henne den beste sexen i hennes liv - og det uten kuken min, FORDI JEG ER SÅ LATTERLIG GOD I SENGA!"

(åpenbart potensielt problem: du er ikke god i senga? Få fingern ut, og bli det.)

Om du lider av punkt en, skal hovedfokuset ditt være på å gi henne nytelse, og bli komfortabel med henne. Se hvordan hun nyter hva du gjør med henne, kjenn hvordan hun nærmer seg orgasme, gleden i øynene, og dette selv uten kuken din. Ligg inntil henne, ikke vær bekymret for at kuken er liten og slapp - den er naturlig.

I helt ekstreme tilfeller klarer man ikke å slappe av med henne under første sexøkt. Da nytter det veldig å tilfredsstille henne, før dere bare sover i lag (naken selvfølgelig). Når du våkner med henne, kan jeg nærmest garantere deg at du er komfortabel nok med henne til å få den opp.

(det er dog viktig å understreke at det ikke er hennes feil, og ikke gjør som Rayne (www.leasticoulddo.com):

Jente: "Is it because you are not attracted to me?"

Rayne: "Yes.")

Befinner du deg i situasjon nummer to, er det litt verre.

En ting man ikke må undervurdere, er psykens kraft over kroppen. Det viktigste er å få deg selv såpass kåt, at kuken ikke har annet valg enn å bli stor igjen. Du vet hva du selv nyter, hva du selv tenner på - og her skal du være veldig egoistisk. Da skal gjøre nøyaktig det du tenner på, og ignorere alt annet. Fokuser bare på det som tenner deg (her er vi også innom en form for dominant sex, som VELDIG mange jenter tenner på - "det å bare bli utnyttet for mannens glede"). Rinse and repeat until arousal. Fuck. Ejaculate. Her gjelder også tålmodighet og riktig mindsett.

For lenge siden leste jeg om noe, som jeg ikke helt husker navnet på. Vi kaller det bare "Soft Penetration Technique" (som er godt mulig det var den het).

Kort oppsummert, du skal penetrere henne uten å ha stå.

Kuken er jo et svamplegeme, som betyr at det er, til enhver tid, samlet en del blod i kuken. Det du skal gjøre nå, er å tvinge en del av dette blodet fram til hodet av kuken. Dette gjør du ved å ta tak nederst, og "presse blodet oppover", før det samler seg i hodet. Hold press på under hodet, slik at blodet forblir der. Ha nok fuktighet hos jenta, og begynn å knulle henne med selve hodet.

Dette er til slutt såpass stimulerende at blodårene åpnes igjen. Har dog ikke testet denne metoden, da jeg er flink og trener PC-muskelen min - og dermed sjeldent sliter med en slapp en.

Som forsåvidt bringer oss til det viktigste punktet for en god, stor og sterk ereksjon: TREN DEN FORBANNA PC-MUSKELEN DIN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øllabølla

Slutt å gjenta deg selv, katten.

Innlegget er hverken korrekt eller representativt, din "multiorgastiske" nissefjomp.

Til TS: Tror du virkelig at et lem man ikke har kontroll på, blir slapp pga noe negativt med deg???

Fatter ikke hvor NARSSISISTISKE dere damer er altså!

Menn er MENNESKER, ikke "alltid hard, alltid klar, alltid orgasme" maskiner.

SKJØNN DET før dere begynner med navlebeskuende "synes synd på deg selv"-holdninger!

Han er nervøs! Begynn i det små, ta

på han jevnlig og slutt å heng deg opp i selve ereksjonen, den er ikke en personlig hilsen til deg men et uttrykk for kåthet og TRYGGHET.

Sug han LITT nå og da, i forskjellige stillinger, la han styre deg, dette er noe det

Må ØVES PÅ, da han mister fokus helt klart.

Det forbauser meg stadig, at kvinner, som helst vil gi inntrykk av at det er en direktelink mellom fitta og følelsesregisteret i hjernen, ikke EVNER å se kjæresten som et menneske når det kommer til sex, og det provoserer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Slutt å gjenta deg selv, katten.

Innlegget er hverken korrekt eller representativt, din "multiorgastiske" nissefjomp.

Hmh, det har hjulpet opptil flere menn, så da sprer jeg det hvor det kan hjelpe andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakcrackleAnd

Hmh, det har hjulpet opptil flere menn, så da sprer jeg det hvor det kan hjelpe andre.

Mulig, men det er uansett myntet på menn, ikke på småtøser som ikke skjønner opp eller ned på en pikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde også noen startproblemer. Vi hadde kjent hverandre i mange år før det skjedde noe. Første gangen gikk det fint, men det var jo i utgangspunktet en engangsgreie etter byen. Så der lå det jo absolutt ikke noe press og alkohol var med som sosialt glidemiddel, samt at man ikke overtenker ting så jævlig med alkohol innabords.

Men så ble det jo mer enn den ene gangen. Og de første gangene i edru tilstand gikk det ikke helt. Han ble slapp når han skulle penetrere. Vi prata aldri om det, omtalte det aldri som et problem. Han unnskyldte seg jo da det skjedde, jeg sa det gikk greit, også gjorde vi noe annet. Det gikk jo etterhvert. Og i ettertid har jeg fått vite at han har vært betatt og kåt på meg siden vi møttes. Så klart man legger press på seg selv første gangen da. :P

Det har aldri skjedd siden.

Så lenge det ikke er noe fysisk galt, ser jeg ikke noen grunn til å omtale det som et problem med det første. Da blir det et problem. Så kan han sitte med følelsen av at det er noe galt med han og legger press på seg selv for å få den opp. Og får den ikke opp, nettopp av den grunnen. Ikke fokuser på at "Åh nei, det er noe galt med meg, jeg gjør ikke kjæresten min kåt!". Stol på han når han sier at han er kåt. Ikke vær redd for å prøve gjøre han kåt, det bidrar bare til at han kan føle det er noe galt med han om du trekker deg unna seksuelt. Slipp deg løs og ikke ta det så jævla tungt om det ikke går hver eneste gang. Han legger sannsynligvis bare mer press på seg selv om han ser/merker du blir "deppa".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min kom nesten aldri når vi hadde sex i starten, og noen ganger ble han slapp. Det var litt slitsomt, for enkelte ganger kunne vi holde på i en og en halv til to timer, og det var litt lenge etter min smak.

Men jeg fant ut at det lureste var å ikke gjøre noe stort nummer utav det. Når han ble slapp, sa jeg bare "jaja, vi får kose i stedet, da", og så lå vi inntil hverandre og hadde det fint likevel. Og så en plutselig dag fikk han det til og fullførte på rimelig tid.

Jeg tror problemet hans kanskje var at han var litt nervøs, og kanskje ikke har hatt så fryktelig mange jenter før. Han er ingen casanova (uten at jeg kan forstå det, jeg syns han er verdens hotteste. Fatter ikke at ikke alle andre jenter har hevet seg over ham ;) ), så jeg tror jeg har "holdt på" med flere enn han har.

Dessuten tror jeg han unnlot å ta på seg selv en uke eller noe. Det funka visst også ganske bra, og da fikk han mye av selvtilliten tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Mulig, men det er uansett myntet på menn, ikke på småtøser som ikke skjønner opp eller ned på en pikk.

Poenget var at om problemet vedvarte en stund videre, så kunne hun vise ham den teksten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningsverk

Tissen lyver aldri.

En hard tissemann er klar for samleie. En slapp tissemann er ikke klar for samleie. Enkel tommelfingerregel.

Hva man påstår og ordlegger spiller ingen rolle. Han kan påstå at han er kåt på deg, men dersom sjonkel rolf er slapp, så er det bare tomme ord.

Hvis du ønsker et triks for å få tilbake selvtilliten, så nytter det dessverre ikke. Trikset vil være å få en giv akt igjen!

Du må nok lære å leve med at ikke fyren synes at dine prestasjoner alltid er så vannvittig sexy. Lær deg å trekke på skuldrene litt og le av deg selv. Hahaha :fnise: det er igrunnen ganske komisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og typen hadde akkurat det samme problemet som dere for noen måneder siden. Husker selvtilliten var på bånn etter bare noen få ganger, helt fælt. - Og til dere som uttaler dere om dette når dere ikke har vært der selv; pleeeease, hold kjeft! :kjefte: Hva faen skal en vilkårig mann vite om hva en kvinne føler i en slik situasjon? Noen bare kommentere på alt, selvom de ikke har peiling..!

..Men ja. Jeg valgte også å ikke pirke for mye på det, og heller finne en måte å fikse det selv. Det ble som et lite prosjekt for meg. :happy: Når han ble slapp begynte vi heller hele forspillet på nytt. Jeg strøk han hardt opp låret flere ganger som en slags massasje, kysset halsen hans og bet han litt i leppa (noe han tenner veldig på, hehe..) Samtidig befølte han meg, og kjente fort at jeg var kåt. Så begynte jeg heller å runke han i varierende tempo til han som oftest ble stiv igjen ganske fort. (Det funker fint å runke han i slapp tilstand og opp til stiv.) - Her ville han gjerne fingre meg, for han blir veldig kåt av å se min nytelse, tydeligvis. Etter en stund er vi begge veldig klare for sex. Det ser ut for meg som at forspillet ikke bare er for kvinnene, altså. ;) Så dette var bare noe vi gjentok hver gang, så det ble tilslutt ikke noe problem om han ikke ble stiv, - da tok vi bare en ny runde. :)

Men det med suginga er en litt annen sak. Jeg kjenner meg så veldig igjen i det du sier, så skjønner GODT hvordan du har det. Du føler deg lite sexy, ja. Men her fant jeg også en løsning som i allefall har hjulpet for oss. Jeg ble etterhvert ganske usikker når jeg skulle suge han, så jeg gikk nok kanskje litt feil fram etterhvert, jeg og. Nå har jeg heller begynt å kysse han mens jeg runker han, og like før jeg skal "gå ned" ber jeg han lukke øynene. Dette får han til å MÅTTE slappe av når han mister kontrollen uansett (fordi jeg er in charge) samtidig som det er ganske pirrende å ikke vite når eller hva han får. Siden jeg da allerede har runket han litt, er han som oftest fortsatt ganske stiv når jeg går ned, og når jeg først har begynt å suge han har han ikke en sjanse :)

Enda et godt tips jeg lærte på en forskningsside; Når du ber mannen lukke øynene rett før du skal suge han, skyv også haka hans litt opp. Nesten som i førstehjelp, - slik at haka blir høyest. Dette skal visst gi frie veier mellom noen impulser i hjernen og via hormonene og blodet eller noe.. Poenget er at det funker! :biggrin:

Håper noe av dette hjelper! Og gjerne gi referat på hvordan det går! :) Er som oftest godt å snakke med noen som har vært der selv. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en type hvor vi slet litt med slapphet eller at han ikke kom i starten.

Vi gravde ikke for mye i det, jeg bare tok det med et smil, forsikret han om at det var helt greit og så gikk vi over til å kline og kose heller. Etter en stund når vi ble bedre kjent både personlig og seksuelt så gikk problemet helt over.

Vi snakket om det i etterkant og han fortalte at han var veldig nervøs første gangene fordi han hadde litt dårlig selvtillit. Han var utrolig betatt av meg, følte jeg var for bra for han, og dessuten var det en stund siden han hadde hatt sex. Så det var kun prestasjonsangst, og det kommer ikke av at man er for lite sexy - snarere det motsatte!

Men selv om jeg egentlig visste dette godt selv helt fra starten av (det var ingen tvil om hva han følte om meg eller mitt utseende) så var det likevel en litt spesiell følelse å suge en fyr og kjenne han bli slapp i munnen, så jeg skjønner jo følelsen en jente kan få av det selv om man ikke "bør" føle det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en type hvor vi slet litt med slapphet eller at han ikke kom i starten.

Vi gravde ikke for mye i det, jeg bare tok det med et smil, forsikret han om at det var helt greit og så gikk vi over til å kline og kose heller. Etter en stund når vi ble bedre kjent både personlig og seksuelt så gikk problemet helt over.

Vi snakket om det i etterkant og han fortalte at han var veldig nervøs første gangene fordi han hadde litt dårlig selvtillit. Han var utrolig betatt av meg, følte jeg var for bra for han, og dessuten var det en stund siden han hadde hatt sex. Så det var kun prestasjonsangst, og det kommer ikke av at man er for lite sexy - snarere det motsatte!

Men selv om jeg egentlig visste dette godt selv helt fra starten av (det var ingen tvil om hva han følte om meg eller mitt utseende) så var det likevel en litt spesiell følelse å suge en fyr og kjenne han bli slapp i munnen, så jeg skjønner jo følelsen en jente kan få av det selv om man ikke "bør" føle det sånn.

Jepp, var samme problemet her, og. Jeg var typens første, og selv om jeg følte meg helt grusomt usexy når han ble slapp, var det faktisk det motsatte. Jeg var betatt av han lenge før vi ble sammen, og endte opp med å få han. Såklart ble jeg igjen da litt usikker når han bare ble slapp "hver gang", men dette er lenge siden og vi har snakket ut litt om det nå. Viste seg at jeg rett og slett var "for sexy" :P Enn om jeg hadde visst dette på den tiden.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...