Gå til innhold

hva sier/gjør psykologen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri tidligere gått til psykolog....Er veldig sårbar og følsom for tiden...Hva kan jeg forvente at psykologen gjør når jeg begynner å gråte?? Trøster de deg på en måte eller sitter de bare å kikker på deg til du har grått ferdig eller hva har du opplevd?

Hyggelig med svar fordi jeg gruer meg fælt

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg gråt masse da jeg gikk i psykoterapi. Dama jeg snakka med var veldig snill og søt. Hun sa ikke så mye når jeg gråt, men hun gav meg litt papir og sa det var lov å gråte.

Skrevet

De sier gjerne noe som "jeg skjønner at dette er vondt for deg, ta den tiden du trenger" og gir deg litt Kleenex. De ser på gråting som noe positivt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Psykologen jeg gikk hos, gav meg kleenex og sa at "det er godt å få det ut, det er sunt å gråte". UTROLIG BEFRIENDE !!! (Jeg gråter aldri hjemme for meg selv, så jeg ble veldig overrasket da det skjedde, at jeg knakk sammen sånn.)

Skrevet

Min sitter der bare og ser. Som en død stein.

• Liker 1
Skrevet

Haha! Min var også som et stein. Jeg skjønte at han kom til å være sånn om jeg begynte å gråte også, så jeg turte ikke begynne å gråte fordi jeg ikke ville føle meg dum.

Ingenting vondt om han ellers altså, han hjalp meg veldig mye i en vanskelig periode.

AnonymBruker
Skrevet

Sier ikke noe spesielt, gir meg bare kleenex. Venter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...