Gå til innhold

Menns syn på oss kvinner

Hva tror du menn liker best?  

43 stemmer

1. 1. Hvilke type kvinnekropp tror du voksne menn liker best?

• Stilktynn glamourkropp
    • Mye former og "litt å ta i"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt mye på dette med synet til gutter og menn når det kommer til kvinner. Som mange vet så er det STOR forskjell på gutter og menn. De som er helt oppi skyene for f.eks Megan Fox er som regel i 13 - 18 års alderen. Altså guttevalper. Typisk hektapåglamourmodeller-alder. Stilktynne jenter som er mer sexy og vulgære enn sexy, vakre og elegante. Men modne og voksne menn - er de kanskje mer interesserte i kvinner som Mariah Carey? Altså kvinner med mye former. Eller må man virkelig være så godt som formløs uten fett på kroppen for at menn skal synst man virkelig er sexy? Hva liker voksne og modne menn egentlig? Smaken er jo som baken, det vet vi vel alle, men hva tror dere? Hva mener DERE at menn generelt liker best?

Jeg er 18 år og har selv en veldig kvinnelig kropp. Høy og normalvektig, men på samme tid har jeg litt på kroppen og har mye former. Rett og slett kvinnelig! Når jeg er ute på byen, så merker jeg veldig godt at det er heller de over 25 som ser på meg, enn de som er under 25. Kan dette ha noen sammenheng? Nå skal det sies at pga mye personlig i oppvekst, tidlig graviditet og morsrolle så er jeg blitt raskt voksen og er ikke interessert i det motsatte kjønn med mindre det er et ordentlig, modent og voksent mannfolk. Guttevalper liker vi ikke! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det er en -offentlig- avstemning så kommer ikke jeg til å stemme!

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Ja, det eksisterer kun glamour-model-kropper eller litt-og-ta-i-kropper der ute.

• Liker 4
Gjest Katten.
Skrevet

Selv foretrekker jeg jenter som former kroppen sin ved et sunt kosthold og treningssenter. Det vil si at de er tynne, sterke og sunne. Så da blir det vel glamor-tynn på meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil si tynne glamourmodeller, ellers hadde de ikke vært like populære i media m.m.

Men det gir jeg blanke i og foretrekker selv kvinner med former og litt å ta i. De kan gjerne være runde over hoftene, smalet i livet og så runde over brystene -90-60-90 cm. :-D

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene. En normalvektig og brukbart trent kropp.

Skrevet

HVORFOR SKAL FOLK ALLTID MISSREPRESENTERE DE TO VALGENE MAN FÅR?!

(capslock intended)!!

Altså, i den der stemmegreia der så er det så ÅPENBART hvor TS vil vi skal stemme.

Ved å gi en negativ vri på ordet som "stilktynn" til det tynne alternativet.

Og gir den fete versjonen en mer uskyldig vri som "litt å ta i".

Det er som om jeg skal skrive.

Hva liker du best av:

- Frisk søt nyjordbær.

Eller

- Bringebær på hermetikkboks.

Ser dere hvordan jeg kan manipulere ved å fremstille det ene valget som bedre ved hjelp av negativ og positiv framstilling. Begge alternativene kan forsovidt komme på hermetikkboks fra polen. Men fremstilles jo annerledes, er egentlig jævla basic salgs-teori dette.

Når dere skal lage en avstemmning, bruk nøytrale alternativer.

Dette blir for dumt ass...

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hva med flere svaralternativer?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ziegel: Du forventer deg at en kvinne skal kunne forholde seg nøytral? :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Idiotisk poll... Det er ikke sånn at man enten er 48 kg og har 50 kg silikon, eller at man er 70 kg og med det du kaller former. Går faktisk an å være 55, med normalt store pupper, normalt stram kropp og verken for trent eller "formete". Og det er nettopp sistnevnte jeg tipper gutter liker.

• Liker 1
Skrevet

Vil si tynne glamourmodeller, ellers hadde de ikke vært like populære i media m.m.

Men det gir jeg blanke i og foretrekker selv kvinner med former og litt å ta i. De kan gjerne være runde over hoftene, smalet i livet og så runde over brystene -90-60-90 cm. :-D

Bare en liten korreksjon. 90-60-90 er selve målet på en modell. Dvs at de radmagre jentene du ser på catwalken alle sammen mer eller mindre er 90-60-90.

Skrevet

Selv foretrekker jeg jenter som former kroppen sin ved et sunt kosthold og treningssenter. Det vil si at de er tynne, sterke og sunne. Så da blir det vel glamor-tynn på meg.

Bra! Hater når folk skal prøve å "trøste" damer med at de liker kvinner med litt å ta i. Det mest irriterende er at "litt å ta i" IKKE betyr slik som Marilyn Monroe var i sin tid, men heller en 70 kilos dame med cellulitter og lovehandles...

AnonymBruker
Skrevet

Uff, ser nå at jeg har driti på draget med denne pollen. Skulle vel hatt flere ordentlige alternativer her og formulert meg litt bedre! Beklager - korttenkt og etterpåklok. Men selve poenget mitt er om voksne menn liker jenter/kvinner med former bedre enn det unge gutter gjør. Altså om de liker kvinnene mer originale, enn de som er over gjennomsnittet tynne og m. evt silikon, som unge gutter ser til å være svært facinert av. Jeg så på et tvprog. her en dag der en mannlig fotograf uttalte seg om modellene han fotograferer til magasiner osv, og han sa at det er modellene som nærmest ser ut som de har små guttekropper som selger best. Altså de som er veldig tynne og nesten ikke har former. Så her ser jeg at smaken virkelig er som baken. Dette forundret meg veldig. Det er dette jeg refererer til. Beklager igjen for dårlig formulasjon. Selv synes jeg det er penest med en kvinnelig kropp. En sunn, stram og veltrent kropp med former - ikke for tynn, ikke for stor, men midt på treet.

TS

Skrevet

Jeg liker feminine, naturlige, sunne og friske kvinner.

Med sunt folkevett og god moral.

Kan gjerne være følsomme og sårbare.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg og noen kamerater pleier å oversette kvinners uttrykk når de skal beskrive ei venninne:

"Hun er søt" = feit, men muligens ansiktspen/god personlighet

"Hun har god personlighet" = ser ikke ut i måneskinn

"Hun har former" = feit

"Hun er snill" = stygg

"Hun er veldig pen" = høvelig attraktiv

"Jeg vil ikke invitere henne hit" = deilig

• Liker 3
Skrevet

Hvis dama har en normal kropp så er det mer en godt nokk for meg. Hun trenger ikkje å være modelslank eller har superformer. Selvfølgelig det hjelper på, men for meg så er det andre ting som er viktigere. Feks at hun er gøy :=)

AnonymBruker
Skrevet

grensa for meg går der ho må begynne å brette vekk magen så jeg kan finne musa.

Skrevet

Jeg og noen kamerater pleier å oversette kvinners uttrykk når de skal beskrive ei venninne:

"Hun har former" = feit

"Hun er snill" = stygg

Jeg liker å trene litt innimellom = Jeg har egentlig aldri trent i hele mitt liv, men nå har jeg blitt 30, og maten legger seg rimelig kjapt rundt midjen. Når jeg trener én gang i mnd eliminerer jeg dette.

Håper du ikke må ha modelltynne jenter = For jeg er helt i andre enden av skalaen.

Utseendet mitt har vel aldri skremt noen = Fordi de har vært for fulle til å se klart.

• Liker 1
Gjest bazibaz
Skrevet

"Hun har former" = feit

"Hun er snill" = stygg

Du må ikke glemme "Hun er veldig morsom!" ^_^

Skrevet

HVORFOR SKAL FOLK ALLTID MISSREPRESENTERE DE TO VALGENE MAN FÅR?!

(capslock intended)!!

Altså, i den der stemmegreia der så er det så ÅPENBART hvor TS vil vi skal stemme.

Ved å gi en negativ vri på ordet som "stilktynn" til det tynne alternativet.

Og gir den fete versjonen en mer uskyldig vri som "litt å ta i".

Det er som om jeg skal skrive.

Hva liker du best av:

- Frisk søt nyjordbær.

Eller

- Bringebær på hermetikkboks.

Ser dere hvordan jeg kan manipulere ved å fremstille det ene valget som bedre ved hjelp av negativ og positiv framstilling. Begge alternativene kan forsovidt komme på hermetikkboks fra polen. Men fremstilles jo annerledes, er egentlig jævla basic salgs-teori dette.

Når dere skal lage en avstemmning, bruk nøytrale alternativer.

Dette blir for dumt ass...

Helt enig !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...