Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg har veldig lyst på et massasjeapparat men vet ikke hva som er bra eller ikke på markedet. Jeg har mange muskelknuter(og betennesler i muskulatur) i nakke, skulder, rygg, hoft/setemuskulaturen så trenger noe som kan ta det som sitter dypt.

Noen som har prøvd noen av disse? Eller anbefaler noen andre?

Apparat 1

Apparat 2

Apparat 3

Apparat 4

:goodbye:

Endret av Amk
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har bare erfaring med en som ligner på nordika (under på bilde 4)

Med to "saker" som vibrerer. Den har 2 kopper som en kan feste på tuppen. Kan også ha noe varme på.

Den er litt hard i massarsjen synes jeg.

Synes det hjalp med å legge et håndkle mellom med vibrering.

Men så er min muskelatur fryktelig sår da...

Skrevet

Har bare erfaring med en som ligner på nordika (under på bilde 4)

Med to "saker" som vibrerer. Den har 2 kopper som en kan feste på tuppen. Kan også ha noe varme på.

Den er litt hard i massarsjen synes jeg.

Synes det hjalp med å legge et håndkle mellom med vibrering.

Men så er min muskelatur fryktelig sår da...

Tusen takk for svar. :)

Jeg vet ikke helt om en sånn med 2 knopper passer så veldig godt, ser for meg det er enklere å treffe på muskelknuter når det bare er en knopp? Hmm. :klo:

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for svar. :)

Jeg vet ikke helt om en sånn med 2 knopper passer så veldig godt, ser for meg det er enklere å treffe på muskelknuter når det bare er en knopp? Hmm. :klo:

Er nok enig der, for den jeg har med to kopper treffer jo på to pungter samtidig ikke altid det passer.

Merker godt at på mindre områder er det litt keitete siden det blir en kopp for mye. Slik som på legg og lår.

Eneste er om en annen masserer ryggen og får en "kopp" på hver side av ryggraden. Eller på skuldrene hvor en får forran og bak på en gang ;-)

Et vennepar av meg fikk teste den på skulder og rygg. Den -følges- bra der og da, men det ble nok litt for hardhendt massarsje for han fikk kjempevondt noen timer senere og var helt ødelagt dagen etter.

Tror det kan vere lurt å starte forsiktig med lett massarsje og ikke for lenge om gangen ;-)

Gjest som svarte tidligere.

Skrevet

Er nok enig der, for den jeg har med to kopper treffer jo på to pungter samtidig ikke altid det passer.

Merker godt at på mindre områder er det litt keitete siden det blir en kopp for mye. Slik som på legg og lår.

Eneste er om en annen masserer ryggen og får en "kopp" på hver side av ryggraden. Eller på skuldrene hvor en får forran og bak på en gang ;-)

Et vennepar av meg fikk teste den på skulder og rygg. Den -følges- bra der og da, men det ble nok litt for hardhendt massarsje for han fikk kjempevondt noen timer senere og var helt ødelagt dagen etter.

Tror det kan vere lurt å starte forsiktig med lett massarsje og ikke for lenge om gangen ;-)

Gjest som svarte tidligere.

Det er kanskje lurt. :fnise: Jeg liker å kjenne at det gjør litt vondt og, da vet jeg at det fungerer. Haha! Uten å overdrive da, vel merke. :gjeiper:

Nei, vet ikke hvilken en som er best jeg.. :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...